Maybe. Mij raakt het altijd wel. Vrienden, kerst, skiën etc.quote:Op donderdag 26 december 2019 00:34 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Ik heb ook niks met wintersport, misschien is dat het?
Ik vind het oprecht mooi dat mensen hier van kunnen genieten.quote:
Nee, in september einde gemaakt aan een relatie die al 23 jaar duurde.quote:Op donderdag 26 december 2019 00:37 schreef matthijst het volgende:
[..]
Iemand hard gedumpt net voor de kerst?
Ja bizar, gaat te snel zoquote:Op donderdag 26 december 2019 00:37 schreef Cee het volgende:
Dat we al in de 1700s zitten, het lijkt echt heel snel te gaan, straks zijn ze op 28 december al klaar.
Wowquote:Op donderdag 26 december 2019 00:37 schreef djenneke het volgende:
[..]
Nee, in september einde gemaakt aan een relatie die al 23 jaar duurde.
Dan weet jij vast ook wel dat ze nog samengewoond heeft met miss Boer zoekt Vrouwquote:Op donderdag 26 december 2019 00:37 schreef Strani het volgende:
Leo is getrouwd met mijn actrice-crush (al jaaaren) Ricky Koole, dus hij en ik hebben issues. Hij weet dat niet, maar het is wel zo.
Dat is jouw mening.quote:Op donderdag 26 december 2019 00:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maybe. Mij raakt het altijd wel. Vrienden, kerst, skiën etc.
quote:Op donderdag 26 december 2019 00:37 schreef djenneke het volgende:
[..]
Wow, dat is niet niks ...quote:Op donderdag 26 december 2019 00:37 schreef djenneke het volgende:
[..]
Geen idee. Zou kunnen. Ik vind het mooiquote:Op donderdag 26 december 2019 00:37 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik vind het oprecht mooi dat mensen hier van kunnen genieten.
Dit doet echt NUL met me. Ik vind het zwaar irritant en overrated. Als dit geen "The Beatles" was maar "The Kabbels" dan had niemand er naar om gekeken denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |