Dobey Duzza. Topshowquote:Op vrijdag 27 december 2019 17:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het is eigenlijk geen comeback, Dobey steady rond 100 avg. Sherrock viel wat weg.
Dit smaakt naar meer
BlufpokerGenotquote:Op vrijdag 27 december 2019 17:42 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Welke aflevering dit keer?
Ik denk dat ik ze allemaal kan dromen, zin voor zin.
Op naar de premmeliekquote:Op vrijdag 27 december 2019 17:42 schreef Poefbank het volgende:
Het is jammer dat ze niet wat constanter is. Deze hype was wel even leuk
Nu tegen zijn vriend Durrant.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:43 schreef Vriezzer het volgende:
Dobey heeft wel knap met deze hype afgerekend.
Ja wij hebben ook gekeken Stijnquote:Op vrijdag 27 december 2019 17:43 schreef El-Stinho het volgende:
Die gemiste darts in de eerste sets hebben Dobeys gemiddelde verpest. Hij was echt heel sterk.
Knap van Sherrock dat ze zo lang in de wedstrijd is gebleven; adembenemend goede finishes, scorend kwam ze tekort.
er zal heus wel wat eiwit geofferd worden hier en daar in die zaal hoorquote:Op vrijdag 27 december 2019 17:43 schreef Poepz0r het volgende:
Waarom trekt dat publiek niet massaal de broek uit om een ode te brengen aan Sherrock? #dtv
Op de planning staan blufpoker en sleutelfiguur, maar denk dat ze er 1 gaan skippen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:42 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Welke aflevering dit keer?
Ik denk dat ik ze allemaal kan dromen, zin voor zin.
Sleutelfiguur heb ik iets minder vaak gezien dan blufpoker. Dus doe maar sleutelfiguurquote:Op vrijdag 27 december 2019 17:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Op de planning staan blufpoker en sleutelfiguur, maar denk dat ze er 1 gaan skippen.
Wat was haar piek mbt finishpercentage? (ik gok na set 4)quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:43 schreef El-Stinho het volgende:
Die gemiste darts in de eerste sets hebben Dobeys gemiddelde verpest. Hij was echt heel sterk.
Knap van Sherrock dat ze zo lang in de wedstrijd is gebleven; adembenemend goede finishes, scorend kwam ze tekort.
Szura is goed met ballen. Niet geheel onverwacht.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:45 schreef Szura het volgende:
Drie gratis bier gewonnen met bowlen
Wie wil me aanraken?
7/9 dacht ik.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:46 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Wat was haar piek mbt finishpercentage? (ik gok na set 4)
Hele fijne darter die aspinall.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:48 schreef Poepz0r het volgende:
Price
Aspinall
MvG
U las het hier genot.
Wel achterlijk hupje in zijn worp.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:48 schreef RensAjacied het volgende:
Aspinall is een hele fijne darter
quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:48 schreef RensAjacied het volgende:
Goeiste act allen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:49 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hele fijne darter die aspinall.
Niet zo hinderlijk als Suljoaids gelukkig.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wel achterlijk hupje in zijn worp.
Wel mijn favo jonge darterquote:Op vrijdag 27 december 2019 17:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wel achterlijk hupje in zijn worp.
Jawel net zo hinderlijk met zijn incestkop. Goed ventje, maar 100% dat zijn vader eigenlijk zijn broer is.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet zo hinderlijk als Suljoaids gelukkig.
De altijd fijne N Aspinall.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:48 schreef RensAjacied het volgende:
Waar heb je jeuk aan vent?quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jawel net zo hinderlijk met zijn incestkop. Goed ventje, maar 100% dat zijn vader eigenlijk zijn broer is.
Komt gewoon leuk over. Fijne darter.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Emotioneel, maar niet arrogant of overdreven
Daarom sta jij daar ook niet hequote:Op vrijdag 27 december 2019 17:53 schreef Poefbank het volgende:
Altijd wel lachen die strijdplannen. Gewoon gooien met die handel.
quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:54 schreef Kopiko het volgende:
Dat worden veel demenstruatie-partijen.
Cricketsoundquote:Op vrijdag 27 december 2019 17:54 schreef Kopiko het volgende:
Dat worden veel demenstruatie-partijen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |