SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Human?quote:Op vrijdag 27 december 2019 09:53 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Voor het beste nummer van The Killers moeten we wachten tot de 31e rond 6:20 uur
Mr.Brightside in een Engelse pub met een meezingende audience, them memories.quote:Op vrijdag 27 december 2019 09:53 schreef Isorden het volgende:
Denk dat ik Mr. Brightside en When You Were Young beter vind
en die laatste staat er niet eens in
Zeg je nou dat Pretty Women niet ergens nog hoger staatquote:
Adele is al 4-5 jaar op rij aan het zakken ofzo, dus daar hebben de boeren niks mee te maken. Die is gewoon niet zo relevant meer.quote:Op vrijdag 27 december 2019 09:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vind de tendens dit jaar opvallend. Als ik een voorzichtige balans mag opmaken over wat er in de hele lijst is gebeurd:
- Oud Nederlandstalig spul is flink gestegen
- Ouwe rockers zoals Doors, Who, etc zijn flink gestegen
- Coldplay en Adele zijn voorlopig vooral aan het zakken
- Veel 90s en 00s platen die er de afgelopen jaren in zijn gekomen, vooral die met een randje zoals deze, zijn aan het zakken.
Zouden het de boeren zijn? Dan accepteer ik dat ene liedje van Normaal wel.
Ik vind de eerste ook wel legendarisch met Jenny Was A Friend of mine, somebody told me, mr brightside en Smile like you mean it.quote:Op vrijdag 27 december 2019 09:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sowieso is Day & Age hun beste album. Meest veelzijdig. Alleen staat 1 heel zwak nummer op en dat werd net de hit. (Oke nog 1 andere is ook flut)
stond op 1390quote:Op vrijdag 27 december 2019 09:55 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zeg je nou dat Pretty Women niet ergens nog hoger staat
Al geweest. Op #1390.quote:Op vrijdag 27 december 2019 09:55 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zeg je nou dat Pretty Women niet ergens nog hoger staat
Adele was vorig jaar toch juist gestegen? Daarvoor wel een paar jaar aan het zakken, maar dit jaar heeft die wel klappen gehad.quote:Op vrijdag 27 december 2019 09:55 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Adele is al 4-5 jaar op rij aan het zakken ofzo, dus daar hebben de boeren niks mee te maken. Die is gewoon niet zo relevant meer.
Oh ja, door de feminazilobby idd.quote:Op vrijdag 27 december 2019 09:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Adele was vorig jaar toch juist gestegen? Daarvoor wel een paar jaar aan het zakken, maar dit jaar heeft die wel klappen gehad.
misschien houdt ze daar wel vanquote:Op vrijdag 27 december 2019 09:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Adele was vorig jaar toch juist gestegen? Daarvoor wel een paar jaar aan het zakken, maar dit jaar heeft die wel klappen gehad.
Mooi dat ie erin staat maar waarom dit hoger staat is me een raadsel. Je zou zeggen dat Pretty woman toch veel meer stemmen trekt.quote:
En dat is primaquote:Op vrijdag 27 december 2019 09:55 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Adele is al 4-5 jaar op rij aan het zakken ofzo, dus daar hebben de boeren niks mee te maken. Die is gewoon niet zo relevant meer.
gevalletje Out of sight, out of mind.quote:Op vrijdag 27 december 2019 09:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
mooi nummerquote:Op vrijdag 27 december 2019 09:57 schreef Cee het volgende:
[..]
gevalletje Out of sight, out of mind.
Ik voel een oh ja aankomen bij die eerstequote:Op vrijdag 27 december 2019 09:59 schreef peaceman het volgende:
1342 Sky And Sand Paul Kalkbrenner![]()
1341 Love On The Rocks Neil Diamond![]()
1340 Budapest George Ezra![]()
1339 World Of Hurt Ilse DeLange![]()
1338 Love Is All Roger Glover & Guests![]()
1337 Mushanga Toto![]()
1336 Hold Me Anouk & Douwe Bob![]()
1335 Pain The War On Drugs![]()
1334 Remedy The Black Crowes![]()
![]()
![]()
1333 Big Log Robert Plant![]()
1332 Cleanin' Out My Closet Eminem
Sky and Sand, stemnummer van mij. Wordt absoluut een 'o die'quote:Op vrijdag 27 december 2019 09:59 schreef peaceman het volgende:
1342 Sky And Sand Paul Kalkbrenner![]()
1341 Love On The Rocks Neil Diamond![]()
1340 Budapest George Ezra![]()
1339 World Of Hurt Ilse DeLange![]()
1338 Love Is All Roger Glover & Guests![]()
1337 Mushanga Toto![]()
1336 Hold Me Anouk & Douwe Bob![]()
1335 Pain The War On Drugs![]()
1334 Remedy The Black Crowes![]()
![]()
![]()
1333 Big Log Robert Plant![]()
1332 Cleanin' Out My Closet Eminem
dat zal vast jaquote:Op vrijdag 27 december 2019 09:59 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik voel een oh ja aankomen bij die eerste
Ik ben benieuwd!quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:00 schreef Tris het volgende:
[..]
Sky and Sand, stemnummer van mij. Wordt absoluut een 'o die'
In 2015 zes(!) keer bij de bovenste 100.quote:Op vrijdag 27 december 2019 09:58 schreef Tris het volgende:
[..]
Er is een jaar geweest dat het heel erg was met de Adele-nummers.
Tot vnvquote:Op vrijdag 27 december 2019 10:05 schreef Zorro het volgende:
Nou ik moet er alweer vandoor, maar zal veel in de auto zitten dus ik luister met jullie mee
Tot vanavond. Denk ik
fijne dagquote:Op vrijdag 27 december 2019 10:05 schreef Zorro het volgende:
Nou ik moet er alweer vandoor, maar zal veel in de auto zitten dus ik luister met jullie mee
Tot vanavond. Denk ik
Fredquote:
Volgens mij zou ik dit goed moeten vinden..quote:
Dit is het in deze versie in ieder geval.quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Gaat er nog wat gebeuren in dat nummer, of is dit het?
gelukkig is dat niet zoquote:Op vrijdag 27 december 2019 10:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgens mij zou ik dit goed moeten vinden..
Twelve pointsquote:Op vrijdag 27 december 2019 10:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
With the results of the German jury?
I'm sorry, zero pointsquote:Op vrijdag 27 december 2019 10:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
With the results of the German jury?
Ik vind Bad Kingdom van Moderat wel fantastisch, dus zodoende, Apparat en Modeselektor hebben toch samengewerkt met deze man?quote:
Waar iedereen vervolgens in slaap vielquote:Op vrijdag 27 december 2019 10:09 schreef PippenScottie het volgende:
ALs dit je dingetje was toen je al zestienjarige voor het eerst naar de kroeg ging en zo, dan snap ik dat je hierop stemt.
Was nogal emotionele periode toen dit nummer veel gedraaid werd. Misschien daarom.quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:09 schreef PippenScottie het volgende:
ALs dit je dingetje was toen je al zestienjarige voor het eerst naar de kroeg ging en zo, dan snap ik dat je hierop stemt.
Als je pillen popt kan t wel wat zijn.quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Waar iedereen vervolgens in slaap viel
die vraag kan ik niet beantwoorden, maar moderat is wel geinig op een festival. Hoeft niet in de top 2000quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind Bad Kingdom van Moderat wel fantastisch, dus zodoende, Apparat en Modeselektor hebben toch samengewerkt met deze man?
quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:10 schreef OscarMopperkont het volgende:
Zelfs het sterven van mijn kunst kerstboom is nog interessanter dan dit nummer.
Misschien is er nog hoop voor jouquote:Op vrijdag 27 december 2019 10:11 schreef Symphonic het volgende:
Je kunt niet zingen, je kunt 3 akkoorden aanslaan op een keyboard, dan mag je een plaat maken?
Why?
Ik zit je maar te dollen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:11 schreef Tris het volgende:
[..]
Was nogal emotionele periode toen dit nummer veel gedraaid werd. Misschien daarom.
Bloody hipsters/millenialsquote:Op vrijdag 27 december 2019 10:11 schreef Symphonic het volgende:
Je kunt niet zingen, je kunt 3 akkoorden aanslaan op een keyboard, dan mag je een plaat maken?
Why?
Dat is voor mij There's A Worldquote:
quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:13 schreef PippenScottie het volgende:
Verliefde boomers in het cafe!![]()
Al 43 jaar samen met pensioen in hun afbetaalde huis en nog steeds samen dansen. #lifegoals
uiteraardquote:Op vrijdag 27 december 2019 10:13 schreef Tris het volgende:
Gewoon heel erg mooi en met recht in de top2000!!
Ik moet hoogbejaard worden om 43 jaar samen te halen, maar ik ga mijn best doen. Nu moet Symph nog meewerkenquote:Op vrijdag 27 december 2019 10:13 schreef PippenScottie het volgende:
Verliefde boomers in het cafe!![]()
Al 43 samen met pensioen in hun afbetaalde huis en nog steeds samen dansen. #lifegoals
I am I said meldt zichquote:Op vrijdag 27 december 2019 10:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is voor mij There's A World
Van Diamond vind ik dat ook de mooistequote:
Dat het gewoon binnen komt. Het niet kunt negeren. Zo fraai.quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:15 schreef Doedezemaar het volgende:
Het was weer een mooi lesje in ‘hoe leg je gevoel in een liedje’
goh wat een leuk weetje....quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heb me laten vertellen dat hij nog nooit in Budapest was geweest toen ie dit schreef.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
quote:
Ilse is sowieso wel te doen.quote:
Yupquote:
Dat is Pest?quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:17 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Ook Team Buda. Heldenplein en Terror Haza enzo
Iemand die speelt alsof ze zo'n onschuldig meisje is, of zo?quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:19 schreef Tris het volgende:
Ilse, wie had hier ook weer die prachtige omschrijving van haar?
De hoofdstad hè. I Bucharest my case.quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Boedapest, dat ligt toch in Roemenië?
Ohja twijfelde al. Is alweer tijd geleden dat ik er wasquote:
Ik zou zelf naar Hongarijequote:Op vrijdag 27 december 2019 10:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Boedapest, dat ligt toch in Roemenië?
En een stage presence. Hij was echt maar 1m 50 groot of zo, maar hij betoverde je wel.quote:
Bij haar is het inderdaad deel van haar zorgvuldig opgepoetste imago geloof ik. Bij Herman Finkers is het tenminste oprecht.quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:22 schreef Pino112 het volgende:
Ilse komt altijd zo nep over. Met haar kutaccent.
Gewoon een leuk liedje als je m niet te vaak hoortquote:Op vrijdag 27 december 2019 10:23 schreef peaceman het volgende:
hoort in de lijst, zeker weten, maar ik ben er zelf wel een beetje klaar mee
en daar zit dus ook het probleem.quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gewoon een leuk liedje als je m niet te vaak hoort
niets is wat het lijktquote:Op vrijdag 27 december 2019 10:25 schreef cafca het volgende:
Maar dit liedje werd toch gewoon gezongen door die kikker?
quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:25 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Zag ik daar the Iron Maiden Man int café
quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is toch gewoon I'll be over you?heel, heel matig
Dat is nog een stuk langzamer. Deze lijkt meer op Pamela en zo.quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is toch gewoon I'll be over you?
Dat wordt nog wat tijdens Rood van Marco Borsato. Wel lastiger om air violin op te spelenquote:Op vrijdag 27 december 2019 10:25 schreef PippenScottie het volgende:
[..]![]()
Met s werelds eerste Air Violin. Deed hij heel aardig!
Geen spectaculaire muziek, nee. Kan het nog wel hebben.quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:27 schreef peaceman het volgende:
nooit een groot fan van toto geweest en dat zal ook niet alsnog gebeuren denk ik
heb je geen vrouw?quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:28 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik lig op de bank en ben te lui om op te staan voor ontbijt. Help
Enige wat ik me kan bedenken is dat ze dit jaar op North Sea Jazz waren.quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:28 schreef Fred_B het volgende:
190 plaatsen gestegen en Joost mag weten waarom.
Download de bankbezorgd.nl app.quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:28 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik lig op de bank en ben te lui om op te staan voor ontbijt. Help
dan bel je haar even dat ze dringend moet komenquote:Op vrijdag 27 december 2019 10:29 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Nee, wel een vriendin maar die is nu thuis
Dit is prima, I’ll be over you is geweldigquote:Op vrijdag 27 december 2019 10:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is toch gewoon I'll be over you?
De welbekende concertbonus.quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:28 schreef Fred_B het volgende:
Mijn theorie: Vorig jaar hebben mensen Toto (her)ontdekt door Africa, nu zijn ze verder in hun oeuvre gaan duiken.quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:28 schreef Fred_B het volgende:
Deze is 10x leuker, I'll Be Over You is echt cola zonder prik.quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:29 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dit is prima, I’ll be over you is geweldig
eh nee.... toto en geweldig is een combi die niet pastquote:Op vrijdag 27 december 2019 10:29 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dit is prima, I’ll be over you is geweldig
Volgens WIkipedia is Mushanga een dorpje in Iran.quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:28 schreef Fred_B het volgende:
milde reactiequote:Op vrijdag 27 december 2019 10:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deze is 10x leuker, I'll Be Over You is echt cola zonder prik.
Hier kan ik me ook wel in vinden, maar er is ook een concertbonus, toch?quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Mijn theorie: Vorig jaar hebben mensen Toto (her)ontdekt door Africa, nu zijn ze verder in hun oeuvre gaan duiken.
Dit kon wel eens kloppen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Mijn theorie: Vorig jaar hebben mensen Toto (her)ontdekt door Africa, nu zijn ze verder in hun oeuvre gaan duiken.
kutboeren!quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:30 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Volgens WIkipedia is Mushanga een dorpje in Iran.
Ik gok dat boze Iraniers in Nederland er op hebben gestemd om te protesteren tegen de onderdrukking van hun landgenoten.
Dubbele bonus dus, extra stijging.quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hier kan ik me ook wel in vinden, maar er is ook een concertbonus, toch?
Geweldig zou ik niet zeggen, maar niks mis mee.quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
eh nee.... toto en geweldig is een combi die niet past
En gezien de leeftijden is er altijd kans op DABquote:Op vrijdag 27 december 2019 10:31 schreef PippenScottie het volgende:
Volgend jaar Deep Purple op 28 oktober in Ziggodome.
Dat moet ook een flinke concertbonus worden, hoop ik.
een bonus richting plek 1 graag!quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:31 schreef PippenScottie het volgende:
Dan staat ie wel weer top 10 gok ik.quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:31 schreef PippenScottie het volgende:
Dat wordt weer top 10 voor Child In Timequote:Op vrijdag 27 december 2019 10:31 schreef PippenScottie het volgende:
ja daar hoort ie ook.quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan staat ie wel weer top 10 gok ik.
Actually...quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:31 schreef DecoAoreste het volgende:
Kansas City ligt niet in Missouri, Hans.
Ja, daar ligt het welquote:Op vrijdag 27 december 2019 10:31 schreef DecoAoreste het volgende:
Kansas City ligt niet in Missouri, Hans.
Child in Time weer in de top10 graagquote:Op vrijdag 27 december 2019 10:31 schreef PippenScottie het volgende:
Dat zou mooi zijn.quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan staat ie wel weer top 1 gok ik.
Minstens de nummer 1 positiequote:
Die spelen ze alleen nooit live.quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:32 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Dat wordt weer top 10 voor Child In Time
Ze zouden zich moeten beperken tot die solo.quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:33 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Die spelen ze alleen nooit live.![]()
Ian kan niet meer zo goed gillan.
Daar droom ik al jaren vanquote:
Vond ik wel zonde een paar jaar geleden, maar heb ze in ieder geval van de bucket list kunnen strepenquote:Op vrijdag 27 december 2019 10:33 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Die spelen ze alleen nooit live.![]()
Ian kan niet meer zo goed gillan.
Ook geen fan van de cover van Every Teardrop Is A Waterfall?quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:33 schreef Chiappucci het volgende:
Douwe kan best zingen, maar echt leuke nummers maakt hij niet. Alleen Shine vond ik wel tof.
Wtfquote:
Sooooowwww das ook niet zo heel opzichtig gejatquote:Op vrijdag 27 december 2019 10:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ook geen fan van de cover van Every Teardrop Is A Waterfall?
Shine is leuk ja.quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:33 schreef Chiappucci het volgende:
Douwe kan best zingen, maar echt leuke nummers maakt hij niet. Alleen Shine vond ik wel tof.
Precies.quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:33 schreef ijs_beer het volgende:
De stemmen van Douwe en Anouk kleuren mooi bij elkaar.
Nope, er is er maar 1. ligt op de staatsgrensquote:Op vrijdag 27 december 2019 10:34 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Wtf
Even gegoogeld, er zijn er 2. 1 in Kansas en 1 in Missouri. Amerikanen zijn niet goed snik.
Dat had dan echt in de eerste paar edities moeten gebeuren.quote:
Gr Gr Rob.quote:
Die heb ik nog nooit gehoord volgens mij. Is het wat?quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ook geen fan van de cover van Every Teardrop Is A Waterfall?
Nee.quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:35 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit gehoord volgens mij. Is het wat?
Ik kan het hebben, maar mijn ondergrens ligt waarschijnlijk iets lager dan de meesten hier.quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:35 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit gehoord volgens mij. Is het wat?
Die zouden samen naar het ESF moeten.quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:33 schreef ijs_beer het volgende:
De stemmen van Douwe en Anouk kleuren mooi bij elkaar.
Een groot ziener zei ooit al: dromen zijn bedrogquote:Op vrijdag 27 december 2019 10:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat had dan echt in de eerste paar edities moeten gebeuren.
Waar is Stenders als je hem nodig bent.quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:34 schreef laxus13 het volgende:
Graag naar het volgende nummer please
Ze zijn best goed, maar dit is bepaald niet mijn favorietquote:
Echt heel vaag. Verplaats dan de staatsgrens, dit is verwarrendquote:Op vrijdag 27 december 2019 10:34 schreef Isorden het volgende:
[..]
Nope, er is er maar 1. ligt op de staatsgrens
Red Eyes komt nogquote:Op vrijdag 27 december 2019 10:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ze zijn best goed, maar dit is bepaald niet mijn favoriet
Dat klopt, maar er zijn betere argumenten aan te dragen voor dit standpuntquote:Op vrijdag 27 december 2019 10:34 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Wtf
Even gegoogeld, er zijn er 2. 1 in Kansas en 1 in Missouri. Amerikanen zijn niet goed snik.
Under The Pressure is helaas gezakt.quote:
Hoewel ik al hun nummers wel mooi vind kan ik ze soms wel wat lastig uit elkaar houden jaquote:Op vrijdag 27 december 2019 10:37 schreef Cee het volgende:
Snap nog steeds niet wat zo boeiend aan die nummers van The War on Drugs zijn. Die lijken ook allemaal op elkaar maar daar hoor je niemand over.
Under The Pressure en Thinking Of A Place ook nog.quote:
Alleen jammer dat daarin geknipt is.quote:
Dat kan echt niet inderdaad.quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Alleen jammer dat daarin geknipt is.
Ik snap je wel ja, ik heb dat ook al vaker onderkend (zie ook mijn vorige post over dat dit gewoon Thinking of a place op 2x tempo is), maar op de een of andere manier is het zo lekker mellow dat ik er helemaal op in kan gaan en boeit het me niet zo dat het altijd hetzelfde is.quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:37 schreef Cee het volgende:
Snap nog steeds niet wat zo boeiend aan die nummers van The War on Drugs zijn. Die lijken ook allemaal op elkaar maar daar hoor je niemand over.
Jij bent er vroeg bij voor iemand die nog laat op wasquote:
Genotquote:Op vrijdag 27 december 2019 10:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Under The Pressure en Thinking Of A Place ook nog.
Of In Chains, of An Ocean Between The Waves of Burning of of of of of.quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:38 schreef Spies het volgende:
Hier had ik liever Holding On gezien. Of Strangest Thing.
ook niet mijn favoriet... Under the pressurequote:
Dat mag je alleen bij Kensington zeggen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:37 schreef Cee het volgende:
Ging om half 4 slapen, maar was 7 uur gewoon weer klaarwakkerquote:Op vrijdag 27 december 2019 10:38 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Jij bent er vroeg bij voor iemand die nog laat op was
Ik snap dat heel veel mensen hier volop van kunnen genieten maar dit vind ik echt zo ongelofelijk eeuwigdurend zouteloos voortkabbelend, maar het zal wel aan mij liggen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:37 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Hoewel ik al hun nummers wel mooi vind kan ik ze soms wel wat lastig uit elkaar houden ja
Dit jaquote:Op vrijdag 27 december 2019 10:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik snap je wel ja, ik heb dat ook al vaker onderkend (zie ook mijn vorige post over dat dit gewoon Thinking of a place op 2x tempo is), maar op de een of andere manier is het zo lekker mellow dat ik er helemaal op in kan gaan en boeit het me niet zo dat het altijd hetzelfde is.
Maar Kensington is niet lekker mellow.quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat mag je alleen bij Kensington zeggen.
Ik vind het wel lekker wegluisteren ditquote:Op vrijdag 27 december 2019 10:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik snap dat heel veel mensen hier volop van kunnen genieten maar dit vind ik echt zo ongelofelijk eeuwigdurend zouteloos voortkabbelend, maar het zal wel aan mij liggen.
Misdaad tegen de menselijkheid om te knippen in zulke mooie nummers. Dan zeggen ze wel: de lijst der lijsten, meest representatieve lijst. Dan is dit een dolksteek in de rug.quote:
Zit wat in. Ik ken maar 3 nummers en vind ze wel alle 3 tof. Maar een concert van hun hoef ik niet te bij te wonen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:37 schreef Cee het volgende:
Dat mellowe begrijp ik wel. Ik word er ook rustig van. Maar 4 minuten is genoeg.quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik snap je wel ja, ik heb dat ook al vaker onderkend (zie ook mijn vorige post over dat dit gewoon Thinking of a place op 2x tempo is), maar op de een of andere manier is het zo lekker mellow dat ik er helemaal op in kan gaan en boeit het me niet zo dat het altijd hetzelfde is.
Fan van Marco en Ali B?quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Misdaad tegen de menselijkheid om te knippen in zulke mooie nummers. Dan zeggen ze wel: de lijst der lijsten, meest representatieve lijst. Dan is dit een dolksteek in de rug.
concert is wel leuk hoor... lekker wegdromenquote:Op vrijdag 27 december 2019 10:40 schreef satecl het volgende:
[..]
Zit wat in. Ik ken maar 3 nummers en vind ze wel alle 3 tof. Maar een concert van hun hoef ik niet te bij te wonen.
Vindt je omgeving dat ook ?quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat mellowe begrijp ik wel. Ik word er ook rustig van. Maar 4 minuten is genoeg.
Ja, ik snap wel dat het een beetje een hate it or love it dingetje is. Dat appje van Bart omschrijft het wel goed.quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat mellowe begrijp ik wel. Ik word er ook rustig van. Maar 4 minuten is genoeg.
Moment, ik ga even naar het brandwondencentrum.quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:40 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Vindt je omgeving dat ook ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |