Kensington maakt alles kapotquote:Op donderdag 26 december 2019 00:51 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik was bij Vrienden van Amsterdam Live. In een poging mijn relatie te redden. Het resultaat: Heeft niet gewerkt
Ik heb 'm schijnbaar sindsdien ieder jaar uit m'n hoofd gesloopt, maar hij staat er nog altijd hoog in.quote:Op donderdag 26 december 2019 00:49 schreef Kyran het volgende:
[..]
Prachtig voorbeeld ja .... die kwam toch ook ergens in de top 20 binnen ofzo?
Als je dat nodig hebt om je relatie te redden weet je ook hoe laat het is.quote:Op donderdag 26 december 2019 00:51 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik was bij Vrienden van Amsterdam Live. In een poging mijn relatie te redden. Het resultaat: Heeft niet gewerkt
Here Comes The Rain Again vind ik leuk, maar dit en ook Why echt mager.quote:Op donderdag 26 december 2019 00:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik hou best wel van Eurythmics, maar dit huppelkutnummer, nee
Amenquote:Op donderdag 26 december 2019 00:53 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Ik ook niet en dat wilde ik graag zo houden!
Ik moest mee naar Enrique Iglesias in Ziggo Domequote:Op donderdag 26 december 2019 00:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je dat nodig hebt om je relatie te redden weet je ook hoe laat het is.
Zodra ik mee moet naar Nick & Simon om mijn relatie te redden zie ik ook wel dat het klaar is.
Die heb ik dan weer nog nooit live gezien.quote:
Amenquote:Op donderdag 26 december 2019 00:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zodra ik mee moet naar Nick & Simon om mijn relatie te redden zie ik ook wel dat het klaar is.
Zover zou ik niet zijn gegaanquote:Op donderdag 26 december 2019 00:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 december 2019 00:54 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ik moest mee naar Enrique Iglesias in Ziggo Dome
Rood ooit op 17....Nederland is een smakeloos landquote:Op donderdag 26 december 2019 00:53 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik heb 'm schijnbaar sindsdien ieder jaar uit m'n hoofd gesloopt, maar hij staat er nog altijd hoog in.
Zelfs gestegen dit jaar:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die schijnt valser te zingen dan Madonna.quote:Op donderdag 26 december 2019 00:54 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
never gonna cry again, sweet dreams, julia, would I lie to you, allemaal primaquote:Op donderdag 26 december 2019 00:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Here Comes The Rain Again vind ik leuk, maar dit en ook Why echt mager.
Relatie ook Stuk nu neem ik aanquote:Op donderdag 26 december 2019 00:54 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Vijf keer of meer live gezien:quote:Op donderdag 26 december 2019 00:49 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Toch nog een knappe prestatie wel![]()
In m'n rijtje artiesten die ik 5x of vaker heb gezien staan enkel namen die ik oprecht ook enorm goed vind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |