Ga weg. Is geen topper voor finales etc.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gewoon een FAN-TAS-TI-SCHE speler.
Easy Durrant.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
dobey-Durrant wordt interessant
Ze lachte en zei tot dalijk in de kleedkamerquote:Op vrijdag 27 december 2019 17:40 schreef K_uit_h het volgende:
Wel of niet zoenen, beetje ongemakkelijk..
NEE WEG IS WEGquote:Op vrijdag 27 december 2019 17:40 schreef Tagliano het volgende:
@:kennypowers mag nu wel weer terugkomen
Mongoloïde Brabanderaidsquote:Op vrijdag 27 december 2019 17:40 schreef Tagliano het volgende:
En toch was dit slechts een opwarmertje voor een VAN-TAS-TI-SCHE avond
Nee.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:40 schreef Tagliano het volgende:
@:kennypowers mag nu wel weer terugkomen
Doet Guus Meeuwis ook mee ja?quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Mongoloïde Brabanderaids
Pleonasmegenot
Eerste keer dat ie boven 100 gemiddeld gooide?quote:
Welke aflevering dit keer?quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Daardoor wel weer FlodderGenot
Dobey Duzza. Topshowquote:Op vrijdag 27 december 2019 17:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het is eigenlijk geen comeback, Dobey steady rond 100 avg. Sherrock viel wat weg.
Dit smaakt naar meer
BlufpokerGenotquote:Op vrijdag 27 december 2019 17:42 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Welke aflevering dit keer?
Ik denk dat ik ze allemaal kan dromen, zin voor zin.
Op naar de premmeliekquote:Op vrijdag 27 december 2019 17:42 schreef Poefbank het volgende:
Het is jammer dat ze niet wat constanter is. Deze hype was wel even leuk
Nu tegen zijn vriend Durrant.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:43 schreef Vriezzer het volgende:
Dobey heeft wel knap met deze hype afgerekend.
Ja wij hebben ook gekeken Stijnquote:Op vrijdag 27 december 2019 17:43 schreef El-Stinho het volgende:
Die gemiste darts in de eerste sets hebben Dobeys gemiddelde verpest. Hij was echt heel sterk.
Knap van Sherrock dat ze zo lang in de wedstrijd is gebleven; adembenemend goede finishes, scorend kwam ze tekort.
er zal heus wel wat eiwit geofferd worden hier en daar in die zaal hoorquote:Op vrijdag 27 december 2019 17:43 schreef Poepz0r het volgende:
Waarom trekt dat publiek niet massaal de broek uit om een ode te brengen aan Sherrock? #dtv
Op de planning staan blufpoker en sleutelfiguur, maar denk dat ze er 1 gaan skippen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:42 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Welke aflevering dit keer?
Ik denk dat ik ze allemaal kan dromen, zin voor zin.
Sleutelfiguur heb ik iets minder vaak gezien dan blufpoker. Dus doe maar sleutelfiguurquote:Op vrijdag 27 december 2019 17:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Op de planning staan blufpoker en sleutelfiguur, maar denk dat ze er 1 gaan skippen.
Wat was haar piek mbt finishpercentage? (ik gok na set 4)quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:43 schreef El-Stinho het volgende:
Die gemiste darts in de eerste sets hebben Dobeys gemiddelde verpest. Hij was echt heel sterk.
Knap van Sherrock dat ze zo lang in de wedstrijd is gebleven; adembenemend goede finishes, scorend kwam ze tekort.
Szura is goed met ballen. Niet geheel onverwacht.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:45 schreef Szura het volgende:
Drie gratis bier gewonnen met bowlen
Wie wil me aanraken?
7/9 dacht ik.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:46 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Wat was haar piek mbt finishpercentage? (ik gok na set 4)
Hele fijne darter die aspinall.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:48 schreef Poepz0r het volgende:
Price
Aspinall
MvG
U las het hier genot.
Wel achterlijk hupje in zijn worp.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:48 schreef RensAjacied het volgende:
Aspinall is een hele fijne darter
quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:48 schreef RensAjacied het volgende:
Goeiste act allen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:49 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hele fijne darter die aspinall.
Niet zo hinderlijk als Suljoaids gelukkig.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wel achterlijk hupje in zijn worp.
Wel mijn favo jonge darterquote:Op vrijdag 27 december 2019 17:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wel achterlijk hupje in zijn worp.
Jawel net zo hinderlijk met zijn incestkop. Goed ventje, maar 100% dat zijn vader eigenlijk zijn broer is.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet zo hinderlijk als Suljoaids gelukkig.
De altijd fijne N Aspinall.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:48 schreef RensAjacied het volgende:
Waar heb je jeuk aan vent?quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jawel net zo hinderlijk met zijn incestkop. Goed ventje, maar 100% dat zijn vader eigenlijk zijn broer is.
Komt gewoon leuk over. Fijne darter.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Emotioneel, maar niet arrogant of overdreven
Daarom sta jij daar ook niet hequote:Op vrijdag 27 december 2019 17:53 schreef Poefbank het volgende:
Altijd wel lachen die strijdplannen. Gewoon gooien met die handel.
quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:54 schreef Kopiko het volgende:
Dat worden veel demenstruatie-partijen.
Cricketsoundquote:Op vrijdag 27 december 2019 17:54 schreef Kopiko het volgende:
quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:54 schreef Kopiko het volgende:
AANGEPAKT DOOR DAGJESVOLKquote:Op vrijdag 27 december 2019 17:55 schreef K_uit_h het volgende:
Jan, rot op en komt nooit meer terug.
Kinderhumor.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Uhm was gewoon een hele leuke grap
Jij was een tijdje niet in dit topic.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:59 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik ben nooit weggeweest ouwe reus?
Nogal ja. Maar goed, laat hem lekker zijn eigen gelijk hebbenquote:
Diep in Tatjanaquote:
quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat deed buurman Neuteboom ooit ook.
Jawel hoor altijd zelfs. Ik heb meerdere gedaantes allen. Alleen dat weet jij niet genot.quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:00 schreef Coco. het volgende:
[..]
Jij was een tijdje niet in dit topic.
quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:01 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jawel hoor altijd zelfs. Ik heb meerdere gedaantes allen. Alleen dat weet jij niet genot.
Moet het nou weer zo ordinair.quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:01 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat gewicht helemaal erin stoppen boh boh stukje fisting.
Godverdommequote:Op vrijdag 27 december 2019 18:01 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat gewicht helemaal erin stoppen boh boh stukje fisting.
quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:03 schreef RemcoW23 het volgende:
Meisje in groene trui pijpt opa onder de tafel
King gooide twee sets aardig. Daarna als een gehandicapte gegooid en verloren van Whitlock.quote:
Ja wel druk, maar dag gaat snel dan.quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:06 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
King gooide twee sets aardig.
Durrant finishte sterk tegen Duzza.
Dobey speelde geweldig met 101,09 gemiddeld. Zonder gemiste dubbels had dat zeker 105 geweest. Sherrock een tijd weer misdadig goed op de finishes.
Lekker gewerkt?
Dat moet pijn gedaan hebben bij ehm, de verliezer.quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:06 schreef El-Stinho het volgende:
Durrant finishte sterk tegen Duzza.
Wat is je favoriete aflevering?quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:09 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ken deze niet uit mijn hoofd. Nog maar 2x gezien. Uniek.
Geen idee, geen favoriet denk ik. Jij?quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is je favoriete aflevering?
Ook geen favoriet.quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Geen idee, geen favoriet denk ik. Jij?
ziedendquote:Op vrijdag 27 december 2019 18:11 schreef de_boswachter het volgende:
Ben blij dat dat wijf verloren heeft. Voor je het weet krijg je inspraak van dat soort figuren in de dartswereld en mag je niet meer zuipen en vet eten voor een wedstrijd. Oprotten.
Sixth Sense kind is niet goed opgedroogd hè.quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:11 schreef RemcoW23 het volgende:
https://www.linda.nl/uit/9x-kindsterren-films-series-toen-en-nu/
Viel me nog mee dat ze niet tijdens een break het podium begon te stofzuigen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:11 schreef de_boswachter het volgende:
Ben blij dat dat wijf verloren heeft. Voor je het weet krijg je inspraak van dat soort figuren in de dartswereld en mag je niet meer zuipen en vet eten voor een wedstrijd. Oprotten.
Groot gelijk neef!quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:11 schreef de_boswachter het volgende:
Teveel geesten gezien?quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sixth Sense kind is niet goed opgedroogd hè.
Niks mis mee. Ik kijk er ook naar uit.quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:07 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ja wel druk, maar dag gaat snel dan.
Kijk uit naar het darts vanavond.
Wat een SPANNINGquote:Op vrijdag 27 december 2019 18:23 schreef RemcoW23 het volgende:
Wie heeft die sleutel? Opa of die hont ofzo?
Ga zelf maar kijken.quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:23 schreef RemcoW23 het volgende:
Wie heeft die sleutel? Opa of die hont ofzo?
Zou het wat uitmaken voor de Premier League?quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Laat ze eerst maar een tourkaart halen en een heel jaar goed spelen.
Allemaal incelsquote:Op vrijdag 27 december 2019 18:16 schreef El-Stinho het volgende:
Sommige reacties in dit topic ook weer.
Wat een paniek of ziedendheid omdat een vrouw twee wedstrijdjes wint.quote:
We kunnen niet allemaal een sociaal leven hebbenquote:Op vrijdag 27 december 2019 18:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat een paniek of ziedendheid omdat een vrouw twee wedstrijdjes wint.
Ik zag laatst Jolee van spangas. Die is lelijker gewordenquote:Op vrijdag 27 december 2019 18:11 schreef RemcoW23 het volgende:
https://www.linda.nl/uit/9x-kindsterren-films-series-toen-en-nu/
Kwam wel dichtbij zo?quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zag laatst Jolee van spangas. Die is lelijker geworden
Vage tattoo's, lipfillers, waarschijnlijk neptietenquote:Op vrijdag 27 december 2019 18:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Aandachtshoer.quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Heartbreak high niet kennenquote:Op vrijdag 27 december 2019 18:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Zonde van Gaby Blaaser. Met name die lippenquote:Op vrijdag 27 december 2019 18:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Mag hopen van niet. Vorige week was het steeds Marcel die de middag EN de avond deed. Dus ik verwacht nu ook weer Koert.quote:
Broek kan uit blijven.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Holy shit dude het is al bijna half 8. Nog ff en we moeten weer
Blazen kan ze nu wel ja (lol)quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:57 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zonde van Gaby Blaaser. Met name die lippen
Idd. Even snel douchen, scheermesje erover (want vrijdagavond) en het avondje kan beginnenquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Holy shit dude het is al bijna half 8. Nog ff en we moeten weer
Die was ooit echt bizar knap.quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Hopelijk is z'n heatmanagement nu beter.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:41 schreef El-Stinho het volgende:
Ik hoop dat Price er gewoon in blijft.
Walgelijkquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:41 schreef El-Stinho het volgende:
Ik juich voor Price en Asp. De laatste pot? Maakt me niet veel uit.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:40 schreef LordVoldermort het volgende:
Ik juich voor Price, Asp en Mvg.
Bizar knap viel toch ook wel mee, wel een leuk meisje hoor.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:41 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Die was ooit echt bizar knap.
Price heeft mijn sympathie dit jaar wel gewonnen.quote:
Die poephoofdjes kijken alleen maar naar de plaatsingslijst.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:37 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
https://sportnieuws.nl/da(...)l-gurney-ligt-eruit/
Nieuw dieptepunt qua dagjesmensen
Die hebben nog nooit van Durrant gehoord.
Dit is zeker weer zo'n voetbalflitsenachtige copy paste site.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:37 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Ik ben te oud voor Peter Griffinquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:47 schreef K_uit_h het volgende:
[ afbeelding ]
Klasse is niet te koop!
Wat een eindbaasquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:47 schreef K_uit_h het volgende:
[ afbeelding ]
Klasse is niet te koop!
Ik hoop vooral dat ie gaat schroeien. Met 90 gemiddeld vliegt hij er gewoon uit tegen het golvende galjoen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:41 schreef El-Stinho het volgende:
WAAR IS BIRD IS THE WORD VERDOMMEquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:47 schreef K_uit_h het volgende:
[ afbeelding ]
Klasse is niet te koop!
NOS net ook. Die deden ook al alsof het enorm verrassend was dat De Zwaan van Chizzy won. Beide partijen lagen echter veel dichter tegen 50/50 en zeker De Zwaan was wel iets favoriet door zij goede score tegen Chizzy.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:37 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Bij Sherrock was het juist andersomquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:42 schreef K_uit_h het volgende:
Zonde dat veel vrouwen denken dat ze pas aantrekkelijk zijn als ze lippen als zwemvlinders hebben..
Enkeltje sofa.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:47 schreef K_uit_h het volgende:
[ afbeelding ]
Klasse is niet te koop!
Lekker afgetraindquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:47 schreef K_uit_h het volgende:
[ afbeelding ]
Klasse is niet te koop!
Kloptquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
Het engste is nog dat Bunting waarschijnlijk een vrouw en kinderen heeft afgaande op die foto.
Durrant was als 27ste geplaatst voor dit WK in Londen. Deze uitschakeling van Gurney mag dus met recht een sensatie worden genoemd.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:47 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Die poephoofdjes kijken alleen maar naar de plaatsingslijst.
More/less ok. Meisje Sherrock ligt eruit.quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:00 schreef Grifte het volgende:
Goedenavond, net op tijd thuis genot.
Vanmiddag was oké?
Die alcoholist?quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:02 schreef El-Stinho het volgende:
Simon is een prima gozer, in the end.
viesdikquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:04 schreef BB-King het volgende:
Johan Boskamp en Vincent van der Voort zijn echt het gezicht van DLM.
We blijven kijkenquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:03 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
'Hoe heb jij naar deze pot zitten kijken' over Sherrock
Ik heb net een interview van Sar gekeken.quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:05 schreef Tagliano het volgende:
Ik blijf nog wel even bij de top2000 hagnen
Ik moet die in de VI nog lezenquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb net een interview van Sar gekeken.
Ik heb Michael van Gerwen ook nooit met een spatel aan tafel gezien hoor.quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:05 schreef JanCees het volgende:
waarom zit die ander met 123Lens op zn shirt terwijl ie een bril heb
Genoeg is genoeg. Ik ben helemaal klaar met dit soort ongegeneerde onbeschofte lompe horken die denken dat het 'normaal' is omdat ze een Peter Griffin slof dragen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:47 schreef K_uit_h het volgende:
[ afbeelding ]
Klasse is niet te koop!
Wel in schijtlollige filmpjes in de keuken.quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb Michael van Gerwen ook nooit met een spatel aan tafel gezien hoor.
Ok boomerquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:05 schreef Tagliano het volgende:
Ik blijf nog wel even bij de top2000 hagnen
Wat een frustraties afgelopen dagen bij jouquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:09 schreef de_boswachter het volgende:
Koop een tand van je prijzengeld kk dwerg bah echt waar
? ik uit mijn ongenoegen. Net als dat ik graag mijn ongenoegen wil uitten over dat kroketkop weer aan de desk zit te zwetenquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat een frustraties afgelopen dagen bij jou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |