SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
stonden ergens in 1900 nogwat twee jaar geleden meende ik. Mooi om te zien inderdaad.quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:45 schreef BillDauterive het volgende:
Wat goed dat The Babys er nog in staan. Die maakten vorig jaar toch zo'n vrije val?
Bijna goed, 520.quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:46 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
stonden ergens in 1900 nogwat twee jaar geleden meende ik. Mooi om te zien inderdaad.
Ik zat meer te denken aan nummers uit de wat meer traditionele 70s/80s hoek, maar ook lekker ja, herken het overigens wel, zat hun muziek niet in een game?quote:
Neem me niet kwalijk, dacht aan Piece of the Action. Ligt er inmiddels uit.quote:
Nee, die staat er dit jaar niet inquote:Op vrijdag 27 december 2019 15:48 schreef Olga het volgende:
[..]
time stood still moet er toch wel in staan?
Van die prostaatrock? Ja, op zich.quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:47 schreef cafca het volgende:
Fijn liedje wel, deze van Boston.
Er komt wel steeds minder van dit soort muziek in de lijst, he?
Ben geen gamer, maar zou goed kunnen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:47 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik zat meer te denken aan nummers uit de wat meer traditionele 70s/80s hoek, maar ook lekker ja, herken het overigens wel, zat hun muziek niet in een game?
quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
Eentje uit de lijst 'deze kerstplaat kunnen we missen'
quote:
Sinds vorig jaar niet meer zie ikquote:Op vrijdag 27 december 2019 15:48 schreef Olga het volgende:
[..]
time stood still moet er toch wel in staan?
wtfquote:Op vrijdag 27 december 2019 15:48 schreef Isorden het volgende:
[..]
Nee, die staat er dit jaar niet in
Ik zag er liever Ik Ben Een Kerstbal.quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:49 schreef PippenScottie het volgende:
Hier had ook Eenzame Kerst kunnen staan.
Een bakske vol met stroquote:Op vrijdag 27 december 2019 15:49 schreef PippenScottie het volgende:
Hier had ook Eenzame Kerst kunnen staan.
Wellicht hadden ze gehoopt dat er niet zoveel op gestemd zou worden.quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:49 schreef Fred_B het volgende:
Ik vraag me toch wel af waarom Radio 2 al die kerstnummers in de keuzelijst heeft gezet. Ze weten zelf toch ook wel dat 70% van de lijst pas na de kerst wordt uitgezonden?
Of De Kerstezel.quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:50 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik zag er liever Ik Ben Een Kerstbal.
Of Stop The Cavalry van Jona Lewiequote:
quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:51 schreef MTheBassman het volgende:
Dit nummer mag eerder buiten de lijst als het aan mij lag.
het gerucht gaat dat marco dit naakt over de schutting heeft gezongenquote:
Doe mij toch maar die platen van De Waarheid. Marguerita is een prima kuffer.quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:52 schreef cafca het volgende:
Dit is best een lekker nummer van Borsatan.
Dit is best een lekker nummer.quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:54 schreef MTheBassman het volgende:
Waarom gaat dit cafe alleen los op dit soort nummers?
Iets met...quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:54 schreef MTheBassman het volgende:
Omdat mensen met een fatsoenlijke smaak niet 10 uur in de rij gaan staan om 30 minuten in een slecht cafe te kunnen zijn.quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:54 schreef MTheBassman het volgende:
Ik zie hier een gevalletje ontkenningsfase.quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:54 schreef PippenScottie het volgende:
Het is grappig, want als je 2019 - 1999 doet krijg je 20.
Maar dit was echt geen twintig jaar geleden.. toch?? Hooguit 8 of zo.
Omdat losgaan op Flappie lastig is.quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:54 schreef MTheBassman het volgende:
Touché.quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:54 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Omdat mensen met een fatsoenlijke smaak niet 10 uur in de rij gaan staan om 30 minuten in een slecht cafe te kunnen zijn.
quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:54 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Omdat mensen met een fatsoenlijke smaak niet 10 uur in de rij gaan staan om 30 minuten in een slecht cafe te kunnen zijn.
Omdat de gemiddelde Nederlander geen smaak heeftquote:Op vrijdag 27 december 2019 15:54 schreef MTheBassman het volgende:
Mee eens, wat de anderen ook beweren!quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:54 schreef PippenScottie het volgende:
dit was echt geen twintig jaar geleden.. toch?? Hooguit 8 of zo.
Hij zong dit toen het net uit was in het eerste Big Brother huis, dat was 1999quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:54 schreef PippenScottie het volgende:
Als je er maar een half uur staat, dan moet je ook dit soort nummers aanpakken om los te gaan!quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:54 schreef MTheBassman het volgende:
Wel degelijk twintig jaar...quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:54 schreef PippenScottie het volgende:
Wat zou je doen of Schijt afnemen bestaat niet zijn wel een paar gradaties erger inderdaad.quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:55 schreef Homdeck het volgende:
Binnen is wel minder intens kut als het grootste deel van zijn oeuvre
quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:56 schreef Bugno3 het volgende:
Ik vind dit matig. The Who sowieso heb ik niks mee.
Ben ook niet de grootste fan, maar dit is gewoon top 2000 nostalgiequote:Op vrijdag 27 december 2019 15:56 schreef Bugno3 het volgende:
Ik vind dit matig. The Who sowieso heb ik niks mee.
En dat zijn nog juweeltjes vergeleken bij Rood.quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wat zou je doen of Schijt afnemen bestaat niet zijn wel een paar gradaties erger inderdaad.
Klopt, wat de rest je ook wijs maakt.quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:54 schreef PippenScottie het volgende:
Nogmaals: je staat geen 10 uur in de rij.quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:54 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Vaak gehoord bij de Top 2000 deze.quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:56 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ben ook niet de grootste fan, maar dit is gewoon top 2000 nostalgie
My Generation is wel top hoor.quote:
Hoe het danst is ook een draak van heb ik jou daarquote:Op vrijdag 27 december 2019 15:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wat zou je doen of Schijt afnemen bestaat niet zijn wel een paar gradaties erger inderdaad.
quote:1272 You Don't Fool Me Queen 4,5
1271 Here Without You 3 Doors Down ?
1270 Nutbush City Limits Ike & Tina Turner 8
1269 Human Nature Michael Jackson 7
1268 Farewell To The Fairground White Lies 7
1267 Blackstar David Bowie 7
1266 R U Kiddin' Me Anouk 4
1265 Vriendschap Het Goede Doel 8
1264 Verdammt Ich Lieb' Dich Matthias Reim 6
1263 Moondance Van Morrison 6,5
1262 The Rising Bruce Springsteen 6
Ja, vooral het geheel is mooi. Met Pinball Wizzard als hoogtepunt.quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:57 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb laatst het album nog eens helemaal geluisterd, in het geheel zo mooi.
quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:58 schreef Pino112 het volgende:
Dus Stenders kapt de nummers van Borsato niet af, maar verpest ze door de Cafeschuif open te zetten. Ook een manier.
Ja prachtigquote:Op vrijdag 27 december 2019 15:58 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, vooral het geheel is mooi. Met Pinball Wizzard als hoogtepunt.
Mwoah, ik bleef op de snelweg prima onder de 130 hoor, terwijl ik bij Are You Gonna Go My Way opeens de 170 aantikte.quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
My Generation is wel top hoor.
Maar is er door een Godswonder niet ingekomen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:58 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Hoe het danst is ook een draak van heb ik jou daar
Deze was ook ruimschoots de minste van The Who in de lijstquote:Op vrijdag 27 december 2019 15:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
My Generation is wel top hoor.
sterkte met het bezoek aan Friesland.quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:59 schreef PippenScottie het volgende:
Zo, ik ga me even aankleden.
Tijd om de lange lange weg naar Heerenveen af te leggen. We zullen wat meezingen in de auto
Weet niet waar je langs moet maar de afsluitdijk is dicht.quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:59 schreef PippenScottie het volgende:
Zo, ik ga me even aankleden.
Tijd om de lange lange weg naar Heerenveen af te leggen. We zullen wat meezingen in de auto
quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:59 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
sterkte met het bezoek aan Friesland.
Volgend jaar waarschijnlijk wel... staat ie in de keuzelijst vrees ikquote:Op vrijdag 27 december 2019 15:58 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Maar is er door een Godswonder niet ingekomen.
Nu weet ik dat de Schepper bestaat.
Er wonen daar toch niet teveel keerls hé?quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:59 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
sterkte met het bezoek aan Friesland.
Toen ik er vandaag zo hard mogelijk doorheen reed heb ik wel veulllll spandoeken gezien. "Zonder boeren geen eten !!!!1!!1!!1!!"quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:00 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Er wonen daar toch niet teveel keerls hé?
als je de dorpen vermijdt zou het goed moeten komen. Die kun je toch niet verstaan.quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:00 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Er wonen daar toch niet teveel keerls hé?
Wooow.quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Weet niet waar je langs moet maar de afsluitdijk is dicht.
Slaap lekker, ik ga tussendoor even de hond uitlaten. Komt dus goed uit die mwah nummers achter elkaaar.quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:00 schreef peaceman het volgende:
Mooi uurtje voor even op de bank met de ogen dicht..
https://www.lc.nl/friesla(...)agboom-25182791.htmlquote:Op vrijdag 27 december 2019 16:01 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Wooow.
Goed dat je het zegt swa!
Dan moeten we a6 nemen
1965 en 1992 is ook wel een andere tijd.quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:58 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Mwoah, ik bleef op de snelweg prima onder de 130 hoor, terwijl ik bij Are You Gonna Go My Way opeens de 170 aantikte.
Toch wel stiekem een van mijn favoriete Bowie platen. Ik hou wel van die occult-achtige thema's en dissonantie in nummers. Natuurlijk extra mooi, gezien wat er daarna met hem gebeurdequote:
See Me, Feel Me vind ik ook niet zoveel, maar dat is eigenlijk hetzelfde nummer met zang.quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Deze was ook ruimschoots de minste van The Who in de lijst
Permanent infuus geloof ik.quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:03 schreef MTheBassman het volgende:
Ruudje heeft weer een paar pilsjes gehad zo te horen. Lekker man.
Doet ie anders nooitquote:Op vrijdag 27 december 2019 16:03 schreef MTheBassman het volgende:
Liever Ruud dan Rob op een feestjequote:Op vrijdag 27 december 2019 16:03 schreef MTheBassman het volgende:
serieus?quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:07 schreef Fred_B het volgende:
De zus van George Michael is op Eerste Kerstdag overleden
Ik mis Van_Poppel in deze reeks.quote:
Geloof het wel, en je houd me niet voor de gek.quote:
Pulp zou het beter doen.quote:
Weet je, er staat te veel Queen in de lijst.quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:09 schreef MTheBassman het volgende:
aardige van kwien. Er staat nog steeds te veel van ze in de lijst.
Ja uiteraard, anders zou ik het niet zomaar zeggen. Wat een treurig toeval. 55 jaar oud.quote:
Too Much Love Will Kill You, hands down.quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:10 schreef ArnieAlberts het volgende:
Dit nummer heeft de beste Brian May-solo ever. Komt ie.
Zeer treurig en erg toevalligquote:Op vrijdag 27 december 2019 16:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja uiteraard, anders zou ik het niet zomaar zeggen. Wat een treurig toeval. 55 jaar oud.
...Oh my god. Ze hebben de solo ingekort!quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:11 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Too Much Love Will Kill You, hands down.
quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:07 schreef Fred_B het volgende:
De zus van George Michael is op Eerste Kerstdag overleden
Bizar.quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja uiteraard, anders zou ik het niet zomaar zeggen. Wat een treurig toeval. 55 jaar oud.
top 2000 en nummers inkorten, gras is groen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:11 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
...Oh my god. Ze hebben de solo ingekort!
Die werd juist geboren..quote:
Ik leerde vandaag dat je over zoiets niet dient te klagen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:11 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Die urgentie om nummers in te korten en dan te denken: we pakken die solo wel. Echtquote:Op vrijdag 27 december 2019 16:11 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Brighton Rock, fight mequote:Op vrijdag 27 december 2019 16:10 schreef ArnieAlberts het volgende:
Dit nummer heeft de beste Brian May-solo ever. Komt ie.
Keer met je eensquote:
Wat dikke bullbull is; vorig jaar draaiden ze ineens de 5 mei-versie van Marco Borsato's 'Vrij Zijn'. Die plaat kon dus nog een extra stukje kutter.quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:12 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ik leerde vandaag dat je over zoiets niet dient te klagen.
Immers: je hebt op de single-versie gestemd. Of zo.
Ik denk dat we het stiekem veel vaker eens zijn wat betreft guilty pleasure plaatjesquote:
Dat denk ik stiekem ookquote:Op vrijdag 27 december 2019 16:15 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ik denk dat we het stiekem veel vaker eens zijn wat betreft guilty pleasure plaatjes
Eens.quote:
Het is een radiolijst, dus niet zo vreemd als je de radio edits voor je kiezen krijgt hequote:Op vrijdag 27 december 2019 16:15 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Wat dikke bullbull is; vorig jaar draaiden ze ineens de 5 mei-versie van Marco Borsato's 'Vrij Zijn'. Die plaat kon dus nog een extra stukje kutter.
Daar is iedereen het wel mee eens denk ik. Zal ook wel veel hoger staan dan deze.quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:15 schreef Bugno3 het volgende:
Krijg zo'n high school bandje vibes hierbij. Mooie jongens die moeilijk kijken en quasiprozaische liefdesliedjes zingen, terwijl ze eigenlijk alleen maar in een band zitten om cheerleaders te neuken.
Iets te vaak gehoord, maar wel een echt 00s anthem dat iedereen kan meeblerenquote:
Debatable.quote:
320 zie ik nuquote:Op vrijdag 27 december 2019 16:16 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Daar is iedereen het wel mee eens denk ik. Zal ook wel veel hoger staan dan deze.
Die is gewoon ook heerlijk om mee te bleren.quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Een Ike-punt voor de man-vrouw verhoudingen
IKEquote:Op vrijdag 27 december 2019 16:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tijd voor een erkend vrouwenmepper.
quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:17 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik bedoel dat dit liedje zo klinkt. Bij god geen idee hoe deze jongens er uit zien.
Ik ben toen in 2009 met mijn ouders naar het concert in de Gelredome geweest. Niet normaal respect voor hoe zij op 69 jarige leeftijd dat concert rocktequote:
Best vermoeiend.quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:18 schreef Bugno3 het volgende:
Heerlijk ritme om iemand in elkaar te beuken.
BAF BAF BAM BAM BAF BAF BAM BAM
Liever Royquote:Op vrijdag 27 december 2019 16:18 schreef MTheBassman het volgende:
De Ike van Fire Emblem/Super smash bros blijft beter.
Kijken inderdaad moeilijk.quote:
80ste verjaardag?quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
Kan iemand mij het succes van Tina dit jaar verklaren? Is dit een JAB?
En de musical?quote:
80e verjaardag dit jaarquote:Op vrijdag 27 december 2019 16:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
Een MAB.quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik voel me voor een van de weinige keren op dit forum oud.quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:20 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Jezus, er bestaan al mensen in Nederland die vernoemd zijn naar karakters uit Avatar
Oh dat gaat vanzelf normaal worden.quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:21 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik voel me voor een van de weinige keren op dit forum oud.
Auw.quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Naast Tina Turner heeft ook Michael Jackson flinke klappen gehad, deze ook weer 500 plaatsen gedaald.
Zeg me ... dat het niet zo is...quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:20 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Jezus, er bestaan al mensen in Nederland die vernoemd zijn naar karakters uit Avatar
Even aan Anita Meyer vragenquote:
Diverse platen van hem gaan met die snelheid omlaag.quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Naast Tina Turner heeft ook Michael Jackson flinke klappen gehad, deze ook weer 500 plaatsen gedaald.
Tenzij ze hem live zingt.quote:
Tell them that it's Human Naturequote:Op vrijdag 27 december 2019 16:23 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lekker genieten samen.
quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:23 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lekker genieten samen.
Ik geloof dat ik Quinhoor?quote:
Hoef ik Annie Lennox niet meer te bellen?quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb daar net Jimmy Sommerville voor aan de lijn...
Ik heb ook een HN-jas. Topding en kostte maar een paar tientjes.quote:
Freddy Quinn?quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik Quinhoor?
Dit is behoorlijk door de ondergrens.quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik Quinhoor?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelfde kleur als je vrouw, of lekker gek gemixt?quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb ook een HN-jas. Topding en kostte maar een paar tientjes.
Ja, nou, ik ben hier vaker verrast over mensen die dingen niet zagen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, dat lag er vrij dik bovenop hè
Omdat eerst alleen gamers m kenden, pas toen Time to Give aansloeg vloog deze meequote:Op vrijdag 27 december 2019 16:27 schreef Gretzl het volgende:
Waarom staat deze classic zoveel lager dan Time to Give![]()
![]()
Time to Give is wel beter.quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:26 schreef Bugno3 het volgende:
Toen de White Lies nog een leuke band vormden
Ik ben geen gamer en heb dit album van ze grijsgedraaid.quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:27 schreef Sabata het volgende:
[..]
Omdat eerst alleen gamers m kenden, pas toen Time to Give aansloeg vloog deze mee
Uuuh... volledig mee eensquote:Op vrijdag 27 december 2019 16:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Time to Give vind ik heerlijk, verder helemaal niks met deze band
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |