Ze lachte en zei tot dalijk in de kleedkamerquote:Op vrijdag 27 december 2019 17:40 schreef K_uit_h het volgende:
Wel of niet zoenen, beetje ongemakkelijk..
NEE WEG IS WEGquote:Op vrijdag 27 december 2019 17:40 schreef Tagliano het volgende:
@:kennypowers mag nu wel weer terugkomen
Mongoloīde Brabanderaidsquote:Op vrijdag 27 december 2019 17:40 schreef Tagliano het volgende:
En toch was dit slechts een opwarmertje voor een VAN-TAS-TI-SCHE avond
Nee.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:40 schreef Tagliano het volgende:
@:kennypowers mag nu wel weer terugkomen
Doet Guus Meeuwis ook mee ja?quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Mongoloīde Brabanderaids
Pleonasmegenot
Eerste keer dat ie boven 100 gemiddeld gooide?quote:
Welke aflevering dit keer?quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Daardoor wel weer FlodderGenot
Dobey Duzza. Topshowquote:Op vrijdag 27 december 2019 17:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het is eigenlijk geen comeback, Dobey steady rond 100 avg. Sherrock viel wat weg.
Dit smaakt naar meer
BlufpokerGenotquote:Op vrijdag 27 december 2019 17:42 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Welke aflevering dit keer?
Ik denk dat ik ze allemaal kan dromen, zin voor zin.
Op naar de premmeliekquote:Op vrijdag 27 december 2019 17:42 schreef Poefbank het volgende:
Het is jammer dat ze niet wat constanter is. Deze hype was wel even leuk
Nu tegen zijn vriend Durrant.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:43 schreef Vriezzer het volgende:
Dobey heeft wel knap met deze hype afgerekend.
Ja wij hebben ook gekeken Stijnquote:Op vrijdag 27 december 2019 17:43 schreef El-Stinho het volgende:
Die gemiste darts in de eerste sets hebben Dobeys gemiddelde verpest. Hij was echt heel sterk.
Knap van Sherrock dat ze zo lang in de wedstrijd is gebleven; adembenemend goede finishes, scorend kwam ze tekort.
er zal heus wel wat eiwit geofferd worden hier en daar in die zaal hoorquote:Op vrijdag 27 december 2019 17:43 schreef Poepz0r het volgende:
Waarom trekt dat publiek niet massaal de broek uit om een ode te brengen aan Sherrock? #dtv
Op de planning staan blufpoker en sleutelfiguur, maar denk dat ze er 1 gaan skippen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:42 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Welke aflevering dit keer?
Ik denk dat ik ze allemaal kan dromen, zin voor zin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |