SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik maak een grapjequote:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:40 schreef Soulraven het volgende:
Gay dog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Schattigggggggg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet steeds lachen, dit beestje is zo lelijk dat het gewoon aandoenlijk en lief is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:35 schreef espri het volgende:
[..]
We kwamen vannacht thuis en het was 8,9 graden in de slaapkamer...![]()
Maar het was weer heerlijk hoor.
Kijk, dan zat ik goed.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:40 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik maak een grapjeQua kleur voor jurk en zo staat het zeker!
Zelfkastijdingquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:40 schreef espri het volgende:
Ow en ben anderhalve kilo aangekomen, nu heb ik het hardop gezegd dus moet me er aan houden om het er weer af te werken...
Jaaaaa, kleine gremlin. En het is zo'n lieverd. Al mijn vrienden willen hem stelen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:41 schreef espri het volgende:
[..]
Ik moet steeds lachen, dit beestje is zo lelijk dat het gewoon aandoenlijk en lief is.
Hij lijkt mij klein?quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:41 schreef espri het volgende:
[..]
Ik moet steeds lachen, dit beestje is zo lelijk dat het gewoon aandoenlijk en lief is.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:41 schreef espri het volgende:
[..]
Ja. Maar het is niet nodig, dus vrij hypothetisch ( en was ene grapje).quote:
Dat is niets joh! 1 keer goed naar de wc en je bent het kwijtquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:40 schreef espri het volgende:
Ow en ben anderhalve kilo aangekomen, nu heb ik het hardop gezegd dus moet me er aan houden om het er weer af te werken...
quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is niets joh! 1 keer goed naar de wc en je bent het kwijt
2 dagen vasten en het is er weer afquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:40 schreef espri het volgende:
fijn!quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:35 schreef espri het volgende:
[..]
We kwamen vannacht thuis en het was 8,9 graden in de slaapkamer...![]()
Maar het was weer heerlijk hoor.
Jij wel. Ik moet nog naar de....quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:43 schreef espri het volgende:
[..]Maar zit nu wel aan de prosecco en tapashapjes om de vakantie af te sluiten....
![]()
Ah dat is klein iddquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:43 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Is ook redelijk klein. De kat is groter. Hij is half chihuahua
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |