Blazen kan ze nu wel ja (lol)quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:57 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zonde van Gaby Blaaser. Met name die lippen
Idd. Even snel douchen, scheermesje erover (want vrijdagavond) en het avondje kan beginnenquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Holy shit dude het is al bijna half 8. Nog ff en we moeten weer
Die was ooit echt bizar knap.quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zag laatst Jolee van spangas. Die is lelijker geworden
Hopelijk is z'n heatmanagement nu beter.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:41 schreef El-Stinho het volgende:
Ik hoop dat Price er gewoon in blijft.
Walgelijkquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:41 schreef El-Stinho het volgende:
Ik juich voor Price en Asp. De laatste pot? Maakt me niet veel uit.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:40 schreef LordVoldermort het volgende:
Ik juich voor Price, Asp en Mvg.
Bizar knap viel toch ook wel mee, wel een leuk meisje hoor.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:41 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Die was ooit echt bizar knap.
Price heeft mijn sympathie dit jaar wel gewonnen.quote:
Die poephoofdjes kijken alleen maar naar de plaatsingslijst.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:37 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
https://sportnieuws.nl/da(...)l-gurney-ligt-eruit/
Nieuw dieptepunt qua dagjesmensen
Die hebben nog nooit van Durrant gehoord.
Dit is zeker weer zo'n voetbalflitsenachtige copy paste site.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:37 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
https://sportnieuws.nl/da(...)l-gurney-ligt-eruit/
Nieuw dieptepunt qua dagjesmensen
Die hebben nog nooit van Durrant gehoord.
Ik ben te oud voor Peter Griffinquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:47 schreef K_uit_h het volgende:
[ afbeelding ]
Klasse is niet te koop!
Wat een eindbaasquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:47 schreef K_uit_h het volgende:
[ afbeelding ]
Klasse is niet te koop!
Ik hoop vooral dat ie gaat schroeien. Met 90 gemiddeld vliegt hij er gewoon uit tegen het golvende galjoen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:41 schreef El-Stinho het volgende:
WAAR IS BIRD IS THE WORD VERDOMMEquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:47 schreef K_uit_h het volgende:
[ afbeelding ]
Klasse is niet te koop!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |