Jij geeft niet op,dat siert je.quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Mario ga wat anders doen met je leven joh het is het niet waard.
lolquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Niet zo best, zit nog steeds all
Ooooh! Zal ff wat in elkaar kledderen.
Nčh, morgenmiddag weer.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:39 schreef espri het volgende:
[..]
Nah pak je skateboard en gaan met die banaan.
bedankt ookquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Mario ga wat anders doen met je leven joh het is het niet waard.
Ja deze SC is eigenlijk om jou 24 uur per dag te hilfenquote:
check je flash of probeer een andere browserquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:38 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik zei je 10 keer dit werkt niet
Ja een beetje dit sub forum wat met kusjes en goedemorgen en welterusten en alle ellende een beetje in balans te brengenquote:
wat?quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik stel een warm bad voor met een fles drank en scheermesjes.
Dat doe je top.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja een beetje dit sub forum wat met kusjes en goedemorgen en welterusten en alle ellende een beetje in balans te brengen
Ga je nog zuipen vandaag?quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja een beetje dit sub forum wat met kusjes en goedemorgen en welterusten en alle ellende een beetje in balans te brengen
Weet ikquote:
En wat emo muziek.quote:
Ik heb het recept opgeslagen. Morgen is best een goede dag voor moppen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Morgen. Er bleek toch geen boter meer te liggen.
Uhhh.........quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Mensen afzeiken is Soury haar manier van liefde geven. Tough love.
Ik vind dit wel kloppen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:42 schreef ieniminimuis het volgende:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:43 schreef Ghostbuster het volgende:
Wij zijn lekker gek lalalalalaala
[ afbeelding ]
Ik ook wel.quote:
10u gewacht om naar binnen te gaan.. voor een half uurtjequote:Op zaterdag 28 december 2019 17:43 schreef Ghostbuster het volgende:
[ afbeelding ]
of ze is gewoon van nature zuurquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja dat is zoquote:
Ja maar je kon ook online een tijdvak bestellen, die staan nu op ticketswapquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:43 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
10u gewacht om naar binnen te gaan.. voor een half uurtje
![]()
Het kanquote:
Is dat Yvonne?quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:43 schreef Ghostbuster het volgende:
[ afbeelding ]
Moet je betalen om daar voor schut te staan?quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:44 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja maar je kon ook online een tijdvak bestellen, die staan nu op ticketswap
zeg dat maar tegen een citroenquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Ook zure mensen hebben iets zoet van binnen.
Geil mannekequote:Op zaterdag 28 december 2019 17:45 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik las deze TT als let op uw tetten
Heb je nog bier?quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:45 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik las deze TT als let op uw tetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |