Die spelen ze alleen nooit live.quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:32 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Dat wordt weer top 10 voor Child In Time
Ze zouden zich moeten beperken tot die solo.quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:33 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Die spelen ze alleen nooit live.![]()
Ian kan niet meer zo goed gillan.
Daar droom ik al jaren vanquote:
Vond ik wel zonde een paar jaar geleden, maar heb ze in ieder geval van de bucket list kunnen strepenquote:Op vrijdag 27 december 2019 10:33 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Die spelen ze alleen nooit live.![]()
Ian kan niet meer zo goed gillan.
Ook geen fan van de cover van Every Teardrop Is A Waterfall?quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:33 schreef Chiappucci het volgende:
Douwe kan best zingen, maar echt leuke nummers maakt hij niet. Alleen Shine vond ik wel tof.
Wtfquote:
Sooooowwww das ook niet zo heel opzichtig gejatquote:Op vrijdag 27 december 2019 10:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ook geen fan van de cover van Every Teardrop Is A Waterfall?
Shine is leuk ja.quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:33 schreef Chiappucci het volgende:
Douwe kan best zingen, maar echt leuke nummers maakt hij niet. Alleen Shine vond ik wel tof.
Precies.quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:33 schreef ijs_beer het volgende:
De stemmen van Douwe en Anouk kleuren mooi bij elkaar.
Nope, er is er maar 1. ligt op de staatsgrensquote:Op vrijdag 27 december 2019 10:34 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Wtf
Even gegoogeld, er zijn er 2. 1 in Kansas en 1 in Missouri. Amerikanen zijn niet goed snik.
Dat had dan echt in de eerste paar edities moeten gebeuren.quote:
Gr Gr Rob.quote:
Die heb ik nog nooit gehoord volgens mij. Is het wat?quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ook geen fan van de cover van Every Teardrop Is A Waterfall?
Nee.quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:35 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit gehoord volgens mij. Is het wat?
Ik kan het hebben, maar mijn ondergrens ligt waarschijnlijk iets lager dan de meesten hier.quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:35 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit gehoord volgens mij. Is het wat?
Die zouden samen naar het ESF moeten.quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:33 schreef ijs_beer het volgende:
De stemmen van Douwe en Anouk kleuren mooi bij elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |