Weet niet waar je langs moet maar de afsluitdijk is dicht.quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:59 schreef PippenScottie het volgende:
Zo, ik ga me even aankleden.
Tijd om de lange lange weg naar Heerenveen af te leggen. We zullen wat meezingen in de auto
quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:59 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
sterkte met het bezoek aan Friesland.
Volgend jaar waarschijnlijk wel... staat ie in de keuzelijst vrees ikquote:Op vrijdag 27 december 2019 15:58 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Maar is er door een Godswonder niet ingekomen.
Nu weet ik dat de Schepper bestaat.
Er wonen daar toch niet teveel keerls hé?quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:59 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
sterkte met het bezoek aan Friesland.
Toen ik er vandaag zo hard mogelijk doorheen reed heb ik wel veulllll spandoeken gezien. "Zonder boeren geen eten !!!!1!!1!!1!!"quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:00 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Er wonen daar toch niet teveel keerls hé?
als je de dorpen vermijdt zou het goed moeten komen. Die kun je toch niet verstaan.quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:00 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Er wonen daar toch niet teveel keerls hé?
Wooow.quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Weet niet waar je langs moet maar de afsluitdijk is dicht.
Slaap lekker, ik ga tussendoor even de hond uitlaten. Komt dus goed uit die mwah nummers achter elkaaar.quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:00 schreef peaceman het volgende:
Mooi uurtje voor even op de bank met de ogen dicht..
https://www.lc.nl/friesla(...)agboom-25182791.htmlquote:Op vrijdag 27 december 2019 16:01 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Wooow.
Goed dat je het zegt swa!
Dan moeten we a6 nemen
1965 en 1992 is ook wel een andere tijd.quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:58 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Mwoah, ik bleef op de snelweg prima onder de 130 hoor, terwijl ik bij Are You Gonna Go My Way opeens de 170 aantikte.
Toch wel stiekem een van mijn favoriete Bowie platen. Ik hou wel van die occult-achtige thema's en dissonantie in nummers. Natuurlijk extra mooi, gezien wat er daarna met hem gebeurdequote:
See Me, Feel Me vind ik ook niet zoveel, maar dat is eigenlijk hetzelfde nummer met zang.quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Deze was ook ruimschoots de minste van The Who in de lijst
Permanent infuus geloof ik.quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:03 schreef MTheBassman het volgende:
Ruudje heeft weer een paar pilsjes gehad zo te horen. Lekker man.
Doet ie anders nooitquote:Op vrijdag 27 december 2019 16:03 schreef MTheBassman het volgende:
Ruudje heeft weer een paar pilsjes gehad zo te horen. Lekker man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |