Zwoele stem ookquote:
Was geintje hè. Lunaquote:Op donderdag 26 december 2019 00:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
DeLuna vindt dit niet leuk.
quote:Op donderdag 26 december 2019 00:23 schreef Gretzl het volgende:
Ik hou nu al van Julia, ze is niet bepaald fan van U2
Dingetje met Coldplay is dat er gewoonweg teveel rotzooi op elk album staat. Ik heb er geen hekel aan, ze hebben echt een hoop goede nummers, maar een album afluisteren van ze lukt me niet.quote:Op donderdag 26 december 2019 00:22 schreef jrwl het volgende:
Vroeger vond ik Coldplay maar saai. Ik wilde allee Metallica, Prodigy en ander ragwerk horen. Maar de laaste jaren ben ik Coldplay steeds meer gaan waarderen. Coldplay is wel lekker relaxte muziek, best tof.
En Chris Rea heeft een leuk nummer voor haar gemaakt.quote:Op donderdag 26 december 2019 00:23 schreef Gretzl het volgende:
Ik hou nu al van Julia, ze is niet bepaald fan van U2
quote:
Ja dat snap ik, maar wel als sidekick of wat is dat reportages maken?quote:Op donderdag 26 december 2019 00:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze is met zwangerschapsverlof en komt volgende week na de top 2000 weer terug.
Henk Westbroek ookquote:Op donderdag 26 december 2019 00:24 schreef Martinello het volgende:
[..]
En Chris Rea heeft een leuk nummer voor haar gemaakt.
Dat heb ik nou dus ook met U2quote:Op donderdag 26 december 2019 00:23 schreef Keyos het volgende:
[..]
Dingetje met Coldplay is dat er gewoonweg teveel rotzooi op elk album staat. Ik heb er geen hekel aan, ze hebben echt een hoop goede nummers, maar een album afluisteren van ze lukt me niet.
Earth and Fire - Weekendquote:
Geld terugvragenquote:Op donderdag 26 december 2019 00:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoer val ik echt van in slaap.
Coldplay is dan ook gewoon de U2 van de 21e eeuw. Chris Martin vindt zichzelf ook de belangrijkste man ter wereld.quote:Op donderdag 26 december 2019 00:24 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Dat heb ik nou dus ook met U2
Ik vind het ook slechts in sommige gevallen nog toegevoegde waarde hebben (JW Start Op, Cielke bij Ruud). Anderen zitten alleen maar hinderlijk overal doorheen te blaten (Carolien bij Stenders).quote:Op donderdag 26 december 2019 00:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Sidekicks zijn ietwat overbodig vind ik, deze dagen. Maar snap dat ze het ook wel willen meemaken.
Man, man, man. Getekend voor het levenquote:
Gute nacht.quote:Op donderdag 26 december 2019 00:25 schreef Hamlapjes het volgende:
Het is wel weer mooi geweest voor vandaag.
Trusten allen!
Carolien is irritant dom.quote:Op donderdag 26 december 2019 00:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind het ook slechts in sommige gevallen nog toegevoegde waarde hebben (JW Start Op, Cielke bij Ruud). Anderen zitten alleen maar hinderlijk overal doorheen te blaten (Carolien bij Stenders).
Scheelt weer dat Coldplay niet meer op toernee gaat vanwege het milieu.quote:Op donderdag 26 december 2019 00:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Coldplay is dan ook gewoon de U2 van de 21e eeuw. Chris Martin vindt zichzelf ook de belangrijkste man ter wereld.
Niet meer willen touren omdat “het niet verantwoord is voor het milieu” is ook gewoon de slechts leugen van de eeuw. Die zijn het touren na zoveel jaar gewoon even zat. Zeg gewoon dat.quote:Op donderdag 26 december 2019 00:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Coldplay is dan ook gewoon de U2 van de 21e eeuw. Chris Martin vindt zichzelf ook de belangrijkste man ter wereld.
Georgina is degene die de reportages gaat maken. Dus als er bijvoorbeeld weer een staking is gaat ze naar het Malieveld, dat soort dingen.quote:Op donderdag 26 december 2019 00:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar wel als sidekick of wat is dat reportages maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |