SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
https://twitter.com/ESF_FOK
De ESF Top 2000 Playlist: A playlist featuring Creedence Clearwater Revival, Stevie Nicks, Prince, and others
1 week in het jaar mag datquote:Op donderdag 26 december 2019 23:38 schreef Strani het volgende:
Ik ben ook in het Top 2000-topic aan het posten. Da's slecht nieuws voor deze SC natuurlijk. Innerlijke strijd.
quote:Op donderdag 26 december 2019 23:39 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
1 week in het jaar mag dat
Ik sprak wel op persoonlijke titel natuurlijkquote:Op donderdag 26 december 2019 23:39 schreef Strani het volgende:
[..]Okay, op 1 januari zet ik me weer 100% in voor het in leven houden van deze SC
Ohquote:Op donderdag 26 december 2019 23:41 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik sprak wel op persoonlijke titel natuurlijk
Hahaquote:Op donderdag 26 december 2019 23:43 schreef TheFreshPrince het volgende:
Een opmerking uit het Fred Emmer topic kon ik wel waarderen:
[..]
quote:Op donderdag 26 december 2019 23:43 schreef TheFreshPrince het volgende:
Een opmerking uit het Fred Emmer topic kon ik wel waarderen:
[..]
Nu je het zegt, volgens mij dacht ik dat ook.quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:23 schreef Cee het volgende:
Ik dacht eigenlijk dat Fred Emmer allang dood was.![]()
TheFreshPrince, je fret in een emmer foto’s.
Je kent het begrip "derde kerstdag" niet?quote:
Nog wel even bij ons blijven hoor!quote:Op donderdag 26 december 2019 23:53 schreef TheFreshPrince het volgende:
De TT haakt uiteraard in op de treurige "standaard koffie en cake" bij een uitvaart![]()
Dat kan beter, zeker in Fryslân, de bakermat van de oranjekoeke.
Misschien wel een idee om dat op papier te zetten, mocht ik ooit toch besluiten het tijdelijke te verruilen voor het eh... niet tijdelijke...
Het is over Aoibhinnie, accepteer hetquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je kent het begrip "derde kerstdag" niet?
NEE!quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is over Aoibhinnie, accepteer het
In het tropische dorpje in Colombia waar de familie van m'n vrouw vandaan komt hing in huis ook het hele jaar door een kerstversiering. Nooit volledig begrepen waarom.quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
NEE!![]()
Ik sluit kerst voor de rest van het jaar in mijn hart, net als Scrooge na zijn transformatie
quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:52 schreef Strani het volgende:
[..]
In het tropische dorpje in Colombia waar de familie van m'n vrouw vandaan komt hing in huis ook het hele jaar door een kerstversiering. Nooit volledig begrepen waarom.
Wel een beetje raar in die settingquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]Die mensen houden gewoon van kerst
Ze hebben smaak
Jezus, dat is wel heel extreem jaquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:56 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb ook wel eens een programma gezien over mensen waarbij het een troep was in huis, en een zo'n man had altijd standaard zijn kunstkerstboom in de kamer, want hij was te lui om elk jaar voor de kerstperiode dat ding neer te zetten en later weer weg te halen
Feliz Navidad Strani!quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Wel een beetje raar in die settingNou ja, voor hen niet natuurlijk.
Dan moet je nóg sneller zijn met al je dromen waarmaken. De druk!quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:03 schreef Guanabana het volgende:
Zo ver denk ik niet vooruit, misschien is de aarde dan wel vergaan.
Ja dat had ik al ingecalculeerdquote:Op vrijdag 27 december 2019 01:04 schreef Guanabana het volgende:
365 dan, 2020 is een schrikkeljaar.
Heb net nog een half uurtje Duolingo gedaan, het wordt al wat moeilijker. Moet zeggen dat ik nog niet echt de logica inzie van alle grammatica en zo.quote:
Ja dat is het probleem met talen, het begin is altijd leuk maar dan begint de ellende. En dan heeft Spaans nog iets van 17 werkwoordvormen ook.quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:06 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Heb net nog een half uurtje Duolingo gedaan, het wordt al wat moeilijker. Moet zeggen dat ik nog niet echt de logica inzie van alle grammatica en zo.
Ja hoor!quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Jezus, dat is wel heel extreem ja
Maar heb je een leuke kerst gehad?
Partypooperquote:
Ja, nope hoor.quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat is het probleem met talen, het begin is altijd leuk maar dan begint de ellende. En dan heeft Spaans nog iets van 17 werkwoordvormen ook.
Is toch ergens ook wel lekker, wat relaxter? Nog steeds bijzonder maar dan zonder al die stress en druk.quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja hoor!Gewoon zoals elk jaar met ouders en broer. Wat informeler wel dit keer; geen diner, maar op de bank met rijsttafel. Die gerechtjes waren overigens wel heeeeerlijk; die ga ik vaker maken
![]()
Onderling ook cadeautjes gegeven aan elkaar en voor iedereen een kerstpakketjes samengesteld (dat doen we altijd als traditie).
Heb ik met Noors ook gedaan. Ik kan nu veel begrijpen en dat vind ik voldoendequote:Op vrijdag 27 december 2019 01:09 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja, nope hoor.Ik hou het wel bij een beetje globaal begrijpen, zelf doen wordt niks.
That's me! Heb helaas geen gezellige familie voor kerst en het gaat ook niet supergoed dus allemaal niet echt leuk dit jaar, had ook geen zin/puf in een kerstboom.quote:
Verder ook geen versieringen of zo?quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:10 schreef Guanabana het volgende:
[..]
That's me! Heb helaas geen gezellige familie voor kerst en het gaat ook niet supergoed dus allemaal niet echt leuk dit jaar, had ook geen zin/puf in een kerstboom.
Nee, niks, had er echt geen zin in.quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Verder ook geen versieringen of zo?
Het was wel even fijn dit jaar, ook gezien de omstandigheden. Maar zo'n echt diner voorbereiden en zo'n tafel netjes opmaken, vind ik toch ook altijd wel heerlijk om te doen. Komt volgend jaar wel weer.quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Is toch ergens ook wel lekker, wat relaxter? Nog steeds bijzonder maar dan zonder al die stress en druk.
Dat wel. Maar ik hoop echt dat het volgend jaar weer een leukere kerst voor je wordtquote:Op vrijdag 27 december 2019 01:14 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee, niks, had er echt geen zin in.
Alleen wat kaarsjes.
Scheelt wel weer zooi opruimen.
Awquote:Op vrijdag 27 december 2019 01:10 schreef Guanabana het volgende:
[..]
That's me! Heb helaas geen gezellige familie voor kerst en het gaat ook niet supergoed dus allemaal niet echt leuk dit jaar, had ook geen zin/puf in een kerstboom.
Snap ik. Voor mij hoeft dat hele formele niet zo. Wel speciale maaltijden en zo, en wat andere tradities, maar niks 'moet'.quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het was wel even fijn dit jaar, ook gezien de omstandigheden. Maar zo'n echt diner voorbereiden en zo'n tafel netjes opmaken, vind ik toch ook altijd wel heerlijk om te doen. Komt volgend jaar wel weer.
Tja. Als het aan mij ligt sla ik kerst dan nog meer over dan nu.quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat wel. Maar ik hoop echt dat het volgend jaar weer een leukere kerst voor je wordt
Da's sowieso geen slecht idee natuurlijk. Maar waarom dan nog meer dan nu? Of gewoon omdat het dit jaar niet veel was?quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:16 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Tja. Als het aan mij ligt sla ik kerst dan nog meer over dan nu.we zeiden al, we zorgen wel dat we in het buitenland zitten of zo.
Dit jaar zijn we nog naar zijn ouders geweest.quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Da's sowieso geen slecht idee natuurlijk. Maar waarom dan nog meer dan nu? Of gewoon omdat het dit jaar niet veel was?
Nee precies, is voor iedereen weer anders invulbaarquote:Op vrijdag 27 december 2019 01:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Snap ik. Voor mij hoeft dat hele formele niet zo. Wel speciale maaltijden en zo, en wat andere tradities, maar niks 'moet'.
Da's waar. Maar waarom dan wel?quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:18 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dit jaar zijn we nog naar zijn ouders geweest.
Hoewel dat eigenlijk wel oke was, restaurantwaardig viergangen-dinerNou ja eigenlijk lunch.
Spanje?quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:16 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Tja. Als het aan mij ligt sla ik kerst dan nog meer over dan nu.we zeiden al, we zorgen wel dat we in het buitenland zitten of zo.
Dat wordt dan een buitenland waar men geen kerst viert.quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:20 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon lastige dagen.
Wat ben je dan van plan joh?quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou dat zal haar vriend leuk vinden.
Daar heeft Guana een hekel aanquote:
De Zuidpool; geen kerstvieringen en ook geen hittequote:Op vrijdag 27 december 2019 01:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat wordt dan een buitenland waar men geen kerst viert.
Oh ik dacht dat je sjoelen met mij nog wel leuk zou vindenquote:Op vrijdag 27 december 2019 01:22 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja, doet hij expres zodat ik niet kom.
quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:10 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Wel een hoop verdwaalde Amerikanen die denken dat Santa daar woont, en niet op de noordpool.quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
De Zuidpool; geen kerstvieringen en ook geen hitte
Dan sturen we Guana gewoon naar de Noordpool! Komt ze misschien nog een ijsbeer tegenquote:Op vrijdag 27 december 2019 01:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Wel een hoop verdwaalde Amerikanen die denken dat Santa daar woont, en niet op de noordpool.
Nee, want daar zitten alle andere Amerikanen!quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dan sturen we Guana gewoon naar de Noordpool! Komt ze misschien nog een ijsbeer tegen
Verdomme Tim!quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Mijn bijgerecht aardappels vielen wat tegen
Oké, dus het moet een plek zijn waar geen kerst wordt gevierd, waar ze koel en droog bewaard kan worden, en waar geen Amerikanen komen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, want daar zitten alle andere Amerikanen!
Afghanistan?quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oké, dus het moet een plek zijn waar geen kerst wordt gevierd, waar ze koel en droog bewaard kan worden, en waar geen Amerikanen komen.
Ik geef het op... Kom jij eens met een voorstel
Je had @I te gast?quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Mijn bijgerecht aardappels vielen wat tegen
Daar is het heet!quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
waar ze koel en droog bewaard kan worden
De dubieuze taalconstructie, de aardappels of dat ik toch weer kerst heb vergald?quote:
quote:
Aardappels uit de oven kan ik heel goed maken! Alleen was de oven bezet door de kalkoen, dus moest ik wat anders proberenquote:
Die laatste twee dingen, in combinatie.quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De dubieuze taalconstructie, de aardappels of dat ik toch weer kerst heb vergald?
Heb je niet eerst even geprobeerd of hij een pittig deuntje produceert op de draaitafel?quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:34 schreef Strani het volgende:
Van de pannenkoeken die ik eergisteren heb gebakken hadden we er één niet opgegeten. Vandaag was dat ding keihard, heel wonderlijk. Ik heb 'm in een bord water gelegd om te kijken of hij dan weer zacht zou worden en ja hoor, dat wordt hij.
Morgen wordt hij weggegooid, maar het was een nuttig bestaan.
Zou lastig zijn geworden want de randjes waren nogal omhoog gaan staan. En ik vond het ook wel voldoende voor de wetenschap zo.quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Heb je niet eerst even geprobeerd of hij een pittig deuntje produceert op de draaitafel?
Z'n jongenskamerquote:Op vrijdag 27 december 2019 01:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik stel me nou wel voor dat de hele familie op Tim zit te schelden en hij dan huilend naar z'n jongenskamer rent, met een bord aardappelen dat nog net achter hem tegen de gesloten deur wordt gegooid.
Klinkt wel echt als gezellig zoquote:Op vrijdag 27 december 2019 01:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Diner met de familie is goed gegaan! Mijn bijgerecht aardappels vielen wat tegen, maar goed. Toetje smaakte wel primaOmdat mijn zusje dat graag wilde hadden we dit keer een hele kalkoen, maar dat gaat de komende jaren niet nog een keer gebeuren
Wat een werk heeft m'n moeder daar aan gehad
Ohquote:Op vrijdag 27 december 2019 01:29 schreef Guanabana het volgende:
[..]Ik vind dit heel lief attent.
![]()
Koel en donker trouwens
Oh ja dat klopt, die heb je daar!quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou dat zal wel meevallen hoorZeker hoog in de bergen.
quote:
Dat is juist niet droog maar natquote:Op vrijdag 27 december 2019 01:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh![]()
![]()
Misschien komt het door je pluviophile ondertitel
OH JAAAAA die is leuk!quote:
quote:My sisters are wack jobs, I wish I had none
Their husbands are losers and so are their sons
My nephew's a horrible wise little twit
He once gave me a nice gift wrapped box full of shit
@Davequote:Op vrijdag 27 december 2019 01:34 schreef Strani het volgende:
Vandaag was dat ding keihard, heel wonderlijk.
quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
OH JAAAAA die is leuk!![]()
![]()
Kerstliedjes met gescheld![]()
[..]![]()
quote:You're a bum
You're a punk
You're an old slut on junk
Lying there almost dead on a drip in that bed
You scumbag, you maggot
You cheap lousy faggot
Happy Christmas your arse
I pray God it's our last
Netjes, heel netjes.quote:
quote:
Binnen vier regels een ouwe zatlap die zegt dat hij de volgende kerst niet gaat halen. Merry christmas!quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Mijn favoriete kerstnummer![]()
Het moet ook echt deze originele versie zijn van mij. Fairytale of New York is echt zo'n nummer waarvan ik de covers altijd stom vind.
Trusten Guaantjequote:
Trusten!quote:
Ik kan bij wat mensen langs, maar daar heb ik eigenlijk niet zoveel zin inquote:Op vrijdag 27 december 2019 01:56 schreef Strani het volgende:
En, hebben we al plannen voor Oud & Nieuw? Hier overdag nog wel even het dorp in naast ons stamcafé, daar ook een patatje eten (volgens traditie) en dan 's avonds thuis met lekker eten en zo.
Ja, snap ik wel dat je daar dan niet zo'n zin in hebt. En dan ook nog Claudia de Breij op TV...quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik kan bij wat mensen langs, maar daar heb ik eigenlijk niet zoveel zin inGeen zin om daar te slapen, geen zin om in de avond/nacht weer terug te rijden. Misschien dus voor het eerst in meer dan tien jaar weer een keer thuis zitten
Ja heerlijk vind ik dat juistquote:Op vrijdag 27 december 2019 01:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Binnen vier regels een ouwe zatlap die zegt dat hij de volgende kerst niet gaat halen. Merry christmas!
Maar het is ook één van mijn favorieten
Voor het eerst in mn leven misschien alleen vieren. Beetje jammer wel maarjaquote:Op vrijdag 27 december 2019 01:56 schreef Strani het volgende:
En, hebben we al plannen voor Oud & Nieuw? Hier overdag nog wel even het dorp in naast ons stamcafé, daar ook een patatje eten (volgens traditie) en dan 's avonds thuis met lekker eten en zo.
Je kan eventueel ook bij Tim blijven slapen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 02:04 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Voor het eerst in mn leven misschien alleen vieren. Beetje jammer wel maarja
DAAR BEN IK NOG NIET KLAAR VOOR STRANI!quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:56 schreef Strani het volgende:
En, hebben we al plannen voor Oud & Nieuw?
Hier overdag nog wel even het dorp in naast ons stamcafé, daar ook een patatje eten (volgens traditie) en dan 's avonds thuis met lekker eten en zo.quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:56 schreef Strani het volgende:
En, hebben we al plannen voor Oud & Nieuw?
Maar zoals het er naar uitziet wel gewoon weer oliebollen, appelflappen, de gebruikelijke hapjes, champagne, kijken of de cabaretiers een beetje leuk zijn, jaarsoverzichten bekijken, etc. Zoals altijd eigenlijkquote:Op vrijdag 27 december 2019 02:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
DAAR BEN IK NOG NIET KLAAR VOOR STRANI!![]()
[..]
Hier overdag nog wel even het dorp in naast ons stamcafé, daar ook een patatje eten (volgens traditie) en dan 's avonds thuis met lekker eten en zo.
Maar daar hoeft het geen Oud en Nieuw voor te zijnquote:Op vrijdag 27 december 2019 02:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Je kan eventueel ook bij Tim blijven slapen.
Ja jemig, dan moet ik de modeltrein zeker maar aan de kant schuiven?quote:Op vrijdag 27 december 2019 02:05 schreef Strani het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 december 2019 02:07 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Maar daar hoeft het geen Oud en Nieuw voor te zijn![]()
Ik vind Claudia een heel matige cabaretiere, maar ga haar toch maar een kans geven. De vorige conference van haar vond ik echt nog best meevallen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, snap ik wel dat je daar dan niet zo'n zin in hebt. En dan ook nog Claudia de Breij op TV...
Niet als het een nachtmodeltrein is.quote:Op vrijdag 27 december 2019 02:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja jemig, dan moet ik de modeltrein zeker maar aan de kant schuiven?
quote:Op vrijdag 27 december 2019 02:05 schreef Strani het volgende:
[..]
De aardappelresten moeten ook nog worden opgeruimdquote:Op vrijdag 27 december 2019 02:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Niet als het een nachtmodeltrein is.
Ik neem wel bolussen mee uit zeeland, ook eens lekker naast oliebollenquote:Op vrijdag 27 december 2019 02:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Jaaaa maken we er gelijk een meet van
Ach, die moeten maar blijven liggen als souvenir van het falen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 02:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
De aardappelresten moeten ook nog worden opgeruimd
Ik weet weinig over de Zeeuwse cuisine maar dit trekt me niet echt over de streep.quote:Op vrijdag 27 december 2019 02:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik neem wel bolussen mee uit zeeland, ook eens lekker naast oliebollen
quote:Op vrijdag 27 december 2019 02:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik weet weinig over de Zeeuwse cuisine maar dit trekt me niet echt over de streep.
Ah, dat stelt me wel gerust ja.quote:Op vrijdag 27 december 2019 02:12 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is toch lekker
quote:
Laat dat, vlegels! Ik ben een oude man die straks begint aan decennium nummer vijfquote:Op vrijdag 27 december 2019 02:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Jaaaa maken we er gelijk een meet van
Grappig, ik was niet bekend met dit gebruik.quote:Op vrijdag 27 december 2019 02:14 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zo worden ze gemaakt en ook in datzelfde zaakje heb i kvan mijn 11e tot 15e gewerkt. Waaronder ook bolussen draaien. Grgr
Je mist er weinig aan.quote:Op vrijdag 27 december 2019 02:13 schreef Strani het volgende:
Zeeland is trouwens de enige Nederlandse provincie waar ik nooit ben geweest, dus dat moet ik nog wel een keer doen. Als ik er nog welkom ben, tenminste.
Voor imposante bergketens en indrukwekkende kliffen moet je er niet zijnquote:Op vrijdag 27 december 2019 02:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh, ik had begrepen dat het er best mooi is. Teleurstellend.
Ik zat er middenin joh, kleerscheuren, alles.quote:Op vrijdag 27 december 2019 02:16 schreef Guanabana het volgende:
Er was een te leuke 'rel' op het top 2000 topic.
Ja de stranden en alles met water is wel oke I guess, dat wel. Maar voor de rest is het polder, en gristelijke mensen met een lelijk accent/dialect.quote:Op vrijdag 27 december 2019 02:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh, ik had begrepen dat het er best mooi is. Teleurstellend.
Oh, jammerquote:Op vrijdag 27 december 2019 02:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Voor imposante bergketens en indrukwekkende kliffen moet je er niet zijn
Waarom zou jij daar niet welkom zijn?quote:Op vrijdag 27 december 2019 02:13 schreef Strani het volgende:
Zeeland is trouwens de enige Nederlandse provincie waar ik nooit ben geweest, dus dat moet ik nog wel een keer doen. Als ik er nog welkom ben, tenminste.
Omdat ik me kritisch heb uitgelaten over de regionale trots: de Zeeuwse cuisine.quote:Op vrijdag 27 december 2019 02:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Waarom zou jij daar niet welkom zijn?
Oh dat is niet onze trots.quote:Op vrijdag 27 december 2019 02:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Omdat ik me kritisch heb uitgelaten over de regionale trots: de Zeeuwse cuisine.
Daarom; je hebt jonkies nodig om je nog even de zin van het leven in te laten zienquote:Op vrijdag 27 december 2019 02:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Laat dat, vlegels! Ik ben een oude man die straks begint aan decennium nummer vijf
Nouja we hadden ooit michiel de ruyter tot eh ja....quote:Op vrijdag 27 december 2019 02:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Dus er zijn dingen die nóg beter zijn!?
Nogmaals trusten!quote:Op vrijdag 27 december 2019 02:21 schreef Strani het volgende:
Nou, Guana lukt het niet dus dan ga ik maar een poging wagen om te gaan slapen. Als het lukt kom ik je wel halen, @:Guanabana.
Truste allemaal!
slaaplekkerquote:Op vrijdag 27 december 2019 02:21 schreef Strani het volgende:
Nou, Guana lukt het niet dus dan ga ik maar een poging wagen om te gaan slapen. Als het lukt kom ik je wel halen, @:Guanabana.
Truste allemaal!
Ik voel je pijnquote:Op vrijdag 27 december 2019 02:21 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nouja we hadden ooit michiel de ruyter tot eh ja....
[ afbeelding ]
dit gebeurde?
Als die Zeeuwen niet tegen kritiek kunnen, moet je er ook niet heen willenquote:Op vrijdag 27 december 2019 02:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Omdat ik me kritisch heb uitgelaten over de regionale trots: de Zeeuwse cuisine.
Trusten jullie allebei!quote:Op vrijdag 27 december 2019 02:21 schreef Strani het volgende:
Truste allemaal!
Wat Blof ook beweert: wodka met bokking en reddingsbanden is geen normale combinatie!quote:Op vrijdag 27 december 2019 02:19 schreef Strani het volgende:
[..]
WIL JE NOU ZEGGEN DAT WIJ DAT NIET KUNNEN >:(quote:Op vrijdag 27 december 2019 02:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Als die Zeeuwen niet tegen kritiek kunnen, moet je er ook niet heen willen
Er zijn vliegtuigstoelen, miljoenen bijbedoelingen en bovendien zijn er limousines en er zijn leugens over sterren die we toch nooit zienquote:Op vrijdag 27 december 2019 02:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wat Blof ook beweert: wodka met bokking en reddingsbanden is geen normale combinatie!
Nou, jij kan ook niet tegen kritiekquote:Op vrijdag 27 december 2019 02:23 schreef skysherrif het volgende:
[..]
WIL JE NOU ZEGGEN DAT WIJ DAT NIET KUNNEN >:(
quote:Op vrijdag 27 december 2019 02:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nou, jij kan ook niet tegen kritiek
En geen ijsberen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
De Zuidpool; geen kerstvieringen en ook geen hitte
HOE DAN?!quote:Op vrijdag 27 december 2019 02:11 schreef skysherrif het volgende:
Mn broertje won vanavond Risk in zijn eerste beurt ik ben daar nog steeds ontstemd over -,-
Jaaa die vind ik ook echt heel leukquote:Op vrijdag 27 december 2019 11:32 schreef Dave het volgende:
Codenames is getest en goed bevonden als partygame!
Ja, hilarisch hoe sommigen anders dan jij had bedoeld gaan associëren.quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:44 schreef Meke het volgende:
[..]
Jaaa die vind ik ook echt heel leukEen paar jaar geleden bijna per ongeluk middernacht gemist op oudejaarsavond doordat we er zo inzaten
Dan is nu natuurlijk de vraag: welke magische woorden waren dat?quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:04 schreef ijs_beer het volgende:
Ooit heb ik een uiterst naar en gemeen grapje gemaakt over Zeeuwen, me niet realiserende dat mijn gesprekspartner Zeeuws was. Dat was uiteindelijk een uitermate ongemakkelijke namiddag.
“Jullie zijn zuinig”?quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dan is nu natuurlijk de vraag: welke magische woorden waren dat?
Terecht >:(quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:04 schreef ijs_beer het volgende:
Ooit heb ik een uiterst naar en gemeen grapje gemaakt over Zeeuwen, me niet realiserende dat mijn gesprekspartner Zeeuws was. Dat was uiteindelijk een uitermate ongemakkelijke namiddag.
Daarom altijd op vakantie naar de noordpool gaan.quote:
Nog spannende verhalen? Bomen die in brand vlogen of zoiets?quote:
Nee, wel een kauwtje wat vanochtend vervaarlijk door het raam naar binnen keek.quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nog spannende verhalen? Bomen die in brand vlogen of zoiets?
Die keek je zeker ijskauwd aanquote:Op vrijdag 27 december 2019 13:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee, wel een kauwtje wat vanochtend vervaarlijk door het raam naar binnen keek.
Ja, wat op zich nog wel knap was, aangezien hij in de volle zon zat.quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Die keek je zeker ijskauwd aan
Had hij ook opvallend specialistisch vogelgerelateerd tekengereedschap bij zich?quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, wat op zich nog wel knap was, aangezien hij in de volle zon zat.
Dat is niet voor herhaling vatbaar, maar ik sloeg de plank volledig mis met dat grapje iig.quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dan is nu natuurlijk de vraag: welke magische woorden waren dat?
Ik gok iets met Zeeuwse mosselenquote:Op vrijdag 27 december 2019 13:48 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dat is niet voor herhaling vatbaar, maar ik sloeg de plank volledig mis met dat grapje iig.
Nee, dat zou grappig zijn.quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:32 schreef Dave het volgende:
[..]
Nee, dat zou grappig zijn.
Dan eerder iets met een oester die altijd gesloten blijft.
Ja da's waarquote:Op vrijdag 27 december 2019 14:34 schreef Peter het volgende:
"de Zeeuwen kunnen hun eigen hoofd nog niet eens boven water houden" zou wel een zwart grapje zijn bijvoorbeeld..
Iets met incest dan? Hebben de Zeeuwen die faam? Ik weet het eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:36 schreef Dave het volgende:
Nee, het moet nog erger zijn, een hele middag ongemakkelijkheid? Dit is van het kaliber, "ha ha, niet grappig, en doooooorrrr".
Op zich is het wel van toepassing op elke kleine gemeenschap, maar de Zeeuwen zullen er inderdaad niet specifiek in uitblinken.quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:39 schreef Dave het volgende:
Nee, volgens mij niet. Da's meer Volendam, Urk en mijn geboortedarp.
Sommige dorpen hier wel. Ik noem een arnemuidenquote:Op vrijdag 27 december 2019 14:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Iets met incest dan? Hebben de Zeeuwen die faam? Ik weet het eigenlijk niet.
Vertel 🤔😡quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:48 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dat is niet voor herhaling vatbaar, maar ik sloeg de plank volledig mis met dat grapje iig.
Ah! Dus ik zit misschien in de buurt.quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:41 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Sommige dorpen hier wel. Ik noem een arnemuiden
Het moet wel echt erg zijn geweest!quote:Ook over de Zeeuwen zijn ze goed te spreken. "Heel eerlijk gezegd vind ik ze nog leuker dan de Apeldoorners. Iedereen is erg vriendelijk en de sfeer is hier gezellig. Als je een grapje maakt, wordt er niet raar gekeken maar gewoon meegelachen."
Bron
Die quote gaat niet per se over een fout grapje. In Apeldoorn worden grapjes gewoon nooit gewaardeerd.quote:
Komt iedereen steeds weer met een zwarte Suzuki Swift aanzetten.quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Die quote gaat niet per se over een fout grapje. In Apeldoorn worden grapjes gewoon nooit gewaardeerd.
Poe nou die zou zelfs bij mij een stevige afkeurende blik opleveren!quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:46 schreef Dave het volgende:
[..]
Komt iedereen steeds weer met een zwarte Suzuki Swift aanzetten.
Ik ook.quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:48 schreef Strani het volgende:
Poe nou die zou zelfs bij mij een stevige afkeurende blik opleveren!
Nou groeide ik ook wel redelijk in de buurt van Apeldoorn op, misschien daarom.
Ja, ik voor jou dan aan de verkeerde kant waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar jij aan de andere kant toch, dacht ik? Ik (in de buurt van) Ermelo.
quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:50 schreef Dave het volgende:
[..]
Ja, ik voor jou dan aan de verkeerde kant waarschijnlijk.
Scheelt mij weer werk, ik waardeer het!quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:51 schreef Dave het volgende:
Ja, ik dacht ik kop hem zelf wel vast in.
Verstandigquote:Op vrijdag 27 december 2019 15:00 schreef Dave het volgende:
Ik neem de schade op 2 januari wel weer eens op.
Deze misschien? https://caloriesburnedhq.com/calories-burned-walking/quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:01 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb net een uur aan een stuk heel stevig gewandeld.Heb geen weegschaal hier dus kan niet kijken of ik aangekomen of afgevallen ben sinds vorige keer.
@:Strani jij had ooit zo'n linkje waar je verbrandde calorieën mee kan berekenen, aan de hand van hoe snel je loopt en zo, wat was dat ook alweer?
Ja, thanks!quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Deze misschien? https://caloriesburnedhq.com/calories-burned-walking/
Kan prima kloppen. Dat staat gelijk aan ongeveer 50 gram vet.quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:04 schreef Guanabana het volgende:
Toch zo'n 350 kcal verbrand. Lijkt me nogal veel, maar als die tool het zegt.
Dat is al weer 1 dun plakje kerststol met roomboter.quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:04 schreef Guanabana het volgende:
Toch zo'n 350 kcal verbrand. Lijkt me nogal veel, maar als die tool het zegt.
Hehequote:Op vrijdag 27 december 2019 15:11 schreef Dave het volgende:
Aangezien #MargrietvanderLinden trending is op Twitter, gaat dit om de uitzending met Duncan?
Ik heb niet eens een weegschaalquote:Op vrijdag 27 december 2019 14:54 schreef Strani het volgende:
Ik was vandaag zo'n 1.3kg zwaarder dan in de ochtend op de 24ste. Kan ik mee leven. Nu tot dinsdag om weer op gewicht te komen, dan oliebollen en zulks en dan in het nieuwe jaar weer flink aan de slag.
Doe ik niet aan.quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:26 schreef TheFreshPrince het volgende:
Iemand hier nog goede voornemens voor 2020?
Dat is ook een goed voornemen, jezelf accepterenquote:Op vrijdag 27 december 2019 15:35 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ben sowieso de afgelopen maanden veel aangekomen; ik denk niet met kerst persé extra veel. Maar dat is dus weer een van mijn goede voornemens; weer in mijn oude sportritme komen![]()
En verder gewoon ook wat meer genieten van de kleine dingen, niet zulke hoge eisen aan mezelf stellen, wat positiever denken.
Op zich beter denk ik, waarom wachten tot 1 januari als je nu al iets kan veranderen.quote:
Dat laatste heb ik ook wel, dat ik veel minder zin heb in online discussies en politiek gedoe en zo. En ik ben van plan die ontwikkeling in 2020 door te zettenquote:Op vrijdag 27 december 2019 15:26 schreef TheFreshPrince het volgende:
Iemand hier nog goede voornemens voor 2020?
Eigenlijk heb ik er niet zoveel mee, want waarom zou je pas op 1 januari gaan doen wat het hele jaar al kan?
Maar goed: mijn goede voornemen voor 2020 is om iets minder hard in discussies te duiken hier op FOK! Ik laat me wel eens wat teveel meeslepen.
Misschien word ik toch wat softer en rustiger van deze SCOf het is de leeftijd
Preciesquote:Op vrijdag 27 december 2019 15:42 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat is ook een goed voornemen, jezelf accepterenJe stelt vaak hogere eisen aan jezelf dan een ander. En als een ander nóg hoge(re) eisen aan je stelt moet je je (zeker binnen vriendschappen en relaties) ook afvragen of die ander de juiste persoon voor je is.
Eigenlijk nog even wachten tot na de verkiezingen danquote:Op vrijdag 27 december 2019 16:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik ook wel, dat ik veel minder zin heb in online discussies en politiek gedoe en zo. En ik ben van plan die ontwikkeling in 2020 door te zetten
Oh ik wist niet eens dat die er weer aan zaten te komen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:19 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Eigenlijk nog even wachten tot na de verkiezingen dan
Het wordt een zwaar voorjaar voor me om af te kicken
quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
PreciesEn dat kan natuurlijk het hele jaar door, maar zo'n nieuw jaar is dan mentaal wat meer een wake-up-call.
Ook eens met het laatste inderdaad; ik wil ook zo min mogelijk nog blijven hangen bij mensen die dat niet waard zijn.
Dus als ik straks niet meer in deze SC kom...nee hoor geintje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:22 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee in 2021 pas weer toch?quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ik wist niet eens dat die er weer aan zaten te komen.
Oh jaquote:
Het is de leeftijdquote:Op vrijdag 27 december 2019 16:27 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Oh ja
Het zit al een jaar in m'n hoofd dat het maart 2020 weer zover is
Mijn fout... denk de hele tijd dat het in 2016 voor het laatst was... geen idee hoe ik er bij kom
Ik dacht al oh nee nu alweerquote:Op vrijdag 27 december 2019 16:27 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Oh ja
Het zit al een jaar in m'n hoofd dat het maart 2020 weer zover is
Mijn fout... denk de hele tijd dat het in 2016 voor het laatst was... geen idee hoe ik er bij kom
quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:22 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat wel... wordt weer een interessant jaarquote:
Hmmmm denk het niet, maar dat kan je pas goed voorspellen als je weet wie de kandidaat wordt van de democraten.quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:39 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ja, dat wel... wordt weer een interessant jaar
Ik denk dat Trump herkozen wordt, hoewel ik liever zie dat hij wat anders gaat doen. Golfen ofzo.
quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:36 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Yang is tof, helaas gaan de Democraten voor een middle of the road-kandidaat die niemand echt aanspreekt dus wordt Yang het niet. Ik zie Trump gewoon weer herkozen worden, helaas.quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:42 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hmmmm denk het niet, maar dat kan je pas goed voorspellen als je weet wie de kandidaat wordt van de democraten.
Ben bang als ik de peilingen zie dat Joe Biden het wordt![]()
Ik vind Yang wel tof.
En zo'n biden zou in nederland gewoon even rechts zijn als de VVDquote:Op vrijdag 27 december 2019 16:50 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Yang is tof, helaas gaan de Democraten voor een middle of the road-kandidaat die niemand echt aanspreekt dus wordt Yang het niet. Ik zie Trump gewoon weer herkozen worden, helaas.
quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]Het is nationale spoilerdag toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een stabiel persoon aan de macht vind ik op zich al heel wat waardquote:Op vrijdag 27 december 2019 16:52 schreef skysherrif het volgende:
[..]
En zo'n biden zou in nederland gewoon even rechts zijn als de VVD
Ook belachelijk: Tom Steyer en Bloomberg hebben gezamenlijk al 200 miljoen uitgegeven aan tv ads. Zo zonde van dat geld
Bied je aan voor de communicatiequote:Op vrijdag 27 december 2019 17:19 schreef Andromache het volgende:
Iemand van de communicatie bij de vrijwilligersorganisatie achter het komende ESF presteert het om op Facebook in twee zinnen drie kanjers van spelfouten te maken. Ik kan hier zo slecht tegen.
Dat de rekening via je telefoonprovider verwerkt wordt?quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:33 schreef Guanabana het volgende:
Oke even een digibete noobvraag: ik heb nog nooit betaald voor een app maar nu is er een app waar ik graag de betaalde versie van wil. Nu is de optie er om met iDeal te betalen maar dan moet je dus ook je adres en alles invullen? Ik geloof niet dat ik daar zin in heb. Hoe doen jullie zoiets.
heb dus ook nog nooit mijn betaalmethode ingesteld in Google Play want nooit nodig gehad.
Ik heb geen abonnement maar prepaid dus denk ook niet dat dat kan.quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:35 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dat de rekening via je telefoonprovider verwerkt wordt?
Ik gebruik in iOS m’n creditcard, weet eigenlijk niet of ik daarbij m’n adres heb moeten invullen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:33 schreef Guanabana het volgende:
Oke even een digibete noobvraag: ik heb nog nooit betaald voor een app maar nu is er een app waar ik graag de betaalde versie van wil. Nu is de optie er om met iDeal te betalen maar dan moet je dus ook je adres en alles invullen? Ik geloof niet dat ik daar zin in heb. Hoe doen jullie zoiets.
heb dus ook nog nooit mijn betaalmethode ingesteld in Google Play want nooit nodig gehad.
Kun je geen Google playstore tegoed kaart kopen bij de AH? Voor de AppleShare kan (kon?) dat wel altijd.quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:39 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik heb geen abonnement maar prepaid dus denk ook niet dat dat kan.
Wij openen zometeen de deuren van jouw zwembadquote:
Dikke tip, installeer ook Google Opinion Rewards, krijg je soms heel basic vragen over YouTube filmpjes die je bekeken hebt of over random simpele zaken, (als je locatiegeschiedenis aan hebt staan krijg je ook vragen over locaties waar je geweest bent, supermarkten etc), zijn meestal maar één à twee vragen, en je kan er per keer iets tussen de paar cent en een euro Play-tegoed mee verdienen. Ik heb 't nu een paar jaar, en heb er totaal ¤30,- meer verdiend. Niet bizar veel, maar voor van die app-aankopen wel ideaal. Heb nu nog ¤6.- Play-tegoed dat ik al een tijdje bewaar.quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:33 schreef Guanabana het volgende:
doe er (niets) mee wat je wil. Ik ga weer aan de kerstkransjes jongens. Derde kerstdagquote:- Nederland wordt tweede op het songfestival![]()
- De winnaar is een man uit het Middellands zeegebied.
Jaaaa nog iemand die de Paravisie voorspellingen leest!quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:16 schreef grazz het volgende:
De eerste songfestivalvoorspellingen zijn er weer voor het nieuwe jaar. Uit Paravisie:
[..]
doe er (niets) mee wat je wil. Ik ga weer aan de kerstkransjes jongens. Derde kerstdag
Dit klinkt alsof het scorebord ondersteboven in de glazen bol verscheen. Spanje wordt dus eerste van onderen met een man (klinkt realistisch) en Nederland wil niet winnen en stuurt één of ander Beste Zangers-talent en wordt 2-na-laatste.quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:16 schreef grazz het volgende:
De eerste songfestivalvoorspellingen zijn er weer voor het nieuwe jaar. Uit Paravisie:
[..]
doe er (niets) mee wat je wil. Ik ga weer aan de kerstkransjes jongens. Derde kerstdag
quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:41 schreef Fred_B het volgende:
Is Paravisie trouwens Eurovisie voor mensen die niet kunnen zingen?
Iets in die richting ja.quote:
Wat grappig, net nu ik met TVE heb afgesproken dat ik Spanje ga vertegenwoordigen dit jaar.quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:16 schreef grazz het volgende:
[..]
Post van het jaarquote:
Zeker tochquote:
quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:29 schreef Aoibhin het volgende:
- Songfestival in Rotterdam gaat misschien niet door vanwege een "ernstige verstoring"
- Het Songfestival gaat wél door en verloopt goed, maar een valse bommelding zal rompslomp veroorzaken
- zal @I zijn als hij slaaptquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zeker tochSoms kan een streepje al veel zeggen
quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:53 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
- zal @:I zijn als hij slaapt
Ach, die paragnosten zitten er vaker naast dan dat ze iets juist voorspellenquote:
Tenzij je zelf plannen hebt voor een bommelding natuurlijkquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ach, die paragnosten zitten er vaker naast dan dat ze iets juist voorspellenIk zou er niet teveel wakker om liggen
De spanning wordt nog even opgevoerd.quote:Tijdens The Battles barstte de bom tussen de twee coaches toen Anouk kritiek had geuit op Lil’Kleine. Achter de schermen zou er een heftige ruzie zijn ontstaan. Het conflict is in de aflevering van 10 januari te zien bij RTL 4.
Uitvechten in de ring.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:20 schreef Dave het volgende:
[..]
De spanning wordt nog even opgevoerd.
En zo gaan wij naar boooooven.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:27 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Deze vuist op deze vuist...
Ik, die het ESF ga saboteren?quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Tenzij je zelf plannen hebt voor een bommelding natuurlijk
Hans?quote:
Ja weet ik veel Aoibhin! We zitten hier in ESF, vol met labiele mensen!quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik, die het ESF ga saboteren?Waar zie je me voor aan joh?
ESF'ers zijn niet labielquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja weet ik veel Aoibhin! We zitten hier in ESF, vol met labiele mensen!
Ja had ik ook. Gisterenavond begon ik wat malaise te voelen, alsof ik ergens middenin een verkoudheid zat. Maar vandaag voel ik me al beter.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:33 schreef Aoibhin het volgende:
Ik weet niet wat ik heb vandaag; ben niet écht ziek, maar heb een soort kerstkater en kan amper mijn bed uitkomen, een soort leeg gevoel in mijn hoofd. Lig al sinds 3 uur in bed en heb nergens zin in.
Morgen maar lekker sporten en sauna-en, dan gaat het hopelijk beter
Jij baddert?quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:35 schreef Dave het volgende:
[..]
Niet enkel Rico stond in de ring toch?
Hysterisch is niet hetzelfde als labiel!quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Zie je? Daar heb je het al. Helemaal hysterisch.
Misschien niet maar jij weet ze aardig te combineren momenteel!quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hysterisch is niet hetzelfde als labiel!
Ik zit nu te kijken.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:55 schreef Dave het volgende:
Voor a split second dacht ik dat @:Cee Emma Wortelboer influisterde dat Duncan uitgeknipt was op de foto. #top2000agogo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |