Ik heb niks over Brain gezegdquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Brain ook niet.
Heb dus in totaal 3 fokkers ontmoet.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Bewust zo krom gehouden voor de foto
GD en Mo dan?quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:29 schreef Ghostbuster het volgende:
Sash en Scrut zijn geen katvissen dan
Ook een keer een ontmoeting met een fokster en die liep daar waar we waren in het openbaar te roepen, waar is mijn chocolaatje en dat een paar keer, ik moest zo hard lachen toen.quote:
Ms Cruiser in the house.quote:
jeetjekreetjequote:Op zaterdag 28 december 2019 16:33 schreef espri het volgende:
Thnx en het is best wel weer wennen hoor, jeetjekreetje.
Geloof ik! Lekker de verwarming wat hoger zetten en warme choco maken!quote:
Heerlijk toch!quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ook een keer een ontmoeting met een fokster en die liep daar waar we waren in het openbaar te roepen, waar is mijn chocolaatje en dat een paar keer, ik moest zo hard lachen toen.
Links en rechtsquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hoe komt dat dan, te veel aan gezogen als kind of zo?
We kwamen vannacht thuis en het was 8,9 graden in de slaapkamer...quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Geloof ik! Lekker de verwarming wat hoger zetten en warme choco maken!![]()
Heb je het leuk gehad?
Afgewisseld misschien.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:35 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Links en rechtsdat lijkt me niet
Ik vind het een prachtwoordquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:34 schreef espri het volgende:
[..]
Nu ik het zo van jullie terug lees, is het wel een raar woord ja....
quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:35 schreef espri het volgende:
[..]
We kwamen vannacht thuis en het was 8,9 graden in de slaapkamer...![]()
Maar het was weer heerlijk hoor.
Mooi is datquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:37 schreef espri het volgende:
[..]
Dit zeg ik al sinds mn jeugd en dat is best al een hele lange tijd.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
jeetjekreetje, 3 stuks, dankuwel!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik maak een grapjequote:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:40 schreef Soulraven het volgende:
Gay dog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Schattigggggggg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet steeds lachen, dit beestje is zo lelijk dat het gewoon aandoenlijk en lief is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:35 schreef espri het volgende:
[..]
Kijk, dan zat ik goed.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:40 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik maak een grapjeQua kleur voor jurk en zo staat het zeker!
Zelfkastijdingquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:40 schreef espri het volgende:
Ow en ben anderhalve kilo aangekomen, nu heb ik het hardop gezegd dus moet me er aan houden om het er weer af te werken...
Jaaaaa, kleine gremlin. En het is zo'n lieverd. Al mijn vrienden willen hem stelen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:41 schreef espri het volgende:
[..]
Ik moet steeds lachen, dit beestje is zo lelijk dat het gewoon aandoenlijk en lief is.
Hij lijkt mij klein?quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:41 schreef espri het volgende:
[..]
Ik moet steeds lachen, dit beestje is zo lelijk dat het gewoon aandoenlijk en lief is.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:41 schreef espri het volgende:
[..]
Ja. Maar het is niet nodig, dus vrij hypothetisch ( en was ene grapje).quote:
Dat is niets joh! 1 keer goed naar de wc en je bent het kwijtquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:40 schreef espri het volgende:
Ow en ben anderhalve kilo aangekomen, nu heb ik het hardop gezegd dus moet me er aan houden om het er weer af te werken...
quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is niets joh! 1 keer goed naar de wc en je bent het kwijt
2 dagen vasten en het is er weer afquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:40 schreef espri het volgende:
fijn!quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:35 schreef espri het volgende:
[..]
Jij wel. Ik moet nog naar de....quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:43 schreef espri het volgende:
[..]Maar zit nu wel aan de prosecco en tapashapjes om de vakantie af te sluiten....
![]()
Ah dat is klein iddquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:43 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Is ook redelijk klein. De kat is groter. Hij is half chihuahua
Ik ook nietquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:44 schreef espri het volgende:
[..]
Geen idee, heb geen verstand van naaktbeestjes.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is niets joh! 1 keer goed naar de wc en je bent het kwijt
ESPRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIquote:
Lukt al niet meer.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:43 schreef PTLe het volgende:
[..]
2 dagen vasten en het is er weer af
quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:43 schreef espri het volgende:
[..]Maar zit nu wel aan de prosecco en tapashapjes om de vakantie af te sluiten....
![]()
Ik ga tussen 6 en 8, dan is er pauzequote:Op zaterdag 28 december 2019 16:46 schreef espri het volgende:
[..]
Ja had je mar deze kant op moeten komen, smaakt me super heur.
Succes met je appie.
Thnxquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:45 schreef Prisha het volgende:
[..]
ESPRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII![]()
welcome back
Hoe is het met de pees?quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:45 schreef Prisha het volgende:
[..]
ESPRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII![]()
welcome back
Pauze van?quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:47 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik ga tussen 6 en 8, dan is er pauze
quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:47 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik zet ¤10 op 19.07 uur voor de linkerschoen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:47 schreef tonja het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik zet ¤10 op 19.07 uur voor de linkerschoen.
goed! Gisteravond ging eigenlijk al goed en vanochtend nergens last van, enkel spierpijn in de bovenbenen.quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik zet ¤10 op 19.07 uur voor de linkerschoen.
!@#$%^&*()_+quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:48 schreef mario390 het volgende:
wat is en special karakter bij wachtwoord?
wachtwoord moet minstens één speciaal karakter hebben
,.-+!@#%^&*()quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:48 schreef mario390 het volgende:
waaahhhquote:
Dat is top! Spierpijn is niet ergquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:48 schreef Prisha het volgende:
[..]
goed! Gisteravond ging eigenlijk al goed en vanochtend nergens last van, enkel spierpijn in de bovenbenen.
!@#$%^&*()_+=.,<>?;:|\"'quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:48 schreef mario390 het volgende:
Ik denk een sterretje ofzo.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:48 schreef mario390 het volgende:
Ik zou zelfs zeggen @#$%T^YUI*()quote:
ja. Eentje van deze. Dit zijn speciale karakters.quote:
quote:
Nederlanders zijn altijd wat apartquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:51 schreef mario390 het volgende:
dat is nog op geen site verlangt worden in geen land
Hier in nederland moet je wachtwoord meestal minimaal 8 lang zijn en 1 speciaal karakter, een hoofdletter en een cijfer bevattenquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:51 schreef mario390 het volgende:
dat is nog op geen site verlangt worden in geen land
en een cijfer is: 1234567890quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:51 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hier in nederland moet je wachtwoord meestal minimaal 8 lang zijn en 1 speciaal karakter, een hoofdletter en een cijfer bevatten
Sterkte Saartje.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:51 schreef Pinnenmutske het volgende:
Mijn arm is nog wat stijf maar das van het liggen.
Geen training dus, nog steeds ziekjes.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:52 schreef Ghostbuster het volgende:
Op oudjaarsavond als Bohemian Rhapsody begint heeft Kaiser Conjo beeld
quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:52 schreef Ghostbuster het volgende:
Op oudjaarsavond als Bohemian Rhapsody begint heeft Kaiser Conjo beeld
Ken mijn stem weer ff rusten.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:53 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Praise de Conjo mooi zen momentje met enya
quote:
dit was de film!!quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ken het verhaal. Dat soort films kijk ik niet want dan jank ik mijn ogen uit mijn hoofd
ja ik weet penis is en te korte wachtwoortquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:53 schreef Prisha het volgende:
Dus je zou als wachtwoord:
Mario01! kunnen doen
quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:54 schreef pullup het volgende:
Eens kijken wie er eerder klaar is...mario of die top2000
Grmbll%^@quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:54 schreef pullup het volgende:
Eens kijken wie er eerder klaar is...mario of die top2000
Waar ik mee kan zingen/gillen doe ik het momenteel.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:54 schreef espri het volgende:
[..]
Jij gilt ook mee?
Kreeg net al verzoekje of het ietsje minder kon...
quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja ik weet penis is en te korte wachtwoort
Ik hou ervan. FF niet.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Cederwood van Action geurkaars tijd. Ik test ze allemaal uit.
volgend urmtje
TRUMPL
simon carly en
duran duran - ordinary world![]()
![]()
Hahahahha die blikken ken ik ook maar dat geeft me juist iets van, ik doe het nog harder.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Waar ik mee kan zingen/gillen doe ik het momenteel.![]()
Dat verzoek heb ik nog niet gehad gelukkig, wel een rare blik.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:56 schreef espri het volgende:
[..]
Hahahahha die blikken ken ik ook maar dat geeft me juist iets van, ik doe het nog harder.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:56 schreef espri het volgende:
[..]
Hahahahha die blikken ken ik ook maar dat geeft me juist iets van, ik doe het nog harder.
Inderdaad en bij sommige liedjes is schreeuwen het beste, zoals bij borsato net.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:56 schreef espri het volgende:
[..]
[..]
ja ik weet penis is en te korte wachtwoort
supertramplquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:56 schreef cafca het volgende:
[..]staat Trump in de top 2000?
Hebben de russen de verkeerde verkiezing gehackt ofzo?
quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Inderdaad en bij sommige liedjes is schreeuwen het beste, zoals bij borsato net.
Ik heb wel buren, als ik wil zingen dan ga ik zingen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:58 schreef espri het volgende:
[..]
Ik ook, lekker luidkeels, heb toch geen buren.
mario is in vorm vandaagquote:
quote:
Jij hebt een vrij zachte stem, dan kan het nog wel.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:58 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik heb wel buren, als ik wil zingen dan ga ik zingen.
Ik dacht ik ook niet. Vond kaarsjes altijd een beetje onzin. Afgelopen week elke avond overal kaarsjes aanquote:
Heerlijk vals mee blèren.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Boogie wonderland is ook zo'n leuke, die is bijna.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:00 schreef espri het volgende:
[..]
Jij hebt een vrij zachte stem, dan kan het nog wel.
Behalve als je "Ben"gaat zingen...
Tante Es! Ben je weer thuis?quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:00 schreef espri het volgende:
[..]
Jij hebt een vrij zachte stem, dan kan het nog wel.
Behalve als je "Ben"gaat zingen...
Ik kan ook niet anders, heb een valse stem. Wat ik erg jammer vind trouwens.quote:
Volgens mij wel, vind haar grappig.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:02 schreef Voxs het volgende:
oh dat is die vrouw die die selfies na doet
Trillen je handen nu? Of lig je al te maffen?quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:44 schreef TillyB het volgende:
@:Recce 3 dubbele espresso's binnen 20 minuten, ready to nap maar moet dingen doen😩
Ik heb die foto's weleens gezien, of soortgelijke. Geweldig, dat mens heeft gewoon overal schijt aan.quote:
Ja waarbij je zelf hoort, oeiiii doe maar niet.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik kan ook niet anders, heb een valse stem. Wat ik erg jammer vind trouwens.![]()
Maar liedjes waar ze hoog in zingen gaat wel extra vals dan.
Zo snel gegaan hèquote:
Celeste Barber, ik moet er soms zo om lachenquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:02 schreef Voxs het volgende:
oh dat is die vrouw die die selfies na doet
Jip.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:03 schreef espri het volgende:
[..]
Ja waarbij je zelf hoort, oeiiii doe maar niet.
Was heerlijk, zelfs paar dagen van 24 graden gehad, heb dus ergens maar een paar zomerschoenen gekocht.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo snel gegaan hè
Hebben jullie het fijn gehad, goed weer ook?
Dat ja en Celeste neemt dat met haar foto's allemaal op de korrel.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:04 schreef Voxs het volgende:
Mijn grote vraag is wel: Waarom in hemelsnaam pizza's op je borsten? Ik bedoel, als je man/vrouw wil opwinden/lokken, dan zonder, pizza voldoende toch?
En waarom in je visnet hangen boven een bad?
Heerlijk absurd wel
Het is leukquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Celeste Barber, ik moet er soms zo om lachen
Fijn hoor en thuis is dan ook altijd weer fijn hè, lekker je eigen spullenquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:05 schreef espri het volgende:
[..]
Was heerlijk, zelfs paar dagen van 24 graden gehad, heb dus ergens maar een paar zomerschoenen gekocht.![]()
Maar ook altijd weer fijn thuis te zijn hoor.
Insta? dan ga ik even op volgen klikken. Eerste niet-kunst gerelateerde volg wordt datquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat ja en Celeste neemt dat met haar foto's allemaal op de korrel.
Mijn buurvrouw lijkt dan op een jankende poedel. Ergerlijk.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:03 schreef espri het volgende:
[..]
Ja waarbij je zelf hoort, oeiiii doe maar niet.
Precies, je eigen bedje, zelf weer koken, oke manlief nog steedsquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fijn hoor en thuis is dan ook altijd weer fijn hè, lekker je eigen spullen
quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:07 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Mijn buurvrouw lijkt dan op een jankende poedel. Ergerlijk.
Wij hebben ook heel veel lange reizen gemaakt , en heel veel gezien .....maar altijd weer blij als ik thuis was .quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:05 schreef espri het volgende:
[..]
Was heerlijk, zelfs paar dagen van 24 graden gehad, heb dus ergens maar een paar zomerschoenen gekocht.![]()
Maar ook altijd weer fijn thuis te zijn hoor.
die storm was wel spannend lijkt me.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:07 schreef espri het volgende:
[..]
Precies, je eigen bedje, zelf weer koken, oke manlief nog steeds![]()
maar ik vind 2 weken altijd net genoeg, we tellen af naar de volgende.
Ja gek iets is dat, je verlangt er naar maar daarna ook weer naar huis,quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:08 schreef PTLe het volgende:
[..]
Wij hebben ook heel veel lange reizen gemaakt , en heel veel gezien .....maar altijd weer blij als ik thuis was .
Ja en heb je Toon?quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:07 schreef ChocoFan het volgende:
Met de top 2000 gebruik ik wel de hey google nu. hey google harder, hey google zachter.![]()
Toch wel handig.
De rapen zijn gaar.quote:
Och man... we zouden 2 dagen is Portugal zijn maar na een halve dag nam de kapitein de beslissing weg te gaan want veel storm op komst, ik ben me toch ziek geweest, ik heb al last van mn evenwicht dus dit was waardeloos.Ach, heb ik dat ook eens mee gemaakt.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
die storm was wel spannend lijkt me.
*rent naar boven voor de radiotransmittercodebrekerspionapparaatdingesquote:
Ja dat klopt , en ook omdat je kinderen thuis heb , en kleinkinderenquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:09 schreef espri het volgende:
[..]
Ja gek iets is dat, je verlangt er naar maar daarna ook weer naar huis,
jah..voor een hoop screenshots vanuit NPO die vanaf nu ongeveer gaan volgen....quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:11 schreef mario390 het volgende:
kann het zijn dat supertramp erst nach de reklame om 17:08 begunn?
Vind ik persoonlijk ver gaan om op te masturberenquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:11 schreef mario390 het volgende:
teletubbies kann ik live maar niet kijken
Die kan hij dan mooi skippenquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:11 schreef Ghostbuster het volgende:
The crime of the century, Supertramp
Oeiiiiiquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:11 schreef espri het volgende:
[..]
Och man... we zouden 2 dagen is Portugal zijn maar na een halve dag nam de kapitein de beslissing weg te gaan want veel storm op komst, ik ben me toch ziek geweest, ik heb al last van mn evenwicht dus dit was waardeloos.Ach, heb ik dat ook eens mee gemaakt.
Owj dat is niet zo fijn. Met je hand alles verder ok gegaan?quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:11 schreef espri het volgende:
[..]
Och man... we zouden 2 dagen is Portugal zijn maar na een halve dag nam de kapitein de beslissing weg te gaan want veel storm op komst, ik ben me toch ziek geweest, ik heb al last van mn evenwicht dus dit was waardeloos.Ach, heb ik dat ook eens mee gemaakt.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:11 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Vind ik persoonlijk ver gaan om op te masturberen
quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:11 schreef Prisha het volgende:
[..]
jah..voor een hoop screenshots vanuit NPO die vanaf nu ongeveer gaan volgen....
quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:11 schreef mario390 het volgende:
teletubbies kann ik live maar niet kijken
quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:11 schreef espri het volgende:
[..]
Ow, dat is echt waardeloos dat wiegen van zo;n boot dan.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:11 schreef espri het volgende:
[..]
quote:
WERKT DE TOP2000 NU OF NIET? OF GA JE ALLE 300 KUT ZENDERS IN ZITTEN TIKKEN EERSTquote:
Ja dat ook maar gewoon weer je dagelijkse dingen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:11 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ja dat klopt , en ook omdat je kinderen thuis heb , en kleinkinderen
Altijd.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:13 schreef Ghostbuster het volgende:
Hebben jullie nog meer meningen nodig?
ontvolgtquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:12 schreef Ghostbuster het volgende:
En die Celeste Barber was leuk voor een jaar nu niet meer
quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:13 schreef Ghostbuster het volgende:
Hebben jullie nog meer meningen nodig?
[..]
Hij heeft een ban bij de Top 2000, denk ik.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:13 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
WERKT DE TOP2000 NU OF NIET? OF GA JE ALLE 300 KUT ZENDERS IN ZITTEN TIKKEN EERST
Annemieke heeft een klacht ingediendquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Hij heeft een ban bij de Top 2000, denk ik.
Ja hoor super eigenlijk, heb vaak de brace afgedaan en gaat echt goed, moet dinsdag weer komen dus hoop dat zij ook tevreden is maar daar ga ik van uit.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:12 schreef Prisha het volgende:
[..]
Owj dat is niet zo fijn. Met je hand alles verder ok gegaan?
annetietquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:15 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Annemieke heeft een klacht ingediend
Ook dat , en als ik thuis was dacht ik a weer aan een volgende reisquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:13 schreef espri het volgende:
[..]
Ja dat ook maar gewoon weer je dagelijkse dingen.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:15 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Annemieke heeft een klacht ingediend
ahhhh goed nieuwsquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:15 schreef espri het volgende:
[..]
Ja hoor super eigenlijk, heb vaak de brace afgedaan en gaat echt goed, moet dinsdag weer komen dus hoop dat zij ook tevreden is maar daar ga ik van uit.
Ja wiegen ging nog wel maar dan onder de boot opwippen... geen idee hoe je het moet uitleggen maar zat 24 uur in een misselijkmakend kermisattractie ofzo....quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:13 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ow, dat is echt waardeloos dat wiegen van zo;n boot dan.
Ja het moet wat leuks hebben.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:17 schreef Recce het volgende:
[..]
En ook niet van ongewone. Dat wisten we al.
Ja dat doen botenquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:17 schreef espri het volgende:
[..]
Ja wiegen ging nog wel maar dan onder de boot opwippen... geen idee hoe je het moet uitleggen maar zat 24 uur in een misselijkmakend kermisattractie ofzo....
quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:11 schreef espri het volgende:
[..]
Ik begrijp wat je bedoelt, waardeloos.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:17 schreef espri het volgende:
[..]
Ja wiegen ging nog wel maar dan onder de boot opwippen... geen idee hoe je het moet uitleggen maar zat 24 uur in een misselijkmakend kermisattractie ofzo....
Wij ook maar die staat al vast.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:15 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ook dat , en als ik thuis was dacht ik a weer aan een volgende reis
Ik zie geen verschilquote:
Die ouders hadden er na 1 kind er net zo goed mee kunnen stoppenquote:
Raggel Hazes met filtersquote:
[..]
Ik weet het niet topic is op slotquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:21 schreef espri het volgende:
[..]
Die Hazes ziet er helemaal niet meer uit zag ik laatst.
Hij is dood he?quote:
Ohh echt?quote:
Nou nee over en sluitenquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:23 schreef Ghostbuster het volgende:
Je kan ook van dode mensen houden Muis
hi, espri, fijne vakantie gehad en storm #gelezenquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:23 schreef espri het volgende:
[..]
Ik zag het niet hier maar elders op het grote interwebs, beetje eng mens is het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |