Wat dikke bullbull is; vorig jaar draaiden ze ineens de 5 mei-versie van Marco Borsato's 'Vrij Zijn'. Die plaat kon dus nog een extra stukje kutter.quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:12 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ik leerde vandaag dat je over zoiets niet dient te klagen.
Immers: je hebt op de single-versie gestemd. Of zo.
Ik denk dat we het stiekem veel vaker eens zijn wat betreft guilty pleasure plaatjesquote:
Dat denk ik stiekem ookquote:Op vrijdag 27 december 2019 16:15 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ik denk dat we het stiekem veel vaker eens zijn wat betreft guilty pleasure plaatjes
Eens.quote:
Het is een radiolijst, dus niet zo vreemd als je de radio edits voor je kiezen krijgt hequote:Op vrijdag 27 december 2019 16:15 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Wat dikke bullbull is; vorig jaar draaiden ze ineens de 5 mei-versie van Marco Borsato's 'Vrij Zijn'. Die plaat kon dus nog een extra stukje kutter.
Daar is iedereen het wel mee eens denk ik. Zal ook wel veel hoger staan dan deze.quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:15 schreef Bugno3 het volgende:
Krijg zo'n high school bandje vibes hierbij. Mooie jongens die moeilijk kijken en quasiprozaische liefdesliedjes zingen, terwijl ze eigenlijk alleen maar in een band zitten om cheerleaders te neuken.
Iets te vaak gehoord, maar wel een echt 00s anthem dat iedereen kan meeblerenquote:
Debatable.quote:
320 zie ik nuquote:Op vrijdag 27 december 2019 16:16 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Daar is iedereen het wel mee eens denk ik. Zal ook wel veel hoger staan dan deze.
Die is gewoon ook heerlijk om mee te bleren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |