Dit is prima, I’ll be over you is geweldigquote:Op vrijdag 27 december 2019 10:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is toch gewoon I'll be over you?
De welbekende concertbonus.quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:28 schreef Fred_B het volgende:
190 plaatsen gestegen en Joost mag weten waarom.
Mijn theorie: Vorig jaar hebben mensen Toto (her)ontdekt door Africa, nu zijn ze verder in hun oeuvre gaan duiken.quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:28 schreef Fred_B het volgende:
Deze is 10x leuker, I'll Be Over You is echt cola zonder prik.quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:29 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dit is prima, I’ll be over you is geweldig
eh nee.... toto en geweldig is een combi die niet pastquote:Op vrijdag 27 december 2019 10:29 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dit is prima, I’ll be over you is geweldig
Volgens WIkipedia is Mushanga een dorpje in Iran.quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:28 schreef Fred_B het volgende:
milde reactiequote:Op vrijdag 27 december 2019 10:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deze is 10x leuker, I'll Be Over You is echt cola zonder prik.
Hier kan ik me ook wel in vinden, maar er is ook een concertbonus, toch?quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Mijn theorie: Vorig jaar hebben mensen Toto (her)ontdekt door Africa, nu zijn ze verder in hun oeuvre gaan duiken.
Dit kon wel eens kloppen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Mijn theorie: Vorig jaar hebben mensen Toto (her)ontdekt door Africa, nu zijn ze verder in hun oeuvre gaan duiken.
kutboeren!quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:30 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Volgens WIkipedia is Mushanga een dorpje in Iran.
Ik gok dat boze Iraniers in Nederland er op hebben gestemd om te protesteren tegen de onderdrukking van hun landgenoten.
Dubbele bonus dus, extra stijging.quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hier kan ik me ook wel in vinden, maar er is ook een concertbonus, toch?
Geweldig zou ik niet zeggen, maar niks mis mee.quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
eh nee.... toto en geweldig is een combi die niet past
En gezien de leeftijden is er altijd kans op DABquote:Op vrijdag 27 december 2019 10:31 schreef PippenScottie het volgende:
Volgend jaar Deep Purple op 28 oktober in Ziggodome.
Dat moet ook een flinke concertbonus worden, hoop ik.
een bonus richting plek 1 graag!quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:31 schreef PippenScottie het volgende:
Dan staat ie wel weer top 10 gok ik.quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:31 schreef PippenScottie het volgende:
Dat wordt weer top 10 voor Child In Timequote:Op vrijdag 27 december 2019 10:31 schreef PippenScottie het volgende:
ja daar hoort ie ook.quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan staat ie wel weer top 10 gok ik.
Actually...quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:31 schreef DecoAoreste het volgende:
Kansas City ligt niet in Missouri, Hans.
Ja, daar ligt het welquote:Op vrijdag 27 december 2019 10:31 schreef DecoAoreste het volgende:
Kansas City ligt niet in Missouri, Hans.
Child in Time weer in de top10 graagquote:Op vrijdag 27 december 2019 10:31 schreef PippenScottie het volgende:
Dat zou mooi zijn.quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan staat ie wel weer top 1 gok ik.
Minstens de nummer 1 positiequote:
Die spelen ze alleen nooit live.quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:32 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Dat wordt weer top 10 voor Child In Time
Ze zouden zich moeten beperken tot die solo.quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:33 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Die spelen ze alleen nooit live.![]()
Ian kan niet meer zo goed gillan.
Daar droom ik al jaren vanquote:
Vond ik wel zonde een paar jaar geleden, maar heb ze in ieder geval van de bucket list kunnen strepenquote:Op vrijdag 27 december 2019 10:33 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Die spelen ze alleen nooit live.![]()
Ian kan niet meer zo goed gillan.
Ook geen fan van de cover van Every Teardrop Is A Waterfall?quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:33 schreef Chiappucci het volgende:
Douwe kan best zingen, maar echt leuke nummers maakt hij niet. Alleen Shine vond ik wel tof.
Wtfquote:
Sooooowwww das ook niet zo heel opzichtig gejatquote:Op vrijdag 27 december 2019 10:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ook geen fan van de cover van Every Teardrop Is A Waterfall?
Shine is leuk ja.quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:33 schreef Chiappucci het volgende:
Douwe kan best zingen, maar echt leuke nummers maakt hij niet. Alleen Shine vond ik wel tof.
Precies.quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:33 schreef ijs_beer het volgende:
De stemmen van Douwe en Anouk kleuren mooi bij elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |