Hoef ik Annie Lennox niet meer te bellen?quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb daar net Jimmy Sommerville voor aan de lijn...
Ik heb ook een HN-jas. Topding en kostte maar een paar tientjes.quote:
Freddy Quinn?quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik Quinhoor?
Dit is behoorlijk door de ondergrens.quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik Quinhoor?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelfde kleur als je vrouw, of lekker gek gemixt?quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb ook een HN-jas. Topding en kostte maar een paar tientjes.
Ja, nou, ik ben hier vaker verrast over mensen die dingen niet zagen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, dat lag er vrij dik bovenop hè
Omdat eerst alleen gamers m kenden, pas toen Time to Give aansloeg vloog deze meequote:Op vrijdag 27 december 2019 16:27 schreef Gretzl het volgende:
Waarom staat deze classic zoveel lager dan Time to Give![]()
![]()
Time to Give is wel beter.quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:26 schreef Bugno3 het volgende:
Toen de White Lies nog een leuke band vormden
Ik ben geen gamer en heb dit album van ze grijsgedraaid.quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:27 schreef Sabata het volgende:
[..]
Omdat eerst alleen gamers m kenden, pas toen Time to Give aansloeg vloog deze mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |