SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Ik was er in 1991 nog niet, is dit echt zo?quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:42 schreef satecl het volgende:
Black Crowes vind ik dan weer niks. Beetje gepushed door Radio2 .
Klinkt lekkerquote:Op vrijdag 27 december 2019 10:43 schreef peaceman het volgende:
ze zijn weer samen.... goede band hoor!
Ik kan me niet herinneren dat Radio 2 dit gepushed heeft, eigenlijk.quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik was er in 1991 nog niet, is dit echt zo?
Die worden toch amper gedraaid op 2? Ik merkte niks van pushen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:42 schreef satecl het volgende:
Black Crowes vind ik dan weer niks. Beetje gepushed door Radio2 .
Toen was Radio 2 nog niet bepaald The Black Crowes aan het pushenquote:Op vrijdag 27 december 2019 10:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik was er in 1991 nog niet, is dit echt zo?
Deze hoor je toch wel regelmatig voorbijkomen op Radio 2. In elk geval veel meer dan op andere zenders.quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Die worden toch amper gedraaid op 2? Ik merkte niks van pushen.
Dat lijkt mij ook zeer sterk.quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:44 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Toen was Radio 2 nog niet bepaald The Black Crowes aan het pushen
tja is ook gewoon een heerlijke plaatquote:Op vrijdag 27 december 2019 10:44 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Deze hoor je toch wel regelmatig voorbijkomen op Radio 2. In elk geval veel meer dan op andere zenders.
Ik kan me inderdaad niet voorstellen dat je dit veel op Slam FM hoort.quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:44 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Deze hoor je toch wel regelmatig voorbijkomen op Radio 2. In elk geval veel meer dan op andere zenders.
Ik luister dagelijks R2 en vind dat ze erg vaak komen. Maakt ook niet uit verderquote:Op vrijdag 27 december 2019 10:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Die worden toch amper gedraaid op 2? Ik merkte niks van pushen.
Dat zijn de Keysquote:Op vrijdag 27 december 2019 10:46 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik luister dagelijks R2 en vind dat ze erg vaak komen. Maakt ook niet uit verderIk dacht trouwens dat deze band wat recenter was, excuus daarvoor.
Ah, ik snap de verwarring.quote:
Kleine plantjes worden groot?quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:47 schreef MTheBassman het volgende:
Robert Plant's grote boomstam, uhu.
#metoo-tje?
TMIquote:Op vrijdag 27 december 2019 10:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Een Big Log, die deponeerde ik een uurtje geleden nog op het toilet.
quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:48 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Geheel terzijde: ik heb mijn kamerplant Robert genoemd.
"Squeeze my lemons baby, til the juice runs down my legs"quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:47 schreef MTheBassman het volgende:
Robert Plant's grote boomstam, uhu.
#metoo-tje?
Qua muziek passen ze in het format voor de doelgroep maar ik denk niet dat eventuele extra draaibeurten met opzet zijn gedaan om ze de lijst verder in te pushen. In ieder geval niet in de mate waarop de weken voorafgaand aan de stemweek Danny Vera en Michael Kiwanuka extra werden gepusht.quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:46 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik luister dagelijks R2 en vind dat ze erg vaak komen. Maakt ook niet uit verderIk dacht trouwens dat deze band wat recenter was, excuus daarvoor.
Die van mij heet Aardigquote:Op vrijdag 27 december 2019 10:48 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Geheel terzijde: ik heb mijn kamerplant Robert genoemd.
mwah, denk eerder 2 of misschien 3. BoRhap krijgt waarschijnlijk alsnog te veel stemmen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:48 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Als Robert sterft zou Stairway wel kans maken op nr 1 positie
Als hij het goed Plant wel.quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:48 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Dat denk ik niet. Ik denk dat alleen het overlijden van Don Henley, Boudewijn de Groot, Chris Martin, Claudia de Breij, Danny Vera of Eddie Vedder een nummer 1 positie zou opleveren.quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:48 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Deze man weetquote:Op vrijdag 27 december 2019 10:49 schreef Mani89 het volgende:
DIt liedje komt wel eens voorbij als ik de zonsondergang tegemoet rijdt op een verlaten snelweg in GTA, dat is wel genieten hoor.
Queen gaat die populariteitspiek ook een keer kwijtraken lijkt me en hoop ikquote:Op vrijdag 27 december 2019 10:49 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
mwah, denk eerder 2 of misschien 3. BoRhap krijgt waarschijnlijk alsnog te veel stemmen.
Godsamme.quote:
De vraag is: weten genoeg mensen dat hij van Led Zeppelin is? Daar zou het ‘mis’ kunnen gaan.quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:48 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Borsatoquote:Op vrijdag 27 december 2019 10:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Ik denk dat alleen het overlijden van Don Henley, Boudewijn de Groot, Chris Martin, Claudia de Breij, Danny Vera of Eddie Vedder een nummer 1 positie zou opleveren.
Billie Joelquote:Op vrijdag 27 december 2019 10:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Ik denk dat alleen het overlijden van Don Henley, Boudewijn de Groot, Chris Martin, Claudia de Breij, Danny Vera of Eddie Vedder een nummer 1 positie zou opleveren.
Er zijn wel heel veel fans die vinden dat ie 'op 1 hoort', Queen put gewoon uit een grotere groep dan vrijwel elke concurrent, dus dan moet je van hele goede huize komen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:50 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Queen gaat die populariteitspiek ook een keer kwijtraken lijkt me en hoop ik
Bedankt, die vergat ik even.quote:
Hoe oud is Bennie Jolink ondertussen?quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien als Robert Plant en Jimmy Page beide in de stemweek overlijdenquote:Op vrijdag 27 december 2019 10:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik geef hem nog hooguit 2 jaar.quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Hoe oud is Bennie Jolink ondertussen?
roger waters...quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bedankt, die vergat ik even.
maar dat is een keerlquote:Op vrijdag 27 december 2019 10:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk dat dat niet veel uitmaakt, daar is nu al vol op gestemd en dan haalt het alsnog 'slechts' plek 9.quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Keerls gaan niet dood.quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Nou 1 per stemweek moet genoeg zijn, komt ie 2 jaar op 1quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:52 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Miss
[..]
Misschien als Robert Plant en Jimmy Page beide in de stemweek overlijden
Denk ik niet. David Gilmour en Roger Waters moeten dan ook allebei een week voor het stemmen omvallen.quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:52 schreef Chiappucci het volgende:
7x Eminem vind ik wat veel. Deze had ik niet gemist als hij er niet in stond.
Keuzelijst?quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:52 schreef Mani89 het volgende:
Haha waarom staat dit zo hoog? Dit liedje heb ik al 20 jaar niet meer gehoord volgens mij.
Da's allerminst een boer met kiespijn.quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:51 schreef Cee het volgende:
[..]
omdat ie roomblank is ?quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:53 schreef MTheBassman het volgende:
Een van de enige rappers die ik daadwerkelijk kan waarderen
Deze man weetquote:Op vrijdag 27 december 2019 10:53 schreef MTheBassman het volgende:
Een van de enige rappers die ik daadwerkelijk kan waarderen
Dit inderdaad. In 2001/2002 was het wel een hitje op TMF/MTV. Maar in de (vele) jaren daarna eigenlijk zelden nog gehoord.quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:52 schreef Mani89 het volgende:
Haha waarom staat dit zo hoog? Dit liedje heb ik al 20 jaar niet meer gehoord volgens mij.
op radio 49 wordt het wel eens gedraaidquote:Op vrijdag 27 december 2019 10:54 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Dit inderdaad. In 2001/2002 was het wel een hitje op TMF/MTV. Maar in de (vele) jaren daarna eigenlijk zelden nog gehoord.
Hier trap ik niet in.quote:
25x gedraaid op 3fm in de afgelopen 10 jaar.quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:54 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Dit inderdaad. In 2001/2002 was het wel een hitje op TMF/MTV. Maar in de (vele) jaren daarna eigenlijk zelden nog gehoord.
Die zou bij de bovenste 500 moeten staan inderdaad.quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:54 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Als dit er al in staat moet Runaway van Kanye toch ook een keer volgen
Laten we even het feit weglaten dat 80% van de lijst blanke mannen zijnquote:
ik vind dat ie er wel in hoort eigenlijk.quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
25x gedraaid op 3fm in de afgelopen 10 jaar.
Vind m wel mooi, maar als ie er niet in zou staan had ik hem ook niet gemist.
Ik denk dat ik Real Slim Shady zijn beste vind. Kim is ook echt goed, puur omdzt ie zo intens isquote:Op vrijdag 27 december 2019 10:55 schreef Poppejans het volgende:
Stan vind ik z'n beste nummer denk ik. Die video erbij is ook geweldig
Ik ben blij dat mensen hem dus echt zo waarderen, maar ik vind het niet gevoelsmatig een algemeen geaccepteerde klassieker.quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik vind dat ie er wel in hoort eigenlijk.
Dat maakt het feit dat hier aangehaald werd niet minder merkwaardigquote:Op vrijdag 27 december 2019 10:55 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Laten we even het feit weglaten dat 80% van de lijst blanke mannen zijn
Kimquote:Op vrijdag 27 december 2019 10:56 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik denk dat ik Real Slim Shady zijn beste vind. Kim is ook echt goed, puur omdzt ie zo intens is
Hahaha het arme mensquote:Op vrijdag 27 december 2019 10:56 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik denk dat ik Real Slim Shady zijn beste vind. Kim is ook echt goed, puur omdzt ie zo intens is
nee maar dat is wel bij veel meer nummers zo. Sowieso is het al goed dat er rap in de lijst staat natuurlijk.quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben blij dat mensen hem dus echt zo waarderen, maar ik vind het niet gevoelsmatig een algemeen geaccepteerde klassieker.
quote:1331 All My Life Foo Fighters ?
1330 Fire (Live) Bruce Springsteen 4
1329 The Next Episode Dr. Dre ft. Snoop Dogg 8
1328 Sloop John B The Beach Boys 7
1327 The Racing Rats Editors ?
1326 Drive R.E.M. 5
1325 Black Night Deep Purple 7
1324 Tragedy Bee Gees 6
1323 Memories Earth & Fire 6
1322 Phantom Of The Opera Floor Jansen & Henk Poort ?
1321 I Am The Walrus The Beatles 6
1320 Midnight Train To Georgia Gladys Knight & The Pips 8
Voor mij:quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:56 schreef DecoAoreste het volgende:
1. Eminem - Cleaning Out My Closet
2. Toto - Mushanga
3. The War on Drugs - Pain
4. The Black Crowes - Remedy
5. Ilse deLange - World of Hurt
6. George Ezra - Budapest
7. Robert Plant - Big Log
8. Neil Diamond - Love On The Rocks
9. Paul Kalkbrenner - Sky And Sand
10. Anouk & Douwe Bob - Hold Me
11. Roger Glover & Guests - Love Is All
Het filmpje is aan je voorbij gegaan van The Phantom?! Hoe danquote:
De Nightwish versie is wel kicken.quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:58 schreef Cee het volgende:
Ik ben musicalfan maar ik vind 1322 wat te gortig.
Wellicht doordat ik me afsluit voor naargeestige hypes?quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:58 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Het filmpje is aan je voorbij gegaan van The Phantom?! Hoe dan
1320 ken je, weet ik zeker. Tevens beste nummer van het komende uur.quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:58 schreef MTheBassman het volgende:
1320 Midnight Train To Georgia Gladys Knight & The Pips
Ik heb niks gehoord. Beste zangersquote:Op vrijdag 27 december 2019 10:59 schreef El-Stinho het volgende:
Ik heb van deze Beste Zangers-editie alleen The Winner van Floor Jansen eigenlijk gehoord.
Ja dit jaquote:Op vrijdag 27 december 2019 10:59 schreef Cee het volgende:
[..]
1320 ken je, weet ik zeker. Tevens beste nummer van het komende uur.
Maar... Maar de muziek is ook echt fantastisch in deze versiequote:Op vrijdag 27 december 2019 10:58 schreef Cee het volgende:
Ik ben musicalfan maar ik vind 1322 wat te gortig.
Ik ruik weer veel oh ja-tjes.quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:59 schreef Cee het volgende:
[..]
1320 ken je, weet ik zeker. Tevens beste nummer van het komende uur.
Zit eigenlijk niets moois tussen, nee. Snap de hype rond die show niet.quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb niks gehoord. Beste zangers
Enige pluspunt van die hype is Nightwish in de lijst, zij het met de 'verkeerde' nummers.quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:00 schreef Pino112 het volgende:
Beste Zangers-hype. Daar is Bart Arensje ook heel goed in, al die optredens pluggen in z'n sjow.
je vriendin riep?quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah, zometeen gaan we gezellig beffen.
JA ik keek alleen om Floorquote:Op vrijdag 27 december 2019 10:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb niks gehoord. Beste zangers
Ik vind de versie van Foo Fighters wel een stuk beter dan die van Merol.quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
... I am the Walrus?quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is knap gedaan maar ik vind het niet heel bijzonder. Geen reden om zo hoog in de lijst te staan wat mij betreft maar ik snap wel waarom zo veel mensen er op stemmen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:00 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Maar... Maar de muziek is ook echt fantastisch in deze versie
En die stemmen van Floor en Henk zijn gewoon fenomenaal goed
+1quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:01 schreef MTheBassman het volgende:
Ik zeg het maar alvast: Ik vind Foo Fighters niks. Een beetje eindeloos gerag wat in bijna alle nummers wel heel erg op elkaar lijkt. Ik kan niet echt het meerwaarde van die nummers zien.
Ja maar... #ophef! En ... sowieso: CONTENT!quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
Belachelijk dat de mening van 1 columnist nu al nieuws is. T is geen lange verkiezing, gewoon 1 columnist die wat zegt
Vriend!quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:01 schreef MTheBassman het volgende:
Ik zeg het maar alvast: Ik vind Foo Fighters niks.
Best goed maar niet aan dit publiek besteed ben ik bangquote:
live zijn ze fantastisch, maar echt veel nummers die boven de middelmaat uitstijgen heb ze dan weer niet.quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:01 schreef MTheBassman het volgende:
Ik zeg het maar alvast: Ik vind Foo Fighters niks. Een beetje eindeloos gerag wat in bijna alle nummers wel heel erg op elkaar lijkt. Ik kan niet echt het meerwaarde van die nummers zien.
dat wil ik best geloven, ik oordeel alleen op hun studiowerk.quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
live zijn ze fantastisch, maar echt veel nummers die boven de middelmaat uitstijgen heb ze dan weer niet.
sneer naar Robquote:Op vrijdag 27 december 2019 11:02 schreef ArnieAlberts het volgende:
"Iets inkorten omdat je geen tijd meer hebt, ik vind het flauw"
Of een Grow gesprekquote:Op vrijdag 27 december 2019 11:01 schreef PippenScottie het volgende:
Deep dive sessie is net zo erg als een bilaatje.
Oh ja, zit alleen te luisteren en dacht JW te horenquote:
Ik moet wel zeggen dat ik altijd nog liever een slecht nummer van Marco en Ali B hoor dan de zoveelste kutreclame, dus in die zin hadden ze beter dat kunnen schrappen als ze te weinig tijd hebben. Ach ja.quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:02 schreef ArnieAlberts het volgende:
"Iets inkorten omdat je geen tijd meer hebt, ik vind het flauw"
dit*quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:03 schreef Kopiko het volgende:
[..]
We hebben zojuist alle kinderen weggejaagd uit deze topic.
Ja maar dat kost geld, en dat kan natuurlijk nietquote:Op vrijdag 27 december 2019 11:04 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat ik altijd nog liever een slecht nummer van Marco en Ali B hoor dan de zoveelste kutreclame, dus in die zin hadden ze beter dat kunnen schrappen als ze te weinig tijd hebben. Ach ja.
ja, die willen graag de centjes he, kun je niet mislopen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:04 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat ik altijd nog liever een slecht nummer van Marco en Ali B hoor dan de zoveelste kutreclame, dus in die zin hadden ze beter dat kunnen schrappen als ze te weinig tijd hebben. Ach ja.
Neuh, ik zou ergens op een onbewoond eiland in Venezuela moeten liggenquote:Op vrijdag 27 december 2019 11:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
ArnieLinda nog n lekkere beurt gegeven vanochtend?
Nog maar een keer horen hoe kut Hoff-Horneman isquote:Op vrijdag 27 december 2019 11:04 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ja, die willen graag de centjes he, kun je niet mislopen.
Liever een reclameblok of 5 dan Ali B.quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:04 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Het eurosongfestival moet ergens van worden betaaldquote:Op vrijdag 27 december 2019 11:04 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Goeie bank hoorquote:Op vrijdag 27 december 2019 11:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Nog maar een keer horen hoe kut Hoff-Horneman is
Draai dan Pink Floyd - Money maar een keer extra.quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:04 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ja, die willen graag de centjes he, kun je niet mislopen.
Something from nothing vind ik wel een geweldig nummer.quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:03 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
dat wil ik best geloven, ik oordeel alleen op hun studiowerk.
Inderdaad, Dave heeft er tenminste nog plezier in, Merol wil alleen maar dat je je bek houdtquote:Op vrijdag 27 december 2019 11:01 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik vind de versie van Foo Fighters wel een stuk beter dan die van Merol.
Dat dacht ik ook altijd, totdat ik ze live zag. Zoveel energie en plezier in die nummers gelegd, die dan allemaal net een stukje leuker zijn. Nu vind ik de nummers met een randje wel echt leuk.quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:01 schreef MTheBassman het volgende:
Ja, hij houdt alleen niet van de smaak. Maar misschien zou hij dan juist zijn bek dicht moeten houden...quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Inderdaad, Dave heeft er tenminste nog plezier in, Merol wil alleen maar dat je je bek houdt
Fishmasterquote:Op vrijdag 27 december 2019 11:03 schreef SonicVolcano het volgende:
Wishmaster had er van mij wel in gemogen. Tarja
Aan Flitsmaster heb je meer.quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:03 schreef SonicVolcano het volgende:
FritsFlitsmaster?quote:
Wishmaster, Crownless en Amaranth mogen er allemaal wel bij, en Elan mag er ook wel in blijven. Allemaal nog wel soort van radiovriendelijk.quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:03 schreef SonicVolcano het volgende:
Vast niet, niet redneck genoegquote:Op vrijdag 27 december 2019 11:07 schreef Koen66 het volgende:
Dat was toch Donald Trump z'n bandje, Foo Fighters? Of haal ik iets door de war
Nemo kan dan ook wel.quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:08 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Wishmaster, Crownless en Amaranth mogen er allemaal wel bij, en Elan mag er ook wel in blijven. Allemaal nog wel soort van radiovriendelijk.
Verrassend genoeg wel geloof ik!quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Is dit het enige liedje over beffen in de lijst?
Wut heeft Merol het niet gered?quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:07 schreef PippenScottie het volgende:
Mevoruw Pippen en ik hebben afgesproken dat zij mij meeneemt naar Elbow en ik haar naar Deep Purple.
Ik vind dit wel een goede deal.
Volgend jaar maar op MEROL stemmen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Khia staat er helaas niet inquote:Op vrijdag 27 december 2019 11:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dan verwar ik ze met anderenquote:Op vrijdag 27 december 2019 11:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Vast niet, niet redneck genoeg
Eensch.quote:
Zo'n pareltjequote:
Onbegrijpelijk toch?quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Zo'n pareltje![]()
Maar misschien is NL nog niet helemaal klaar voor het collectief beffen en rimmen.
Sad Man's Tongue?quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
My Neck, My Back moet wel een van de slechtste liedjes ooit zijnquote:
Hmmz, good one..quote:
Ik reken mezelf tot soort 3.quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er zijn twee soorten mensen: Mensen die de Foo Fighters een heerlijk energieke band vinden, en mensen die ze nog nooit live hebben gezien.
Ik vind het ongeveer duizend keer beter dan wat ik nu hoorquote:Op vrijdag 27 december 2019 11:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
My Neck, My Back moet wel een van de slechtste liedjes ooit zijn
Whut?quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:11 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ik vind het ongeveer duizend keer beter dan wat ik nu hoor
Hij was denk ik al bij Bruce Springsteenquote:Op vrijdag 27 december 2019 11:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Whut?
Nee Johan, dit kan niet.
Mijn diepste verontschuldigingen dat ik niet aan ideaalbeelden, profielen en ongeschreven wetten voldoe!quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Whut?
Nee Johan, dit kan niet.
hij leest mee..quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Leuk weetje Bart, dit wisten we nog niet!
Zelfs als je dit kut vindt snap ik niet hoe je dat liedje van Khia leuk kunt vindenquote:Op vrijdag 27 december 2019 11:12 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Mijn diepste verontschuldigingen dat ik niet aan ideaalbeelden, profielen en ongeschreven wetten voldoe!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Smaken verschillen, Mexquote:Op vrijdag 27 december 2019 11:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zelfs als je dit kut vindt snap ik niet hoe je dat liedje van Khia leuk kunt vinden
Of Sylvia Millecamquote:Op vrijdag 27 december 2019 11:13 schreef Kopiko het volgende:
Oei, dat deden The Pointer Sisters toch vuriger.
Dat blijkt maar weer. Ik vind dat echt een van de meest belachelijke nummers ooit.quote:
Die was meer van 'no surrender'quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:13 schreef Djeez het volgende:
Het origineel van Sylvia Millecam is beter
Dit is het origineel...quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:14 schreef PippenScottie het volgende:
Kan iemand dit duiden? Waarom staat juist deze covert in de lijst??
Daarom dusquote:Op vrijdag 27 december 2019 11:13 schreef MTheBassman het volgende:
Maar goed, die heb ik live ook niet gezien
Omdat Springsteen pas 26 noteringen had.quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:14 schreef PippenScottie het volgende:
Omdat Bruce, en Bruce MOET je goed vinden, AL zijn nummers dus.quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:14 schreef PippenScottie het volgende:
Nee, dat niet. Deze kwam veel later uitquote:
quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:14 schreef ArnieAlberts het volgende:
Waarom als dj iets voorzichtiger zeggen omdat er allemaal kinderen in het café zitten? Gewoon het programma maken dat je wil maken, en niks aantrekken van kutko~
Nee okee![]()
Ik dacht dat hij het liedje had weggegeven maar besloot het ook zelf te doen, ofzo.quote:
Klopt, maar Bruce heeft hem wel zelf geschreven. Als ik Wikipedia mag geloven oorspronkelijk zelfs voor Elvisquote:Op vrijdag 27 december 2019 11:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Deze kwam veel later uit
Mogen er nog makkelijk 10 bijquote:Op vrijdag 27 december 2019 11:14 schreef Chiappucci het volgende:
26x Springsteen is ook wel echt veel te veel van het goede.
Echt? Ik dacht dat nummer van hem was.quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Deze kwam veel later uit
Vond zijn liedje voor Ramones leukerquote:Op vrijdag 27 december 2019 11:15 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Klopt, maar Bruce heeft hem wel zelf geschreven. Als ik Wikipedia mag geloven oorspronkelijk zelfs voor Elvis
Ah, Bart leest ook Wikipedia.quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:15 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Klopt, maar Bruce heeft hem wel zelf geschreven. Als ik Wikipedia mag geloven oorspronkelijk zelfs voor Elvis
Dat klopt dan weer welquote:Op vrijdag 27 december 2019 11:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Echt? Ik dacht dat nummer van hem was.
Werd er ook zo spastisch gedaan bij Rape Me van Nirvana?quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:14 schreef ArnieAlberts het volgende:
Waarom als dj iets voorzichtiger zeggen omdat er allemaal kinderen in het café zitten? Gewoon het programma maken dat je wil maken, en niks aantrekken van kutko~
Nee okee![]()
Genoegquote:Op vrijdag 27 december 2019 11:15 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Heeft hij nog nummers die niet in de lijst staan dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |