Nicequote:Op donderdag 26 december 2019 00:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee hoor, ik hoor daar ook bij, en volgens mij nog wel meer hier.
Arme jongen.quote:Op donderdag 26 december 2019 00:21 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Celine Dion - My Heart Will Go On;
Ja dat is toch z’n nieuwe tijdelijke sidekick nu Cielke met verlof isquote:Op donderdag 26 december 2019 00:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ruud had zijn zwagerin ook meegenomen kreeg ik vanmiddag nog mee?
Vaste last ook deze dagen, straks als Cielke terug is ook (gaat reportages maken).quote:Op donderdag 26 december 2019 00:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ruud had zijn zwagerin ook meegenomen kreeg ik vanmiddag nog mee?
4 Non Blondes - What's Upquote:Op donderdag 26 december 2019 00:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
93 BAZEN
geboren met Rene Klijn op 1
Nou op zich is het best goed als je hart doorgaat met kloppen natuurlijkquote:
Rustig Pino.quote:
quote:Op donderdag 26 december 2019 00:21 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
DeLuna vindt dit niet leuk.quote:
Dillinger - Cokane in my brainquote:Op donderdag 26 december 2019 00:21 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat, gaat Cielke weg?quote:Op donderdag 26 december 2019 00:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Vaste last ook deze dagen, straks als Cielke terug is ook (gaat reportages maken).
Sidekicks zijn ietwat overbodig vind ik, deze dagen. Maar snap dat ze het ook wel willen meemaken.quote:Op donderdag 26 december 2019 00:21 schreef alopio het volgende:
[..]
Ja dat is toch z’n nieuwe tijdelijke sidekick nu Cielke met verlof is
Sterktequote:Op donderdag 26 december 2019 00:22 schreef jrwl het volgende:
Vroeger vond ik Coldplay maar saai. Ik wilde allee Metallica, Prodigy en ander ragwerk horen. Maar de laaste jaren ben ik Coldplay steeds meer gaan waarderen. Coldplay is wel lekker relaxte muziek, best tof.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |