Blazen kan ze nu wel ja (lol)quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:57 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zonde van Gaby Blaaser. Met name die lippen
Idd. Even snel douchen, scheermesje erover (want vrijdagavond) en het avondje kan beginnenquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Holy shit dude het is al bijna half 8. Nog ff en we moeten weer
Die was ooit echt bizar knap.quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zag laatst Jolee van spangas. Die is lelijker geworden
Hopelijk is z'n heatmanagement nu beter.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:41 schreef El-Stinho het volgende:
Ik hoop dat Price er gewoon in blijft.
Walgelijkquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:41 schreef El-Stinho het volgende:
Ik juich voor Price en Asp. De laatste pot? Maakt me niet veel uit.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:40 schreef LordVoldermort het volgende:
Ik juich voor Price, Asp en Mvg.
Bizar knap viel toch ook wel mee, wel een leuk meisje hoor.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:41 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Die was ooit echt bizar knap.
Price heeft mijn sympathie dit jaar wel gewonnen.quote:
Die poephoofdjes kijken alleen maar naar de plaatsingslijst.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:37 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
https://sportnieuws.nl/da(...)l-gurney-ligt-eruit/
Nieuw dieptepunt qua dagjesmensen
Die hebben nog nooit van Durrant gehoord.
Dit is zeker weer zo'n voetbalflitsenachtige copy paste site.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:37 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Ik ben te oud voor Peter Griffinquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:47 schreef K_uit_h het volgende:
[ afbeelding ]
Klasse is niet te koop!
Wat een eindbaasquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:47 schreef K_uit_h het volgende:
[ afbeelding ]
Klasse is niet te koop!
Ik hoop vooral dat ie gaat schroeien. Met 90 gemiddeld vliegt hij er gewoon uit tegen het golvende galjoen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:41 schreef El-Stinho het volgende:
WAAR IS BIRD IS THE WORD VERDOMMEquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:47 schreef K_uit_h het volgende:
[ afbeelding ]
Klasse is niet te koop!
NOS net ook. Die deden ook al alsof het enorm verrassend was dat De Zwaan van Chizzy won. Beide partijen lagen echter veel dichter tegen 50/50 en zeker De Zwaan was wel iets favoriet door zij goede score tegen Chizzy.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:37 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Bij Sherrock was het juist andersomquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:42 schreef K_uit_h het volgende:
Zonde dat veel vrouwen denken dat ze pas aantrekkelijk zijn als ze lippen als zwemvlinders hebben..
Enkeltje sofa.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:47 schreef K_uit_h het volgende:
[ afbeelding ]
Klasse is niet te koop!
Lekker afgetraindquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:47 schreef K_uit_h het volgende:
[ afbeelding ]
Klasse is niet te koop!
Kloptquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
Het engste is nog dat Bunting waarschijnlijk een vrouw en kinderen heeft afgaande op die foto.
Durrant was als 27ste geplaatst voor dit WK in Londen. Deze uitschakeling van Gurney mag dus met recht een sensatie worden genoemd.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:47 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Die poephoofdjes kijken alleen maar naar de plaatsingslijst.
More/less ok. Meisje Sherrock ligt eruit.quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:00 schreef Grifte het volgende:
Goedenavond, net op tijd thuis genot.
Vanmiddag was oké?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |