Wij hebben ook heel veel lange reizen gemaakt , en heel veel gezien .....maar altijd weer blij als ik thuis was .quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:05 schreef espri het volgende:
[..]
Was heerlijk, zelfs paar dagen van 24 graden gehad, heb dus ergens maar een paar zomerschoenen gekocht.![]()
Maar ook altijd weer fijn thuis te zijn hoor.
die storm was wel spannend lijkt me.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:07 schreef espri het volgende:
[..]
Precies, je eigen bedje, zelf weer koken, oke manlief nog steeds![]()
maar ik vind 2 weken altijd net genoeg, we tellen af naar de volgende.
Ja gek iets is dat, je verlangt er naar maar daarna ook weer naar huis,quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:08 schreef PTLe het volgende:
[..]
Wij hebben ook heel veel lange reizen gemaakt , en heel veel gezien .....maar altijd weer blij als ik thuis was .
Ja en heb je Toon?quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:07 schreef ChocoFan het volgende:
Met de top 2000 gebruik ik wel de hey google nu. hey google harder, hey google zachter.![]()
Toch wel handig.
De rapen zijn gaar.quote:
Och man... we zouden 2 dagen is Portugal zijn maar na een halve dag nam de kapitein de beslissing weg te gaan want veel storm op komst, ik ben me toch ziek geweest, ik heb al last van mn evenwicht dus dit was waardeloos.Ach, heb ik dat ook eens mee gemaakt.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
die storm was wel spannend lijkt me.
*rent naar boven voor de radiotransmittercodebrekerspionapparaatdingesquote:
Ja dat klopt , en ook omdat je kinderen thuis heb , en kleinkinderenquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:09 schreef espri het volgende:
[..]
Ja gek iets is dat, je verlangt er naar maar daarna ook weer naar huis,
jah..voor een hoop screenshots vanuit NPO die vanaf nu ongeveer gaan volgen....quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:11 schreef mario390 het volgende:
kann het zijn dat supertramp erst nach de reklame om 17:08 begunn?
Vind ik persoonlijk ver gaan om op te masturberenquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:11 schreef mario390 het volgende:
teletubbies kann ik live maar niet kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |