Ik heb ze 5x live gezien ofzo. Die gratis straathoek festivals ook he...quote:Op donderdag 26 december 2019 00:47 schreef Berkery het volgende:
OK, ik beken. Ik heb Kensington ooit live gezien
Het gaat er niet om dat er oude muziek in moet maar dat er 'blijvende' muziek in komt. Niet al die hitjes die er na 3 jaar weer uitvliegen.quote:Op donderdag 26 december 2019 00:46 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Dat zou de belachelijkste regel ooit zijn. Leeftijd zegt niets over de kwaliteit van een nummer. Als je meer oude muziek wilt hebben zijn er vast wel andere lijsten te vinden....
Eenmalig maar?quote:Op donderdag 26 december 2019 00:47 schreef Berkery het volgende:
Ik overdrijf trouwens ook met 5 jaar hoor. Ik zou blij zijn met 1 of 2 jaar inderdaad.quote:Op donderdag 26 december 2019 00:47 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik zou een 1 jaar regel wel prima vinden. Dan haal je de grootste hypes er uit en als een nummer echt goed is komt die volgend jaar er alsnog wel in.
Top2000 zou een beste liedjes allertijden lijst moeten zijn en dan is het jammer dat een hype nummer (hoe goed ook) op nummer 4 staat bijvoorbeeld, maar goed die discussie is 100x gevoerd al
Ik heb nu oprecht medelijdenquote:Op donderdag 26 december 2019 00:47 schreef Berkery het volgende:
Ze staan ook op elke straathoek te spelen natuurlijk. Deze zomer weer op elk festival en lokaal braderietje. Hoeren zijn het jaquote:Op donderdag 26 december 2019 00:47 schreef Dagoduck het volgende:
Fucking hell, sta je dan, in de Ziggodoos. Ik kan het me niet eens inbeelden, en dan heb ik ze wel 3x live gezien.
Stichting Korrelatie heeft daarna flink veel werk gehad.quote:Op donderdag 26 december 2019 00:47 schreef Berkery het volgende:
Eens. Een echte top 2000 waardige plaat blijft langer dan 1 jaar hangenquote:Op donderdag 26 december 2019 00:47 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik zou een 1 jaar regel wel prima vinden. Dan haal je de grootste hypes er uit en als een nummer echt goed is komt die volgend jaar er alsnog wel in.
Top2000 zou een beste liedjes allertijden lijst moeten zijn en dan is het jammer dat een hype nummer (hoe goed ook) op nummer 4 staat bijvoorbeeld, maar goed die discussie is 100x gevoerd al
Doe eens gek, en doe het nietquote:
Toch nog een knappe prestatie welquote:Op donderdag 26 december 2019 00:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb ze 5x live gezien ofzo. Die gratis straathoek festivals ook he...
Roodquote:Op donderdag 26 december 2019 00:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het gaat er niet om dat er oude muziek in moet maar dat er 'blijvende' muziek in komt. Niet al die hitjes die er na 3 jaar weer uitvliegen.
Ik ook. Op een gratis festival toen ze nog redelijk onbekend waren. Ben zelfs bij het interview met de lokale radiozender geweest omdat een vriend van me dat interview afnam. Ze waren toen verontwaardigd dat ze geen afsluiter warenquote:Op donderdag 26 december 2019 00:47 schreef Berkery het volgende:
Prachtig voorbeeld ja .... die kwam toch ook ergens in de top 20 binnen ofzo?quote:
Ik ga gewoon best wel vaak voor de 'gezelligheid' naar gratis festivals. En Kensington staat echt op iedere braderie. Zijn nog wel een paar andere Nederlandse artiesten die vergelijkbare cijfers kunnen overleggen.quote:Op donderdag 26 december 2019 00:49 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Toch nog een knappe prestatie wel![]()
In m'n rijtje artiesten die ik 5x of vaker heb gezien staan enkel namen die ik oprecht ook enorm goed vind
Indian Summer 2012, Pinkpop 2013, Werchter 2016.quote:Op donderdag 26 december 2019 00:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb ze 5x live gezien ofzo. Die gratis straathoek festivals ook he...
Je wordt toch rood van schaamte hiervan?quote:Op donderdag 26 december 2019 00:49 schreef Kyran het volgende:
[..]
Prachtig voorbeeld ja .... die kwam toch ook ergens in de top 20 binnen ofzo?
quote:Op donderdag 26 december 2019 00:50 schreef alopio het volgende:
Stiekem allemaal Kensington fans hier dus met 3x en 5x live gezien. Allemaal Fansingtons natuurlijk ook
Ja, gezien het feit dat ze nog steeds extreem vaak in Nederland/België optreden vind ik het niet gek dat je intussen op 5 staat. ik heb ze zelf wonder-boven-wonder overal gemist, die in tegenstelling tot andere love/hate artiesten als Kane, Chef' Special en Bløfquote:Op donderdag 26 december 2019 00:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ga gewoon best wel vaak voor de 'gezelligheid' naar gratis festivals. En Kensington staat echt op iedere braderie. Zijn nog wel een paar andere Nederlandse artiesten die vergelijkbare cijfers kunnen overleggen.
quote:Op donderdag 26 december 2019 00:50 schreef djenneke het volgende:
[..]
Je wordt toch rood van schaamte hiervan?
Daarom vind ik het zo gek dat ze de Ziggo Dome zo vaak kunnen uitverkopen. Heel Nederland heeft ze nu toch wel (meerdere keren) gezien?quote:Op donderdag 26 december 2019 00:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ga gewoon best wel vaak voor de 'gezelligheid' naar gratis festivals. En Kensington staat echt op iedere braderie. Zijn nog wel een paar andere Nederlandse artiesten die vergelijkbare cijfers kunnen overleggen.
Ik was bij Vrienden van Amstel Live. In een poging mijn relatie te redden. Het resultaat: Heeft niet gewerktquote:Op donderdag 26 december 2019 00:50 schreef alopio het volgende:
Stiekem allemaal Kensington fans hier dus met 3x en 5x live gezien. Allemaal Fansingtons natuurlijk ook
Blof staat ook op 4x.quote:Op donderdag 26 december 2019 00:51 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ja, gezien het feit dat ze nog steeds extreem vaak in Nederland/België optreden vind ik het niet gek dat je intussen op 5 staat. ik heb ze zelf wonder-boven-wonder overal gemist, die in tegenstelling tot andere love/hate artiesten als Kane, Chef' Special en Bløf
Kensington maakt alles kapotquote:Op donderdag 26 december 2019 00:51 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik was bij Vrienden van Amsterdam Live. In een poging mijn relatie te redden. Het resultaat: Heeft niet gewerkt
Ik heb 'm schijnbaar sindsdien ieder jaar uit m'n hoofd gesloopt, maar hij staat er nog altijd hoog in.quote:Op donderdag 26 december 2019 00:49 schreef Kyran het volgende:
[..]
Prachtig voorbeeld ja .... die kwam toch ook ergens in de top 20 binnen ofzo?
Als je dat nodig hebt om je relatie te redden weet je ook hoe laat het is.quote:Op donderdag 26 december 2019 00:51 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik was bij Vrienden van Amsterdam Live. In een poging mijn relatie te redden. Het resultaat: Heeft niet gewerkt
Here Comes The Rain Again vind ik leuk, maar dit en ook Why echt mager.quote:Op donderdag 26 december 2019 00:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik hou best wel van Eurythmics, maar dit huppelkutnummer, nee
Amenquote:Op donderdag 26 december 2019 00:53 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Ik ook niet en dat wilde ik graag zo houden!
Ik moest mee naar Enrique Iglesias in Ziggo Domequote:Op donderdag 26 december 2019 00:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je dat nodig hebt om je relatie te redden weet je ook hoe laat het is.
Zodra ik mee moet naar Nick & Simon om mijn relatie te redden zie ik ook wel dat het klaar is.
Die heb ik dan weer nog nooit live gezien.quote:
Amenquote:Op donderdag 26 december 2019 00:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zodra ik mee moet naar Nick & Simon om mijn relatie te redden zie ik ook wel dat het klaar is.
Zover zou ik niet zijn gegaanquote:Op donderdag 26 december 2019 00:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 december 2019 00:54 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ik moest mee naar Enrique Iglesias in Ziggo Dome
Rood ooit op 17....Nederland is een smakeloos landquote:Op donderdag 26 december 2019 00:53 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik heb 'm schijnbaar sindsdien ieder jaar uit m'n hoofd gesloopt, maar hij staat er nog altijd hoog in.
Zelfs gestegen dit jaar:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die schijnt valser te zingen dan Madonna.quote:Op donderdag 26 december 2019 00:54 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
never gonna cry again, sweet dreams, julia, would I lie to you, allemaal primaquote:Op donderdag 26 december 2019 00:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Here Comes The Rain Again vind ik leuk, maar dit en ook Why echt mager.
Relatie ook Stuk nu neem ik aanquote:Op donderdag 26 december 2019 00:54 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Vijf keer of meer live gezien:quote:Op donderdag 26 december 2019 00:49 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Toch nog een knappe prestatie wel![]()
In m'n rijtje artiesten die ik 5x of vaker heb gezien staan enkel namen die ik oprecht ook enorm goed vind
Gewoon meezingen (en soms playbacken) met band helft van de tijdquote:Op donderdag 26 december 2019 00:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die schijnt valser te zingen dan Madonna.
Vrienden van Amstel lijkt me ook wel afgrijselijk.quote:Op donderdag 26 december 2019 00:55 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ja, deze is echt wel nog erger
Ja, met, maar vaak aangekondigd zonder.quote:Op donderdag 26 december 2019 00:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Abe Diddy met of zonder Krautboys?
Begrijpelijk, je bent niet de enige.quote:Op donderdag 26 december 2019 00:55 schreef Martinello het volgende:
Ik verwar Annie Lennox altijd met die zangeres van Roxette (pas overleden). En met Anita Witzier.
Hahaha, genoeg bier doet wonderen. Maar ik heb ook liever een Hertog Jan.quote:Op donderdag 26 december 2019 00:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Vrienden van Amstel lijkt me ook wel afgrijselijk.
Normaal gesproken kun je dat soort avonden overleven door veel te drinken, maar dan moet je ook nog aan de Amstel...
Aardig lijstje. Heb volgens mij alleen Epica meer dan 5x gezien volgens mij, maar dan ook echt gelijk 10+ keer.quote:Op donderdag 26 december 2019 00:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Vijf keer of meer live gezien:
Neil Young (6x met Crazy Horse, 9x met PotR) 19
De Dijk 19
Let's Build An Empire 10
Seasick Steve 9
Bark 8
DeWolff 8
Down By The River (1x met Ad Vanderveen) 7
Living on the Edge 7
Two Alley Rats 7
Wet T-Shirt Contest / WETT 7
del-Toros 6
Diagnosis 6
Florence + The Machine 6
Komatsu 6
Savages 6
Abe Diddy 5
De Gribusband 5
Desert Storm 5
Flatland Folks 5
Gojira 5
Lucinda Williams 5
Shock ! Hazard 5
The Journeymen 5
WhiskeyDick 5
Mooi lijstjequote:Op donderdag 26 december 2019 00:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Vijf keer of meer live gezien:
Neil Young (6x met Crazy Horse, 9x met PotR) 19
De Dijk 19
Let's Build An Empire 10
Seasick Steve 9
Bark 8
DeWolff 8
Down By The River (1x met Ad Vanderveen) 7
Living on the Edge 7
Two Alley Rats 7
Wet T-Shirt Contest / WETT 7