quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:15 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Annemieke heeft een klacht ingediend
ahhhh goed nieuwsquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:15 schreef espri het volgende:
[..]
Ja hoor super eigenlijk, heb vaak de brace afgedaan en gaat echt goed, moet dinsdag weer komen dus hoop dat zij ook tevreden is maar daar ga ik van uit.
Ja wiegen ging nog wel maar dan onder de boot opwippen... geen idee hoe je het moet uitleggen maar zat 24 uur in een misselijkmakend kermisattractie ofzo....quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:13 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ow, dat is echt waardeloos dat wiegen van zo;n boot dan.
Ja het moet wat leuks hebben.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:17 schreef Recce het volgende:
[..]
En ook niet van ongewone. Dat wisten we al.
Ja dat doen botenquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:17 schreef espri het volgende:
[..]
Ja wiegen ging nog wel maar dan onder de boot opwippen... geen idee hoe je het moet uitleggen maar zat 24 uur in een misselijkmakend kermisattractie ofzo....
quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:11 schreef espri het volgende:
[..]
Och man... we zouden 2 dagen is Portugal zijn maar na een halve dag nam de kapitein de beslissing weg te gaan want veel storm op komst, ik ben me toch ziek geweest, ik heb al last van mn evenwicht dus dit was waardeloos.Ach, heb ik dat ook eens mee gemaakt.
Ik begrijp wat je bedoelt, waardeloos.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:17 schreef espri het volgende:
[..]
Ja wiegen ging nog wel maar dan onder de boot opwippen... geen idee hoe je het moet uitleggen maar zat 24 uur in een misselijkmakend kermisattractie ofzo....
Wij ook maar die staat al vast.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:15 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ook dat , en als ik thuis was dacht ik a weer aan een volgende reis
Ik zie geen verschilquote:
Die ouders hadden er na 1 kind er net zo goed mee kunnen stoppenquote:
Raggel Hazes met filtersquote:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:11 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Vind ik persoonlijk ver gaan om op te masturberen
Ik weet het niet topic is op slotquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:21 schreef espri het volgende:
[..]
Die Hazes ziet er helemaal niet meer uit zag ik laatst.
Hij is dood he?quote:
Ohh echt?quote:
Nou nee over en sluitenquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:23 schreef Ghostbuster het volgende:
Je kan ook van dode mensen houden Muis
hi, espri, fijne vakantie gehad en storm #gelezenquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:23 schreef espri het volgende:
[..]
Ik zag het niet hier maar elders op het grote interwebs, beetje eng mens is het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |