Volgens mij wel, vind haar grappig.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:02 schreef Voxs het volgende:
oh dat is die vrouw die die selfies na doet
Trillen je handen nu? Of lig je al te maffen?quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:44 schreef TillyB het volgende:
@:Recce 3 dubbele espresso's binnen 20 minuten, ready to nap maar moet dingen doen😩
Ik heb die foto's weleens gezien, of soortgelijke. Geweldig, dat mens heeft gewoon overal schijt aan.quote:
Ja waarbij je zelf hoort, oeiiii doe maar niet.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik kan ook niet anders, heb een valse stem. Wat ik erg jammer vind trouwens.![]()
Maar liedjes waar ze hoog in zingen gaat wel extra vals dan.
Zo snel gegaan hèquote:
Celeste Barber, ik moet er soms zo om lachenquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:02 schreef Voxs het volgende:
oh dat is die vrouw die die selfies na doet
Jip.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:03 schreef espri het volgende:
[..]
Ja waarbij je zelf hoort, oeiiii doe maar niet.
Was heerlijk, zelfs paar dagen van 24 graden gehad, heb dus ergens maar een paar zomerschoenen gekocht.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo snel gegaan hè
Hebben jullie het fijn gehad, goed weer ook?
Dat ja en Celeste neemt dat met haar foto's allemaal op de korrel.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:04 schreef Voxs het volgende:
Mijn grote vraag is wel: Waarom in hemelsnaam pizza's op je borsten? Ik bedoel, als je man/vrouw wil opwinden/lokken, dan zonder, pizza voldoende toch?
En waarom in je visnet hangen boven een bad?
Heerlijk absurd wel
Het is leukquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Celeste Barber, ik moet er soms zo om lachen
Fijn hoor en thuis is dan ook altijd weer fijn hè, lekker je eigen spullenquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:05 schreef espri het volgende:
[..]
Was heerlijk, zelfs paar dagen van 24 graden gehad, heb dus ergens maar een paar zomerschoenen gekocht.![]()
Maar ook altijd weer fijn thuis te zijn hoor.
Insta? dan ga ik even op volgen klikken. Eerste niet-kunst gerelateerde volg wordt datquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat ja en Celeste neemt dat met haar foto's allemaal op de korrel.
Mijn buurvrouw lijkt dan op een jankende poedel. Ergerlijk.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:03 schreef espri het volgende:
[..]
Ja waarbij je zelf hoort, oeiiii doe maar niet.
Precies, je eigen bedje, zelf weer koken, oke manlief nog steedsquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fijn hoor en thuis is dan ook altijd weer fijn hè, lekker je eigen spullen
quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:07 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Mijn buurvrouw lijkt dan op een jankende poedel. Ergerlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |