En een stage presence. Hij was echt maar 1m 50 groot of zo, maar hij betoverde je wel.quote:
Bij haar is het inderdaad deel van haar zorgvuldig opgepoetste imago geloof ik. Bij Herman Finkers is het tenminste oprecht.quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:22 schreef Pino112 het volgende:
Ilse komt altijd zo nep over. Met haar kutaccent.
Gewoon een leuk liedje als je m niet te vaak hoortquote:Op vrijdag 27 december 2019 10:23 schreef peaceman het volgende:
hoort in de lijst, zeker weten, maar ik ben er zelf wel een beetje klaar mee
en daar zit dus ook het probleem.quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gewoon een leuk liedje als je m niet te vaak hoort
niets is wat het lijktquote:Op vrijdag 27 december 2019 10:25 schreef cafca het volgende:
Maar dit liedje werd toch gewoon gezongen door die kikker?
quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:25 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Zag ik daar the Iron Maiden Man int café
quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is toch gewoon I'll be over you?heel, heel matig
Dat is nog een stuk langzamer. Deze lijkt meer op Pamela en zo.quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is toch gewoon I'll be over you?
Dat wordt nog wat tijdens Rood van Marco Borsato. Wel lastiger om air violin op te spelenquote:Op vrijdag 27 december 2019 10:25 schreef PippenScottie het volgende:
[..]![]()
Met s werelds eerste Air Violin. Deed hij heel aardig!
Geen spectaculaire muziek, nee. Kan het nog wel hebben.quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:27 schreef peaceman het volgende:
nooit een groot fan van toto geweest en dat zal ook niet alsnog gebeuren denk ik
heb je geen vrouw?quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:28 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik lig op de bank en ben te lui om op te staan voor ontbijt. Help
Enige wat ik me kan bedenken is dat ze dit jaar op North Sea Jazz waren.quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:28 schreef Fred_B het volgende:
190 plaatsen gestegen en Joost mag weten waarom.
Download de bankbezorgd.nl app.quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:28 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik lig op de bank en ben te lui om op te staan voor ontbijt. Help
dan bel je haar even dat ze dringend moet komenquote:Op vrijdag 27 december 2019 10:29 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Nee, wel een vriendin maar die is nu thuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |