Ja wel druk, maar dag gaat snel dan.quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:06 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
King gooide twee sets aardig.
Durrant finishte sterk tegen Duzza.
Dobey speelde geweldig met 101,09 gemiddeld. Zonder gemiste dubbels had dat zeker 105 geweest. Sherrock een tijd weer misdadig goed op de finishes.
Lekker gewerkt?
Dat moet pijn gedaan hebben bij ehm, de verliezer.quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:06 schreef El-Stinho het volgende:
Durrant finishte sterk tegen Duzza.
Wat is je favoriete aflevering?quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:09 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ken deze niet uit mijn hoofd. Nog maar 2x gezien. Uniek.
Geen idee, geen favoriet denk ik. Jij?quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is je favoriete aflevering?
Ook geen favoriet.quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Geen idee, geen favoriet denk ik. Jij?
ziedendquote:Op vrijdag 27 december 2019 18:11 schreef de_boswachter het volgende:
Ben blij dat dat wijf verloren heeft. Voor je het weet krijg je inspraak van dat soort figuren in de dartswereld en mag je niet meer zuipen en vet eten voor een wedstrijd. Oprotten.
Sixth Sense kind is niet goed opgedroogd hè.quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:11 schreef RemcoW23 het volgende:
https://www.linda.nl/uit/9x-kindsterren-films-series-toen-en-nu/
Viel me nog mee dat ze niet tijdens een break het podium begon te stofzuigen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:11 schreef de_boswachter het volgende:
Ben blij dat dat wijf verloren heeft. Voor je het weet krijg je inspraak van dat soort figuren in de dartswereld en mag je niet meer zuipen en vet eten voor een wedstrijd. Oprotten.
Groot gelijk neef!quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:11 schreef de_boswachter het volgende:
Teveel geesten gezien?quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sixth Sense kind is niet goed opgedroogd hè.
Niks mis mee. Ik kijk er ook naar uit.quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:07 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ja wel druk, maar dag gaat snel dan.
Kijk uit naar het darts vanavond.
Wat een SPANNINGquote:Op vrijdag 27 december 2019 18:23 schreef RemcoW23 het volgende:
Wie heeft die sleutel? Opa of die hont ofzo?
Ga zelf maar kijken.quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:23 schreef RemcoW23 het volgende:
Wie heeft die sleutel? Opa of die hont ofzo?
Zou het wat uitmaken voor de Premier League?quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Laat ze eerst maar een tourkaart halen en een heel jaar goed spelen.
Allemaal incelsquote:Op vrijdag 27 december 2019 18:16 schreef El-Stinho het volgende:
Sommige reacties in dit topic ook weer.
Wat een paniek of ziedendheid omdat een vrouw twee wedstrijdjes wint.quote:
We kunnen niet allemaal een sociaal leven hebbenquote:Op vrijdag 27 december 2019 18:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat een paniek of ziedendheid omdat een vrouw twee wedstrijdjes wint.
Ik zag laatst Jolee van spangas. Die is lelijker gewordenquote:Op vrijdag 27 december 2019 18:11 schreef RemcoW23 het volgende:
https://www.linda.nl/uit/9x-kindsterren-films-series-toen-en-nu/
Kwam wel dichtbij zo?quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zag laatst Jolee van spangas. Die is lelijker geworden
Vage tattoo's, lipfillers, waarschijnlijk neptietenquote:Op vrijdag 27 december 2019 18:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Aandachtshoer.quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Heartbreak high niet kennenquote:Op vrijdag 27 december 2019 18:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Zonde van Gaby Blaaser. Met name die lippenquote:Op vrijdag 27 december 2019 18:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Mag hopen van niet. Vorige week was het steeds Marcel die de middag EN de avond deed. Dus ik verwacht nu ook weer Koert.quote:
Broek kan uit blijven.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Holy shit dude het is al bijna half 8. Nog ff en we moeten weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |