hij leest mee..quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Leuk weetje Bart, dit wisten we nog niet!
Zelfs als je dit kut vindt snap ik niet hoe je dat liedje van Khia leuk kunt vindenquote:Op vrijdag 27 december 2019 11:12 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Mijn diepste verontschuldigingen dat ik niet aan ideaalbeelden, profielen en ongeschreven wetten voldoe!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Smaken verschillen, Mexquote:Op vrijdag 27 december 2019 11:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zelfs als je dit kut vindt snap ik niet hoe je dat liedje van Khia leuk kunt vinden
Of Sylvia Millecamquote:Op vrijdag 27 december 2019 11:13 schreef Kopiko het volgende:
Oei, dat deden The Pointer Sisters toch vuriger.
Dat blijkt maar weer. Ik vind dat echt een van de meest belachelijke nummers ooit.quote:
Die was meer van 'no surrender'quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:13 schreef Djeez het volgende:
Het origineel van Sylvia Millecam is beter
Dit is het origineel...quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:14 schreef PippenScottie het volgende:
Kan iemand dit duiden? Waarom staat juist deze covert in de lijst??
Daarom dusquote:Op vrijdag 27 december 2019 11:13 schreef MTheBassman het volgende:
Maar goed, die heb ik live ook niet gezien
Omdat Springsteen pas 26 noteringen had.quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:14 schreef PippenScottie het volgende:
Omdat Bruce, en Bruce MOET je goed vinden, AL zijn nummers dus.quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:14 schreef PippenScottie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |