Khia staat er helaas niet inquote:Op vrijdag 27 december 2019 11:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Is dit het enige liedje over beffen in de lijst?
Dan verwar ik ze met anderenquote:Op vrijdag 27 december 2019 11:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Vast niet, niet redneck genoeg
Eensch.quote:
Zo'n pareltjequote:
Onbegrijpelijk toch?quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Zo'n pareltje![]()
Maar misschien is NL nog niet helemaal klaar voor het collectief beffen en rimmen.
Sad Man's Tongue?quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Is dit het enige liedje over beffen in de lijst?
My Neck, My Back moet wel een van de slechtste liedjes ooit zijnquote:
Hmmz, good one..quote:
Ik reken mezelf tot soort 3.quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er zijn twee soorten mensen: Mensen die de Foo Fighters een heerlijk energieke band vinden, en mensen die ze nog nooit live hebben gezien.
Ik vind het ongeveer duizend keer beter dan wat ik nu hoorquote:Op vrijdag 27 december 2019 11:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
My Neck, My Back moet wel een van de slechtste liedjes ooit zijn
Whut?quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:11 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ik vind het ongeveer duizend keer beter dan wat ik nu hoor
Hij was denk ik al bij Bruce Springsteenquote:Op vrijdag 27 december 2019 11:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Whut?
Nee Johan, dit kan niet.
Mijn diepste verontschuldigingen dat ik niet aan ideaalbeelden, profielen en ongeschreven wetten voldoe!quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Whut?
Nee Johan, dit kan niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |