quote:
Haha.quote:Op donderdag 26 december 2019 00:46 schreef matthijst het volgende:
OK, van al hun zooi is deze nog 1 van de betere.
Ja, beter iets van dat nieuwe album, zoals Me and Michael of Little Dark Age.quote:Op donderdag 26 december 2019 00:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Beide![]()
Hoewel dit nummer wel overgepolijst is
Ik ben toch niet de enige die denkt dat ze een baby nadoetquote:Op donderdag 26 december 2019 00:42 schreef Cee het volgende:
Camilla Cabello en haar hijgerige babystemmetje.
Komt nog welquote:Op donderdag 26 december 2019 00:46 schreef houdjemond het volgende:
Nou, ga maar zitten![]()
Café is trouwens wel écht dood dit jaar..
Nou nee, leeftijd zegt niks over de kwaliteit maar het zegt wel wat over blijvende impact.quote:Op donderdag 26 december 2019 00:46 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Dat zou de belachelijkste regel ooit zijn. Leeftijd zegt niets over de kwaliteit van een nummer. Als je meer oude muziek wilt hebben zijn er vast wel andere lijsten te vinden....
Nee, Calum Scott was het geval bij @Scorpion_17's quizquote:Op donderdag 26 december 2019 00:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Was dat niet Calum Scott of was dat een andere quiz (of andere user)?
Ik zou een 1 jaar regel wel prima vinden. Dan haal je de grootste hypes er uit en als een nummer echt goed is komt die volgend jaar er alsnog wel in.quote:Op donderdag 26 december 2019 00:46 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Dat zou de belachelijkste regel ooit zijn. Leeftijd zegt niets over de kwaliteit van een nummer. Als je meer oude muziek wilt hebben zijn er vast wel andere lijsten te vinden....
Ja café kwam nog het meest tot leven op Als de Morgen is Gekomen en Club Tropicanaquote:Op donderdag 26 december 2019 00:47 schreef Hankster het volgende:
Goede sfeer van Wham nu definitief weg.
Kut kensington.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |