Wij hebben ook heel veel lange reizen gemaakt , en heel veel gezien .....maar altijd weer blij als ik thuis was .quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:05 schreef espri het volgende:
[..]
Was heerlijk, zelfs paar dagen van 24 graden gehad, heb dus ergens maar een paar zomerschoenen gekocht.![]()
Maar ook altijd weer fijn thuis te zijn hoor.
die storm was wel spannend lijkt me.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:07 schreef espri het volgende:
[..]
Precies, je eigen bedje, zelf weer koken, oke manlief nog steeds![]()
maar ik vind 2 weken altijd net genoeg, we tellen af naar de volgende.
Ja gek iets is dat, je verlangt er naar maar daarna ook weer naar huis,quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:08 schreef PTLe het volgende:
[..]
Wij hebben ook heel veel lange reizen gemaakt , en heel veel gezien .....maar altijd weer blij als ik thuis was .
Ja en heb je Toon?quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:07 schreef ChocoFan het volgende:
Met de top 2000 gebruik ik wel de hey google nu. hey google harder, hey google zachter.![]()
Toch wel handig.
De rapen zijn gaar.quote:
Och man... we zouden 2 dagen is Portugal zijn maar na een halve dag nam de kapitein de beslissing weg te gaan want veel storm op komst, ik ben me toch ziek geweest, ik heb al last van mn evenwicht dus dit was waardeloos.Ach, heb ik dat ook eens mee gemaakt.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
die storm was wel spannend lijkt me.
*rent naar boven voor de radiotransmittercodebrekerspionapparaatdingesquote:
Ja dat klopt , en ook omdat je kinderen thuis heb , en kleinkinderenquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:09 schreef espri het volgende:
[..]
Ja gek iets is dat, je verlangt er naar maar daarna ook weer naar huis,
jah..voor een hoop screenshots vanuit NPO die vanaf nu ongeveer gaan volgen....quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:11 schreef mario390 het volgende:
kann het zijn dat supertramp erst nach de reklame om 17:08 begunn?
Vind ik persoonlijk ver gaan om op te masturberenquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:11 schreef mario390 het volgende:
teletubbies kann ik live maar niet kijken
Die kan hij dan mooi skippenquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:11 schreef Ghostbuster het volgende:
The crime of the century, Supertramp
Oeiiiiiquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:11 schreef espri het volgende:
[..]
Och man... we zouden 2 dagen is Portugal zijn maar na een halve dag nam de kapitein de beslissing weg te gaan want veel storm op komst, ik ben me toch ziek geweest, ik heb al last van mn evenwicht dus dit was waardeloos.Ach, heb ik dat ook eens mee gemaakt.
Owj dat is niet zo fijn. Met je hand alles verder ok gegaan?quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:11 schreef espri het volgende:
[..]
Och man... we zouden 2 dagen is Portugal zijn maar na een halve dag nam de kapitein de beslissing weg te gaan want veel storm op komst, ik ben me toch ziek geweest, ik heb al last van mn evenwicht dus dit was waardeloos.Ach, heb ik dat ook eens mee gemaakt.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:11 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Vind ik persoonlijk ver gaan om op te masturberen
quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:11 schreef Prisha het volgende:
[..]
jah..voor een hoop screenshots vanuit NPO die vanaf nu ongeveer gaan volgen....
quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:11 schreef mario390 het volgende:
teletubbies kann ik live maar niet kijken
quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:11 schreef espri het volgende:
[..]
Ow, dat is echt waardeloos dat wiegen van zo;n boot dan.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:11 schreef espri het volgende:
[..]
quote:
WERKT DE TOP2000 NU OF NIET? OF GA JE ALLE 300 KUT ZENDERS IN ZITTEN TIKKEN EERSTquote:
Ja dat ook maar gewoon weer je dagelijkse dingen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:11 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ja dat klopt , en ook omdat je kinderen thuis heb , en kleinkinderen
Altijd.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:13 schreef Ghostbuster het volgende:
Hebben jullie nog meer meningen nodig?
ontvolgtquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:12 schreef Ghostbuster het volgende:
En die Celeste Barber was leuk voor een jaar nu niet meer
quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:13 schreef Ghostbuster het volgende:
Hebben jullie nog meer meningen nodig?
quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:11 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Vind ik persoonlijk ver gaan om op te masturberen
Hij heeft een ban bij de Top 2000, denk ik.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:13 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
WERKT DE TOP2000 NU OF NIET? OF GA JE ALLE 300 KUT ZENDERS IN ZITTEN TIKKEN EERST
Annemieke heeft een klacht ingediendquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Hij heeft een ban bij de Top 2000, denk ik.
Ja hoor super eigenlijk, heb vaak de brace afgedaan en gaat echt goed, moet dinsdag weer komen dus hoop dat zij ook tevreden is maar daar ga ik van uit.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:12 schreef Prisha het volgende:
[..]
Owj dat is niet zo fijn. Met je hand alles verder ok gegaan?
annetietquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:15 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Annemieke heeft een klacht ingediend
Ook dat , en als ik thuis was dacht ik a weer aan een volgende reisquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:13 schreef espri het volgende:
[..]
Ja dat ook maar gewoon weer je dagelijkse dingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |