SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
quote:Op donderdag 26 december 2019 00:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Coldplay is dan ook gewoon de U2 van de 21e eeuw. Chris Martin vindt zichzelf ook de belangrijkste man ter wereld.
Dat geeft ook weer te denken, de OH ZO BELANGRIJKE Chris Martin heeft ZELF die BELANGRIJKE beslissing genomen VOOR EEN BETERE WERELD.quote:Op donderdag 26 december 2019 00:26 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Scheelt weer dat Coldplay niet meer op toernee gaat vanwege het milieu.
Owh zo. Dacht dat je daar Cielke bedoelde. Gelukkig.quote:Op donderdag 26 december 2019 00:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Georgina is degene die de reportages gaat maken. Dus als er bijvoorbeeld weer een staking is gaat ze naar het Malieveld, dat soort dingen.
Whitney Houston is niet veel beter.quote:Op donderdag 26 december 2019 00:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Man, man, man. Getekend voor het leven
Koeltoerberberquote:Op donderdag 26 december 2019 00:28 schreef Dagoduck het volgende:
Nooit geweten dat dit van Wham is.
Heb nog pina colada in de koelkast.quote:Op donderdag 26 december 2019 00:28 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Happy hour in Club Tropicana jongens![]()
Mooi beschreven inderdaad. Cielke voegt veel toe, bij Jan Willem is het bijna onmisbaar en zijn ze echt beiden veel aan het woord. Carolien bij Stenders hangt er maar een beetje aan en blijft mij verbazen over hoe dom ze is en hoe weinig ze van muziek weet.quote:Op donderdag 26 december 2019 00:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind het ook slechts in sommige gevallen nog toegevoegde waarde hebben (JW Start Op, Cielke bij Ruud). Anderen zitten alleen maar hinderlijk overal doorheen te blaten (Carolien bij Stenders).
Ik had precies hetzelfde visioenquote:Op donderdag 26 december 2019 00:28 schreef R-woud93 het volgende:
Ik hoorde vanavond bij de schoonfamilie volgens mij Jan Smit, kan iemand hier dit aub ontkennen?
Ach, het zou me al verbazen als mijn muziekvoorkeur op 1 zou staan.quote:Op donderdag 26 december 2019 00:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Whitney Houston is niet veel beter.
Ga even rustig zitten, dan komt de schok minder hard aan.quote:Op donderdag 26 december 2019 00:28 schreef R-woud93 het volgende:
Ik hoorde vanavond bij de schoonfamilie volgens mij Jan Smit, kan iemand hier dit aub ontkennen?
Straks weer nieuwe mensen, staat alles weer stil.quote:
Last Christmasquote:Op donderdag 26 december 2019 00:30 schreef 4-elements het volgende:
Wham staat zeer hoog in mijn irritatielijst. Met als dieptepunt Last Christmas. Kan dat nummer echt niet luchten.
Prima te doen voor eerste kerstdag tochquote:Op donderdag 26 december 2019 00:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heb nog pina colada in de koelkast.
quote:Op donderdag 26 december 2019 00:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Straks weer nieuwe mensen, staat alles weer stil.
Waarom zet de schoonfamilie Sterren.nl op?quote:Op donderdag 26 december 2019 00:28 schreef R-woud93 het volgende:
Geen idee, nooit gedronken.quote:Op donderdag 26 december 2019 00:31 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Prima te doen voor eerste kerstdag toch
Later nog You van Ten Sharp?quote:Op donderdag 26 december 2019 00:31 schreef Cee het volgende:
You Got it genot, wederom jeugdsentiment samen met You win again.![]()
quote:
Dat dacht ik ook, maar zag toch duidelijk NPO radio2 staanquote:Op donderdag 26 december 2019 00:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom zet de schoonfamilie Sterren.nl op?
quote:
Gegroet.quote:
quote:
quote:
Gewoon die vriendin dumpen nu het nog kan.quote:Op donderdag 26 december 2019 00:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom zet de schoonfamilie Sterren.nl op?
Je zou verwachten dat de vriend van Carolien haar een beetje wat dingen bijleert enzo. Dat lijkt me geen pannenkoek.quote:Op donderdag 26 december 2019 00:29 schreef Kyran het volgende:
[..]
Mooi beschreven inderdaad. Cielke voegt veel toe, bij Jan Willem is het bijna onmisbaar en zijn ze echt beiden veel aan het woord. Carolien bij Stenders hangt er maar een beetje aan en blijft mij verbazen over hoe dom ze is en hoe weinig ze van muziek weet.
Eigenlijk alles voor Joshua Treequote:Op donderdag 26 december 2019 00:31 schreef jrwl het volgende:
Ik vind de jaren 80 U2 nog steeds heel erg tof. Vooral het War album. U2 had toen een heerlijke atmosferische sound.
Die is van wat later, liedjes uit de periode ‘87/‘88 zijn voor mij toch wel het hoogtepunt qua nostalgiegevoel.quote:Op donderdag 26 december 2019 00:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Later nog You van Ten Sharp?
Tsssskquote:Op donderdag 26 december 2019 00:32 schreef 4-elements het volgende:
[..]![]()
Roy Orbison kan ik dan wel weer waarderen. Prachtige stem.![]()
![]()
Die heeft het te druk met plaatjes schietenquote:Op donderdag 26 december 2019 00:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je zou verwachten dat de vriend van Carolien haar een beetje wat dingen bijleert enzo. Dat lijkt me geen pannenkoek.
Ik heb ook niks met wintersport, misschien is dat het?quote:Op donderdag 26 december 2019 00:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Tssssk![]()
Last Christmas brengt gewoon dat ultieme wintersportgevoel mee
Kensingtonquote:Op donderdag 26 december 2019 00:34 schreef Berkery het volgende:
Samsung Coolblue Laptop Smartphone Apple !!!
Ik denk dat ie blij is dat hij na een dag (en nacht) werken thuiskomt en niet te diepzinnige of interessante conversaties hoeft te houden.quote:Op donderdag 26 december 2019 00:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je zou verwachten dat de vriend van Carolien haar een beetje wat dingen bijleert enzo. Dat lijkt me geen pannenkoek.
Adblockquote:Op donderdag 26 december 2019 00:34 schreef Berkery het volgende:
Samsung Coolblue Laptop Smartphone Apple !!!
DonLeo mag dat, Gijs nietquote:Op donderdag 26 december 2019 00:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Prof. dr. mr. Blokfluit lult ook gewoon een intro vol. Het is werkelijk een plaag.
Iemand hard gedumpt net voor de kerst?quote:Op donderdag 26 december 2019 00:35 schreef djenneke het volgende:
Eerst dit nummer want dat is prachtig, en het gaat over mij.
Maybe. Mij raakt het altijd wel. Vrienden, kerst, skiën etc.quote:Op donderdag 26 december 2019 00:34 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Ik heb ook niks met wintersport, misschien is dat het?
Ik vind het oprecht mooi dat mensen hier van kunnen genieten.quote:
Nee, in september einde gemaakt aan een relatie die al 23 jaar duurde.quote:Op donderdag 26 december 2019 00:37 schreef matthijst het volgende:
[..]
Iemand hard gedumpt net voor de kerst?
Ja bizar, gaat te snel zoquote:Op donderdag 26 december 2019 00:37 schreef Cee het volgende:
Dat we al in de 1700s zitten, het lijkt echt heel snel te gaan, straks zijn ze op 28 december al klaar.
Wowquote:Op donderdag 26 december 2019 00:37 schreef djenneke het volgende:
[..]
Nee, in september einde gemaakt aan een relatie die al 23 jaar duurde.
Dan weet jij vast ook wel dat ze nog samengewoond heeft met miss Boer zoekt Vrouwquote:Op donderdag 26 december 2019 00:37 schreef Strani het volgende:
Leo is getrouwd met mijn actrice-crush (al jaaaren) Ricky Koole, dus hij en ik hebben issues. Hij weet dat niet, maar het is wel zo.
Dat is jouw mening.quote:Op donderdag 26 december 2019 00:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maybe. Mij raakt het altijd wel. Vrienden, kerst, skiën etc.
quote:Op donderdag 26 december 2019 00:37 schreef djenneke het volgende:
[..]
Wow, dat is niet niks ...quote:Op donderdag 26 december 2019 00:37 schreef djenneke het volgende:
[..]
Geen idee. Zou kunnen. Ik vind het mooiquote:Op donderdag 26 december 2019 00:37 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik vind het oprecht mooi dat mensen hier van kunnen genieten.
Dit doet echt NUL met me. Ik vind het zwaar irritant en overrated. Als dit geen "The Beatles" was maar "The Kabbels" dan had niemand er naar om gekeken denk ik.
Dat is het ook leuke van Top2000 en dit topic. Alle verschillende smaken, enige geniet van dit andere weer van Slayer (ik van beiden nietquote:Op donderdag 26 december 2019 00:38 schreef djenneke het volgende:
[..]
Geen idee. Zou kunnen. Ik vind het mooi
Nee dat is zeker niet niksquote:
quote:Op donderdag 26 december 2019 00:39 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Wat ben je stil, waar denk je aan
Ik moet toegeven dat ik dat niet wist! Blijkbaar ben ik een hele slechte stalkerquote:Op donderdag 26 december 2019 00:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dan weet jij vast ook wel dat ze nog samengewoond heeft met miss Boer zoekt Vrouw
Iemand??quote:Op donderdag 26 december 2019 00:38 schreef Maver24 het volgende:
Heej wat is dit nou. Heb ik een fok abo genomen omdat ik van die banners af wil op mobile, heb ik ze nog. Hoe krijg ik het weg?? Ben ik hard gescammed
In de tijd dat Yvon nog bij t Klokhuis zatquote:Op donderdag 26 december 2019 00:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat ik dat niet wist! Blijkbaar ben ik een hele slechte stalker
Het Klein Orkest met Achter de Muurquote:Op donderdag 26 december 2019 00:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Achter de Muur, Leo blijkt ook maar een mens.
Message To My Girl vind ik niet echt haunting. Daar denk ik meer aan bij How Soon Is Now? van The Smiths of Tinseltown In The Rain van The Blue Nile.quote:Op donderdag 26 december 2019 00:39 schreef jrwl het volgende:
ik vind het bizar dat de jaren 80 zoveel haunting nummers heeft:
Bird of paradise - Snowy white
Double - Captain of her heart
Korgis - Everybody`s gotta learn sometime
Split Enz - Message to my girl
Mr Mister - Broken Wings
etc etc
Jaren 80 artiesten hadden een soort alles of niets mentaliteit, al dan niet door invloed van cocaine. Maar ook de productie speelt een belangrijke rol.
Ricky is nu 47 maar is nog steeds harstikke knap. Leo heeft het goed voor elkaar!quote:Op donderdag 26 december 2019 00:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
In de tijd dat Yvon nog bij t Klokhuis zat
Vanmiddag bij Kedeng kedeng.quote:
Mja ik krijg er altijd een Friends gevoel bij .quote:Op donderdag 26 december 2019 00:38 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Dat is jouw mening.![]()
Mij raakt het ook hoor. Maar dan niet positief.
Nee, dit hoort hier niet echt.quote:Op donderdag 26 december 2019 00:42 schreef LekkerWeertje het volgende:
Wat dit nummer hier doet, weet niemand.
Of het staat er over 20 jaar nog in.quote:
Nope, nope, nope.quote:Op donderdag 26 december 2019 00:42 schreef OscarMopperkont het volgende:
Leuk liedje, maar top 2000?
Dat was MGMT al.quote:
Als zelfs Despacito langzaam naar de achterdeur verdwijnt heb ik weinig vertrouwen in dit nummer.quote:Op donderdag 26 december 2019 00:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Of het staat er over 20 jaar nog in.
Gecondoleerd.quote:Op donderdag 26 december 2019 00:43 schreef Berkery het volgende:
Dit nummer kosste mij punten bij de top 2000 quiz waar ik mee deed
Misschien moeten we de minimumleeftijd voor liedjes in de Top 2000 op 5 jaar zetten ja.quote:Op donderdag 26 december 2019 00:42 schreef OscarMopperkont het volgende:
Leuk liedje, maar top 2000?
Was dat niet Calum Scott of was dat een andere quiz (of andere user)?quote:Op donderdag 26 december 2019 00:43 schreef Berkery het volgende:
Dit nummer kosste mij punten bij de top 2000 quiz waar ik mee deed
Ah is dat zo? Dat is nog eens goed nieuws op deze eerste kerstdag!quote:Op donderdag 26 december 2019 00:43 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Als zelfs Despacito langzaam naar de achterdeur verdwijnt heb ik weinig vertrouwen in dit nummer.
RIP Danny Veraquote:Op donderdag 26 december 2019 00:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Misschien moeten we de minimumleeftijd voor liedjes in de Top 2000 op 5 jaar zetten ja.
Helaas staat dat nummer er nog wel gewoon in. #slechtnieuwsquote:Op donderdag 26 december 2019 00:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah is dat zo? Dat is nog eens goed nieuws op deze eerste kerstdag!
En dan bij bepaalde nummers het geboortecertificaat vervalsen.quote:Op donderdag 26 december 2019 00:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Misschien moeten we de minimumleeftijd voor liedjes in de Top 2000 op 5 jaar zetten ja.
Wtf is Calum Scott?quote:Op donderdag 26 december 2019 00:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Was dat niet Calum Scott of was dat een andere quiz (of andere user)?
Het is briljantquote:Op donderdag 26 december 2019 00:43 schreef jrwl het volgende:
ok, Message to my girl is misschien niet haunting dan. Maar toen ik vorig jaar eindelijk de titel van het nummer ontdekte had ik wel zware nostalgische vage flashbacks naar mijn jeugd. Ik ben geboren in 1982. Onbewust in mijn jeugd gehoord denk ik.
Het is in ieder geval een fantastisch nummer.
Dat zou de belachelijkste regel ooit zijn. Leeftijd zegt niets over de kwaliteit van een nummer. Als je meer oude muziek wilt hebben zijn er vast wel andere lijsten te vinden....quote:Op donderdag 26 december 2019 00:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Staat straks de helft van de Top 2000 met Nigeria's Greatest Classicsquote:Op donderdag 26 december 2019 00:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
En dan bij bepaalde nummers het geboortecertificaat vervalsen.
Die tekstquote:
quote:
Haha.quote:Op donderdag 26 december 2019 00:46 schreef matthijst het volgende:
OK, van al hun zooi is deze nog 1 van de betere.
Ja, beter iets van dat nieuwe album, zoals Me and Michael of Little Dark Age.quote:Op donderdag 26 december 2019 00:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Beide![]()
Hoewel dit nummer wel overgepolijst is
Ik ben toch niet de enige die denkt dat ze een baby nadoetquote:Op donderdag 26 december 2019 00:42 schreef Cee het volgende:
Camilla Cabello en haar hijgerige babystemmetje.
Komt nog welquote:Op donderdag 26 december 2019 00:46 schreef houdjemond het volgende:
Nou, ga maar zitten![]()
Café is trouwens wel écht dood dit jaar..
Nou nee, leeftijd zegt niks over de kwaliteit maar het zegt wel wat over blijvende impact.quote:Op donderdag 26 december 2019 00:46 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Dat zou de belachelijkste regel ooit zijn. Leeftijd zegt niets over de kwaliteit van een nummer. Als je meer oude muziek wilt hebben zijn er vast wel andere lijsten te vinden....
Nee, Calum Scott was het geval bij @Scorpion_17's quizquote:Op donderdag 26 december 2019 00:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Was dat niet Calum Scott of was dat een andere quiz (of andere user)?
Ik zou een 1 jaar regel wel prima vinden. Dan haal je de grootste hypes er uit en als een nummer echt goed is komt die volgend jaar er alsnog wel in.quote:Op donderdag 26 december 2019 00:46 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Dat zou de belachelijkste regel ooit zijn. Leeftijd zegt niets over de kwaliteit van een nummer. Als je meer oude muziek wilt hebben zijn er vast wel andere lijsten te vinden....
Ja café kwam nog het meest tot leven op Als de Morgen is Gekomen en Club Tropicanaquote:Op donderdag 26 december 2019 00:47 schreef Hankster het volgende:
Goede sfeer van Wham nu definitief weg.
Kut kensington.
Ik heb ze 5x live gezien ofzo. Die gratis straathoek festivals ook he...quote:Op donderdag 26 december 2019 00:47 schreef Berkery het volgende:
OK, ik beken. Ik heb Kensington ooit live gezien
Het gaat er niet om dat er oude muziek in moet maar dat er 'blijvende' muziek in komt. Niet al die hitjes die er na 3 jaar weer uitvliegen.quote:Op donderdag 26 december 2019 00:46 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Eenmalig maar?quote:Op donderdag 26 december 2019 00:47 schreef Berkery het volgende:
Ik overdrijf trouwens ook met 5 jaar hoor. Ik zou blij zijn met 1 of 2 jaar inderdaad.quote:Op donderdag 26 december 2019 00:47 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik zou een 1 jaar regel wel prima vinden. Dan haal je de grootste hypes er uit en als een nummer echt goed is komt die volgend jaar er alsnog wel in.
Top2000 zou een beste liedjes allertijden lijst moeten zijn en dan is het jammer dat een hype nummer (hoe goed ook) op nummer 4 staat bijvoorbeeld, maar goed die discussie is 100x gevoerd al
Ik heb nu oprecht medelijdenquote:Op donderdag 26 december 2019 00:47 schreef Berkery het volgende:
Ze staan ook op elke straathoek te spelen natuurlijk. Deze zomer weer op elk festival en lokaal braderietje. Hoeren zijn het jaquote:Op donderdag 26 december 2019 00:47 schreef Dagoduck het volgende:
Fucking hell, sta je dan, in de Ziggodoos. Ik kan het me niet eens inbeelden, en dan heb ik ze wel 3x live gezien.
Stichting Korrelatie heeft daarna flink veel werk gehad.quote:Op donderdag 26 december 2019 00:47 schreef Berkery het volgende:
Eens. Een echte top 2000 waardige plaat blijft langer dan 1 jaar hangenquote:Op donderdag 26 december 2019 00:47 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik zou een 1 jaar regel wel prima vinden. Dan haal je de grootste hypes er uit en als een nummer echt goed is komt die volgend jaar er alsnog wel in.
Top2000 zou een beste liedjes allertijden lijst moeten zijn en dan is het jammer dat een hype nummer (hoe goed ook) op nummer 4 staat bijvoorbeeld, maar goed die discussie is 100x gevoerd al
Doe eens gek, en doe het nietquote:
Toch nog een knappe prestatie welquote:Op donderdag 26 december 2019 00:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb ze 5x live gezien ofzo. Die gratis straathoek festivals ook he...
Roodquote:Op donderdag 26 december 2019 00:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het gaat er niet om dat er oude muziek in moet maar dat er 'blijvende' muziek in komt. Niet al die hitjes die er na 3 jaar weer uitvliegen.
Ik ook. Op een gratis festival toen ze nog redelijk onbekend waren. Ben zelfs bij het interview met de lokale radiozender geweest omdat een vriend van me dat interview afnam. Ze waren toen verontwaardigd dat ze geen afsluiter warenquote:Op donderdag 26 december 2019 00:47 schreef Berkery het volgende:
Prachtig voorbeeld ja .... die kwam toch ook ergens in de top 20 binnen ofzo?quote:
Ik ga gewoon best wel vaak voor de 'gezelligheid' naar gratis festivals. En Kensington staat echt op iedere braderie. Zijn nog wel een paar andere Nederlandse artiesten die vergelijkbare cijfers kunnen overleggen.quote:Op donderdag 26 december 2019 00:49 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Toch nog een knappe prestatie wel![]()
In m'n rijtje artiesten die ik 5x of vaker heb gezien staan enkel namen die ik oprecht ook enorm goed vind
Indian Summer 2012, Pinkpop 2013, Werchter 2016.quote:Op donderdag 26 december 2019 00:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb ze 5x live gezien ofzo. Die gratis straathoek festivals ook he...
Je wordt toch rood van schaamte hiervan?quote:Op donderdag 26 december 2019 00:49 schreef Kyran het volgende:
[..]
Prachtig voorbeeld ja .... die kwam toch ook ergens in de top 20 binnen ofzo?
quote:Op donderdag 26 december 2019 00:50 schreef alopio het volgende:
Stiekem allemaal Kensington fans hier dus met 3x en 5x live gezien. Allemaal Fansingtons natuurlijk ook
Ja, gezien het feit dat ze nog steeds extreem vaak in Nederland/België optreden vind ik het niet gek dat je intussen op 5 staat. ik heb ze zelf wonder-boven-wonder overal gemist, die in tegenstelling tot andere love/hate artiesten als Kane, Chef' Special en Bløfquote:Op donderdag 26 december 2019 00:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ga gewoon best wel vaak voor de 'gezelligheid' naar gratis festivals. En Kensington staat echt op iedere braderie. Zijn nog wel een paar andere Nederlandse artiesten die vergelijkbare cijfers kunnen overleggen.
quote:Op donderdag 26 december 2019 00:50 schreef djenneke het volgende:
[..]
Je wordt toch rood van schaamte hiervan?
Daarom vind ik het zo gek dat ze de Ziggo Dome zo vaak kunnen uitverkopen. Heel Nederland heeft ze nu toch wel (meerdere keren) gezien?quote:Op donderdag 26 december 2019 00:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ga gewoon best wel vaak voor de 'gezelligheid' naar gratis festivals. En Kensington staat echt op iedere braderie. Zijn nog wel een paar andere Nederlandse artiesten die vergelijkbare cijfers kunnen overleggen.
Ik was bij Vrienden van Amstel Live. In een poging mijn relatie te redden. Het resultaat: Heeft niet gewerktquote:Op donderdag 26 december 2019 00:50 schreef alopio het volgende:
Stiekem allemaal Kensington fans hier dus met 3x en 5x live gezien. Allemaal Fansingtons natuurlijk ook
Blof staat ook op 4x.quote:Op donderdag 26 december 2019 00:51 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ja, gezien het feit dat ze nog steeds extreem vaak in Nederland/België optreden vind ik het niet gek dat je intussen op 5 staat. ik heb ze zelf wonder-boven-wonder overal gemist, die in tegenstelling tot andere love/hate artiesten als Kane, Chef' Special en Bløf
Kensington maakt alles kapotquote:Op donderdag 26 december 2019 00:51 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik was bij Vrienden van Amsterdam Live. In een poging mijn relatie te redden. Het resultaat: Heeft niet gewerkt
Ik heb 'm schijnbaar sindsdien ieder jaar uit m'n hoofd gesloopt, maar hij staat er nog altijd hoog in.quote:Op donderdag 26 december 2019 00:49 schreef Kyran het volgende:
[..]
Prachtig voorbeeld ja .... die kwam toch ook ergens in de top 20 binnen ofzo?
Als je dat nodig hebt om je relatie te redden weet je ook hoe laat het is.quote:Op donderdag 26 december 2019 00:51 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik was bij Vrienden van Amsterdam Live. In een poging mijn relatie te redden. Het resultaat: Heeft niet gewerkt
Here Comes The Rain Again vind ik leuk, maar dit en ook Why echt mager.quote:Op donderdag 26 december 2019 00:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik hou best wel van Eurythmics, maar dit huppelkutnummer, nee
Amenquote:Op donderdag 26 december 2019 00:53 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Ik ook niet en dat wilde ik graag zo houden!
Ik moest mee naar Enrique Iglesias in Ziggo Domequote:Op donderdag 26 december 2019 00:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je dat nodig hebt om je relatie te redden weet je ook hoe laat het is.
Zodra ik mee moet naar Nick & Simon om mijn relatie te redden zie ik ook wel dat het klaar is.
Die heb ik dan weer nog nooit live gezien.quote:
Amenquote:Op donderdag 26 december 2019 00:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zodra ik mee moet naar Nick & Simon om mijn relatie te redden zie ik ook wel dat het klaar is.
Zover zou ik niet zijn gegaanquote:Op donderdag 26 december 2019 00:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 december 2019 00:54 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ik moest mee naar Enrique Iglesias in Ziggo Dome
Rood ooit op 17....Nederland is een smakeloos landquote:Op donderdag 26 december 2019 00:53 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik heb 'm schijnbaar sindsdien ieder jaar uit m'n hoofd gesloopt, maar hij staat er nog altijd hoog in.
Zelfs gestegen dit jaar:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die schijnt valser te zingen dan Madonna.quote:Op donderdag 26 december 2019 00:54 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
never gonna cry again, sweet dreams, julia, would I lie to you, allemaal primaquote:Op donderdag 26 december 2019 00:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Here Comes The Rain Again vind ik leuk, maar dit en ook Why echt mager.
Relatie ook Stuk nu neem ik aanquote:Op donderdag 26 december 2019 00:54 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Vijf keer of meer live gezien:quote:Op donderdag 26 december 2019 00:49 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Toch nog een knappe prestatie wel![]()
In m'n rijtje artiesten die ik 5x of vaker heb gezien staan enkel namen die ik oprecht ook enorm goed vind
Gewoon meezingen (en soms playbacken) met band helft van de tijdquote:Op donderdag 26 december 2019 00:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die schijnt valser te zingen dan Madonna.
Vrienden van Amstel lijkt me ook wel afgrijselijk.quote:Op donderdag 26 december 2019 00:55 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ja, deze is echt wel nog erger
Ja, met, maar vaak aangekondigd zonder.quote:Op donderdag 26 december 2019 00:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Abe Diddy met of zonder Krautboys?
Begrijpelijk, je bent niet de enige.quote:Op donderdag 26 december 2019 00:55 schreef Martinello het volgende:
Ik verwar Annie Lennox altijd met die zangeres van Roxette (pas overleden). En met Anita Witzier.
Hahaha, genoeg bier doet wonderen. Maar ik heb ook liever een Hertog Jan.quote:Op donderdag 26 december 2019 00:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Vrienden van Amstel lijkt me ook wel afgrijselijk.
Normaal gesproken kun je dat soort avonden overleven door veel te drinken, maar dan moet je ook nog aan de Amstel...
Aardig lijstje. Heb volgens mij alleen Epica meer dan 5x gezien volgens mij, maar dan ook echt gelijk 10+ keer.quote:Op donderdag 26 december 2019 00:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Vijf keer of meer live gezien:
Neil Young (6x met Crazy Horse, 9x met PotR) 19
De Dijk 19
Let's Build An Empire 10
Seasick Steve 9
Bark 8
DeWolff 8
Down By The River (1x met Ad Vanderveen) 7
Living on the Edge 7
Two Alley Rats 7
Wet T-Shirt Contest / WETT 7
del-Toros 6
Diagnosis 6
Florence + The Machine 6
Komatsu 6
Savages 6
Abe Diddy 5
De Gribusband 5
Desert Storm 5
Flatland Folks 5
Gojira 5
Lucinda Williams 5
Shock ! Hazard 5
The Journeymen 5
WhiskeyDick 5
Mooi lijstjequote:Op donderdag 26 december 2019 00:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Vijf keer of meer live gezien:
Neil Young (6x met Crazy Horse, 9x met PotR) 19
De Dijk 19
Let's Build An Empire 10
Seasick Steve 9
Bark 8
DeWolff 8
Down By The River (1x met Ad Vanderveen) 7
Living on the Edge 7
Two Alley Rats 7
Wet T-Shirt Contest / WETT 7
del-Toros 6
Diagnosis 6
Florence + The Machine 6
Komatsu 6
Savages 6
Abe Diddy 5
De Gribusband 5
Desert Storm 5
Flatland Folks 5
Gojira 5
Lucinda Williams 5
Shock ! Hazard 5
The Journeymen 5
WhiskeyDick 5
Beste pils ja.quote:Op donderdag 26 december 2019 00:57 schreef djenneke het volgende:
[..]
Hahaha, genoeg bier doet wonderen. Maar ik heb ook liever een Hertog Jan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |