SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
dat zij de vrouw van datismijnmening gisteravond ookquote:Op woensdag 25 december 2019 11:38 schreef MTheBassman het volgende:
Ik word hier niet bepaald warm of koud van. Mag erin, maar ook niet.
Sting is ook wijnboer...quote:Op woensdag 25 december 2019 11:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Als artiesten zich met regenwouden gaan bemoeien, gaat t vaak mis
Met woestijnen ook. Al is Tea in the Sahara best een fijn nummer.quote:Op woensdag 25 december 2019 11:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende: Als artiesten zich met regenwouden gaan bemoeien, gaat t vaak mis
quote:Op woensdag 25 december 2019 11:40 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
dat zij de vrouw van datismijnmening gisteravond ook
quote:Op woensdag 25 december 2019 11:40 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Inderdaad best wel een linkse song...quote:Op woensdag 25 december 2019 11:40 schreef cafca het volgende:
[..]
steun FOK! en koop via een van deze links
Zijquote:Op woensdag 25 december 2019 11:40 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
... All Night Long?quote:Op woensdag 25 december 2019 11:40 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Is it mie you're looking for?quote:
Messi is inderdaad echt een wereldvoetballerquote:
quote:
Hoofdpijn, janken, emotioneel gedoe.quote:
Messiquote:Op woensdag 25 december 2019 11:42 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Messi is inderdaad echt een wereldvoetballer
frontpagemodusquote:Op woensdag 25 december 2019 11:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Inderdaad best wel een linkse song...
Ditquote:
Dancing on the Ceiling vind ik ook alleraardigst.quote:Op woensdag 25 december 2019 11:42 schreef Doedezemaar het volgende:
Hier wist Lionel nog niet dat hij solo was. Derhalve prima nummer
I can see it in your ijsquote:Op woensdag 25 december 2019 11:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is it mie you're looking for?![]()
![]()
Messi, Messi, Myron komt er aan.quote:
Ik werd onlangs hier ergens voor links uitgescholden. Het moet toch niet gekker wordenquote:Op woensdag 25 december 2019 11:42 schreef cafca het volgende:
[..]
frontpagemodus
Het is allemaal de schuld van links!
/frontpagemodus
Guy Ritchie Blackmorequote:
Dit zag ik. Moest gniffelen.quote:Op woensdag 25 december 2019 11:43 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik werd onlangs hier ergens voor links uitgescholden. Het moet toch niet gekker worden
quote:Op woensdag 25 december 2019 11:44 schreef MTheBassman het volgende:
Nou, tijd om eens naar de ouders te gaan. Tot ergens vanavond waarschijnlijk
Belachelijk dat "links" een scheldwoord is tegenwoordig. Klotetelegraafvolkquote:Op woensdag 25 december 2019 11:43 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik werd onlangs hier ergens voor links uitgescholden. Het moet toch niet gekker worden
Dat laatste zeker niet...quote:Op woensdag 25 december 2019 11:44 schreef MTheBassman het volgende:
Van Zandvoort?quote:
Ja, slecht gemanipuleerd van Radio 2quote:Op woensdag 25 december 2019 11:44 schreef PzKpfw het volgende:
Deze had laat in de avond of in de nacht moeten zijn.
Rechts is ook een scheldwoord.quote:Op woensdag 25 december 2019 11:44 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Belachelijk dat "links" een scheldwoord is tegenwoordig. Klotetelegraafvolk
Vanuit mijn oogpunt klopt dat welquote:Op woensdag 25 december 2019 11:43 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
andersom werkt het helaas net zo.quote:Op woensdag 25 december 2019 11:44 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Belachelijk dat "links" een scheldwoord is tegenwoordig. Klotetelegraafvolk
quote:Op woensdag 25 december 2019 11:44 schreef MTheBassman het volgende:
ja al zijn dat er niet heel veel.quote:Op woensdag 25 december 2019 11:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah vind de slechtste nummers van Radiohead ook wel echt slecht, die hebben wel echt een ondergrens.
Deze is gewoon 'matig'.
quote:Op woensdag 25 december 2019 11:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit nummer gaat over een DJ die constant dat nummer van Johnny Cash aan wilde zetten, en Anouk had daar op een gegeven moment genoeg van.
Heel wisselend vooral. Vind veel materiaal tot 2009 wel degelijk tot sterk, maar vanaf For Bitter or Worse vind ik het vrijwel allemaal niks.quote:Op woensdag 25 december 2019 11:46 schreef laxus13 het volgende:
Met Anouk als mens heb ik niet zoveel muziek vind ik matig tot redelijk goed
quote:Op woensdag 25 december 2019 11:46 schreef Isorden het volgende:
"I dont wanna hurt no one"
Dat had je moeten bedenken toen je dit nummer uitbracht....
Al die mannen die zo jelly butthurt zijn :’)quote:Op woensdag 25 december 2019 11:47 schreef datismijnmening het volgende:
"Anouk. Alsof je een frikandel door een gang gooit"
- Theo Maassen
Vooral dat Nederlandse werk (staat er gelukkig niet in) vind ik vreselijkquote:Op woensdag 25 december 2019 11:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heel wisselend vooral. Vind veel materiaal tot 2009 wel degelijk tot sterk, maar vanaf For Bitter or Worse vind ik het vrijwel allemaal niks.
quote:Op woensdag 25 december 2019 11:47 schreef datismijnmening het volgende:
"Anouk. Alsof je een frikandel door een gang gooit"
- Theo Maassen
oh dat vind ik best te doenquote:Op woensdag 25 december 2019 11:48 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Vooral dat Nederlandse werk (staat er gelukkig niet in) vind ik vreselijk
quote:Op woensdag 25 december 2019 11:49 schreef DecoAoreste het volgende:
De sociale verplichting roept hier ook. Hopelijk tot gauw!
Ze heeft wel goede nummers hoor. Maar idd vooral in het begin van haar carrière.quote:Op woensdag 25 december 2019 11:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heel wisselend vooral. Vind veel materiaal tot 2009 wel degelijk tot sterk, maar vanaf For Bitter or Worse vind ik het vrijwel allemaal niks.
Veel plezier!quote:Op woensdag 25 december 2019 11:49 schreef DecoAoreste het volgende:
Je hebt werkplaats verkeerd gespeld.quote:Op woensdag 25 december 2019 11:49 schreef DecoAoreste het volgende:
Nog weinig als al dr kinderen stemmenquote:Op woensdag 25 december 2019 11:49 schreef BillDauterive het volgende:
Anouk staat er ook gewoon 14 keer in. Het had wat minder gemogen.
quote:Op woensdag 25 december 2019 11:49 schreef DecoAoreste het volgende:
bye bye man bye bye!quote:Op woensdag 25 december 2019 11:49 schreef DecoAoreste het volgende:
Staat iets hogerquote:Op woensdag 25 december 2019 11:50 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Schitterend hoor Damien Rice9 Crimes had er ook best in gemogen trouwens
Staat die er niet in?!quote:Op woensdag 25 december 2019 11:50 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Met Lisaquote:Op woensdag 25 december 2019 11:50 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Die stond er afgelopen jaren hoog in dus verwacht dat ie er nog wel instaat.quote:Op woensdag 25 december 2019 11:50 schreef Gale_Boetticher het volgende:
En dan nog een f-jequote:
Ach, zolang Disturbed hoog in de lijst staat.......quote:Op woensdag 25 december 2019 11:51 schreef Doedezemaar het volgende:
Die man kan toch helemaal niet zingen?
ach er zijn zat dames en heren die prachtig kunnen zingen, maar kutmuziek maken... dus wat heb je liever?quote:Op woensdag 25 december 2019 11:51 schreef Doedezemaar het volgende:
Die man kan toch helemaal niet zingen?
Hihi, je zei staaf en kut..... hihiquote:
ik word milder. heb me in jaren niet zo weinig geërgerd aan hem als dit jaar..quote:
Yes, het eckte Top 2000-gevoel kan gaan beginnenquote:
Ooh my badquote:Op woensdag 25 december 2019 11:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Die stond er afgelopen jaren hoog in dus verwacht dat ie er nog wel instaat.
Is deze niet behoorlijk gedaald?
De muziek vind ik ook niks, en dan dat gejank erbij, ik krijg er bultjes vanquote:Op woensdag 25 december 2019 11:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
ach er zijn zat dames en heren die prachtig kunnen zingen, maar kutmuziek maken... dus wat heb je liever?
Je hebt niet naar hem geluisterd ?quote:Op woensdag 25 december 2019 11:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik word milder. heb me in jaren niet zo weinig geërgerd aan hem als dit jaar..
Steely Dan was toch al geweest?quote:Op woensdag 25 december 2019 11:53 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Hihi, je zei staaf en kut..... hihi
Vorig jaar vond ik hem ook wel meevallenquote:Op woensdag 25 december 2019 11:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik word milder. heb me in jaren niet zo weinig geërgerd aan hem als dit jaar..
Z'n mixes zijn irritant, maar liedjes respecteren kan ie welquote:Op woensdag 25 december 2019 11:53 schreef Evertjan het volgende:
mooi hoe Bart Arens deze helemaal laat aflopen
Ik mag toch hopen dat hij niet door Ray Charles heen gaat lullenquote:Op woensdag 25 december 2019 11:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Yes, het eckte Top 2000-gevoel kan gaan beginnen
Mooi, dan duik ik even de douche in...quote:Op woensdag 25 december 2019 11:54 schreef asco het volgende:
Zo, klaar met douchen.
What's on?
Oh, Elvis.
ik vind het prachtigquote:Op woensdag 25 december 2019 11:53 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
De muziek vind ik ook niks, en dan dat gejank erbij, ik krijg er bultjes van
Dat ziet Ray Charles toch nietquote:Op woensdag 25 december 2019 11:54 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat hij niet door Ray Charles heen gaat lullen
Wat was jouw vorige username?quote:Op woensdag 25 december 2019 11:53 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ooh my badDamien & Lisa in de lijst is altijd een plus
Waarom niet, deed Kanye ookquote:Op woensdag 25 december 2019 11:54 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat hij niet door Ray Charles heen gaat lullen
zeker wel en soms zelfs genotenquote:Op woensdag 25 december 2019 11:53 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Je hebt niet naar hem geluisterd ?
Kanyequote:Op woensdag 25 december 2019 11:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Waarom niet, deed Kanye ook
Mag ik mee?quote:Op woensdag 25 december 2019 11:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mooi, dan duik ik even de douche in...
Newbie inderdaadquote:Op woensdag 25 december 2019 11:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat was jouw vorige username?
Of ben je nieuw?
Eensquote:Op woensdag 25 december 2019 11:55 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Kanye
Waarom staat die niet in de lijst
prachtige film vond ik datquote:
Sowieso relatief weinig rap.quote:Op woensdag 25 december 2019 11:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Eens![]()
Een van de weinige rappers die ik kan luisteren.
Omdat het een vreselijke artiest en persoon is?quote:Op woensdag 25 december 2019 11:55 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Kanye
Waarom staat die niet in de lijst
Die mening had ik ook, totdat ik mij meer in hem ging verdiepenquote:Op woensdag 25 december 2019 11:57 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Omdat het een vreselijke artiest en persoon is?
Eensquote:Op woensdag 25 december 2019 11:56 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Sowieso relatief weinig rap.
Old Town Road had er in moeten staan
quote:1952 Younger Days The Fatal Flowers 9
1951 Georgia On My Mind Ray Charles 8
1950 Beast Of Burden Bette Midler 5
1949 I Want You Back The Jackson 5 - 6
1948 Southern Man Neil Young 6,5
1947 Don't Think Twice It's All Right Bob Dylan 7
1946 Dakota Stereophonics ?
1945 Terug Naar De Kust Maggie Macneal 5,5
1944 See Emily Play Pink Floyd 6
1943 Mr Rock & Roll Amy Macdonald 2
1942 Love Yourself Justin Bieber 1
1941 Riverside Agnes Obel ?
1940 I Surrender Saybia ?
Dansende meisjes zijn altijd leuk om naar te kijken..quote:Op woensdag 25 december 2019 11:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Nou, leuk hoor, een dansend meisje in de kroeg.. er ontbreekt nog een kringetje vriendinnen en dan de tasjes in het midden
Ken genoeg nummers maar dat veranderd mijn menig nietquote:Op woensdag 25 december 2019 11:57 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Die mening had ik ook, totdat ik mij meer in hem ging verdiepen
Dakota ken je wel..quote:Op woensdag 25 december 2019 11:58 schreef Zorro het volgende:
1952 Younger Days The Fatal Flowers
1951 Georgia On My Mind Ray Charles
1950 Beast Of Burden Bette Midler
1949 I Want You Back The Jackson 5![]()
1948 Southern Man Neil Young
1947 Don't Think Twice It's All Right Bob Dylan
1946 Dakota Stereophonics
1945 Terug Naar De Kust Maggie Macneal
1944 See Emily Play Pink Floyd
1943 Mr Rock & Roll Amy Macdonald
1942 Love Yourself Justin Bieber
1941 Riverside Agnes Obel
1940 I Surrender Saybia
Afgrijselijk puddingnummer inderdaad.quote:Op woensdag 25 december 2019 12:00 schreef Mani89 het volgende:
Van Amy Macdonald gaan mijn nekharen overeind staan.
Zolang je je broek maar aan houdtquote:Op woensdag 25 december 2019 12:00 schreef Mani89 het volgende:
quote:Op woensdag 25 december 2019 11:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dansende meisjes zijn altijd leuk om naar te kijken..
Niet te verwarren met hobbelende kortpittige kapsels uiteraard
Ja echt verschrikkelijkquote:Op woensdag 25 december 2019 11:59 schreef ok01 het volgende:
Zometeen die matige cover van Bette Midler
Ik ga in spanning wachtenquote:Op woensdag 25 december 2019 12:00 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dakota ken je wel..
I don’t knoooow where we are goooooing now!
So take a look at me now (x234)
Geweldig nummer inderdaad.quote:Op woensdag 25 december 2019 12:00 schreef Mani89 het volgende:
Jouw familieleden gaan nogal dood he?quote:Op woensdag 25 december 2019 12:01 schreef Berkery het volgende:
Ik ken toch meer dan ik dacht, Agnes Obel werd gedraaid bij de crematie van mijn oom.
beter dan de DJ die nu dienst heeft.quote:Op woensdag 25 december 2019 11:54 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Z'n mixes zijn irritant, maar liedjes respecteren kan ie wel
Ik denk helaas altijd aan Gerard Joling in the Soundmixshow als ik dat hoorquote:Op woensdag 25 december 2019 12:02 schreef Tris het volgende:
Terug naar de kust. Wat geweldig vond ik dat toen. En ik ben geen liefhebber van Nederlandstalig.
Ja die lult nogal lekker lang door altijdquote:Op woensdag 25 december 2019 12:02 schreef Evertjan het volgende:
[..]
beter dan de DJ die nu dienst heeft.
quote:Op woensdag 25 december 2019 12:03 schreef peaceman het volgende:
wij gaan even naar mijn schoonvader. tot later
Meer 60's hoog in de top2000 jaquote:Op woensdag 25 december 2019 12:02 schreef DireStraits7 het volgende:
Het voordeel van al die dalingen is dat je de eerste dagen niet langs al die oubollige jaren 60-muziek hoeft te gaan. De 32e van de Bee Gees en de 24e van Elvis. Aangevuld met wat eendagsvliegen die beter in grootmoeders tijd hadden kunnen blijven.
Ai, dat is een nare associatie inderdaad.quote:Op woensdag 25 december 2019 12:02 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik denk helaas altijd aan Gerard Joling in the Soundmixshow als ik dat hoor
Het nadeel is dan weer dat heel veel wél goede klassiekers eruit dreigen te vallen of er al uit zijn.quote:Op woensdag 25 december 2019 12:02 schreef DireStraits7 het volgende:
Het voordeel van al die dalingen is dat je de eerste dagen niet langs al die oubollige jaren 60-muziek hoeft te gaan. De 32e van de Bee Gees en de 24e van Elvis. Aangevuld met wat eendagsvliegen die beter in grootmoeders tijd hadden kunnen blijven.
Als je een bepaalde leeftijd hebt bereikt zit je nogal vaak in uitvaartcentra. Maar zo leer je ook nieuwe muziek kennen.quote:Op woensdag 25 december 2019 12:02 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Jouw familieleden gaan nogal dood he?
Ja. Meer Beatles. oude Stones, Hendrix. Doors, Hollies, Who en zulks.quote:Op woensdag 25 december 2019 12:03 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Het nadeel is dan weer dat heel veel wél goede klassiekers eruit dreigen te vallen of er al uit zijn.
Iets met spijker en kop.quote:Op woensdag 25 december 2019 12:02 schreef DireStraits7 het volgende:
Gezien de 60s pas halverwege het decennium echt vertrokken denk ik dat de verdeling wel oké is.quote:
50+ keer de Beatles was dan ook wel al te gek.quote:Op woensdag 25 december 2019 12:04 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja. Meer Beatles. oude Stones, Hendrix. Doors, Hollies, Who en zulks.
Nah.. over een paar jaar liggen alle nummers uit de jaren '60 eruit. Weg Hendrix, weg The Doors...quote:Op woensdag 25 december 2019 12:02 schreef DireStraits7 het volgende:
Een van de beste artiesten van dit decennium.quote:Op woensdag 25 december 2019 12:06 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb nog nooit gehoord van Agnes Obel.
Klinkt alsof een random naam is bedacht door een computer.
Maakt prachtige muziekquote:Op woensdag 25 december 2019 12:06 schreef PippenScottie het volgende:
Kan wel zijn, maar vorig jaar daalde letterlijk ieder nummer van ze.quote:Op woensdag 25 december 2019 12:06 schreef DireStraits7 het volgende:
Van The Doors is overigens alleen maar meer in de lijst gekomen in de loop der jaren.
De eerst editie stond The Doors er drie keer in. Nu negen keer..quote:
Muzikaal ben grotendeels in 1997 blijven steken.quote:Op woensdag 25 december 2019 12:07 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Een van de beste artiesten van dit decennium.
Ok, daar heb je wel een puntquote:Op woensdag 25 december 2019 12:06 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
50+ keer de Beatles was dan ook wel al te gek.
Break On Through stond vorig jaar hoger dan ooit.quote:Op woensdag 25 december 2019 12:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kan wel zijn, maar vorig jaar daalde letterlijk ieder nummer van ze.
Dit timmert toch al wel een klein decennium aan de wegquote:Op woensdag 25 december 2019 12:06 schreef PippenScottie het volgende:
In 2005 stond The Doors er zeven keer in. Dit jaar negen keer.quote:Op woensdag 25 december 2019 12:09 schreef PippenScottie het volgende:
Dat eerste jaar Top 2000 is sowieso geen goede referentie. Vanaf 2005 of zo begon het ergens op te lijken.
Denigrerend doen over de 60'squote:Op woensdag 25 december 2019 12:02 schreef DireStraits7 het volgende:
Krijgen we weer een tirade over I Remember Elvis Presley?quote:Op woensdag 25 december 2019 12:09 schreef PippenScottie het volgende:
Dat eerste jaar Top 2000 is sowieso geen goede referentie. Vanaf 2005 of zo begon het ergens op te lijken.
Geen idee wat je leeftijd is maar muziek van nu ken ik nauwelijks of mijn dochters moeten ergens mee komen.quote:Op woensdag 25 december 2019 12:08 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Muzikaal ben grotendeels in 1997 blijven steken.
Lars Ulrich!quote:Op woensdag 25 december 2019 12:09 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Dit timmert toch al wel een klein decennium aan de weg![]()
Na Volbeat een van de bekendste Deense artiesten van het moment
Dit timmert er ook maar wat op los ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flashback naar de keer dat ie Lana Del Rey en haar evergreen Video Games volledig door de zeik haalde
Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Lekker recalcitrant nummer op een of andere manier.quote:Op woensdag 25 december 2019 12:08 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Break On Through stond vorig jaar hoger dan ooit.
Ik doe niet denigrerend over de 60s, maar wie met droge ogen beweert dat een lijst met 11x Rob de Nijs een leukere lijst oplevert...quote:Op woensdag 25 december 2019 12:10 schreef Piebe het volgende:
[..]
Denigrerend doen over de 60's![]()
Schaam je diep.
Ik noem iets vreselijks tegenwoordig dan ook "afgijselijk"quote:Op woensdag 25 december 2019 12:11 schreef StephanL het volgende:
Goed de intro vol gepraat. Wat een vakman die Gijs
Ik durf toch te wedden dat een groot deel van de luisteraars niet alle bandleden van Metallica kan opnoemenquote:
meer begrafenissen dan bruiloftenquote:Op woensdag 25 december 2019 12:03 schreef Berkery het volgende:
[..]
Als je een bepaalde leeftijd hebt bereikt zit je nogal vaak in uitvaartcentra. Maar zo leer je ook nieuwe muziek kennen.
Kijk, ik wist niet dat zij Deens was. Zo leer je nog eens wat.quote:Op woensdag 25 december 2019 12:09 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Dit timmert toch al wel een klein decennium aan de weg![]()
Na Volbeat een van de bekendste Deense artiesten van het moment
Sorryquote:
Ik ben al 10 jaar niet meer op een bruiloft geweest, maar ik zit nu pas op de leeftijd dat maten moeten gaan huwen.quote:Op woensdag 25 december 2019 12:12 schreef Evertjan het volgende:
[..]
meer begrafenissen dan bruiloften
13x The Cats, 4x BZN, zelfs Margootje van Wim Sonneveld stond erin.quote:Op woensdag 25 december 2019 12:11 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ik doe niet denigrerend over de 60s, maar wie met droge ogen beweert dat een lijst met 11x Rob de Nijs een leukere lijst oplevert...
Niet dus.quote:Op woensdag 25 december 2019 12:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kan wel zijn, maar vorig jaar daalde letterlijk ieder nummer van ze.
Wat is er mis met See Emily Play?quote:Op woensdag 25 december 2019 12:08 schreef Gretzl het volgende:
1952 Younger Days The Fatal Flowers![]()
1951 Georgia On My Mind Ray Charles![]()
1950 Beast Of Burden Bette Midler![]()
1949 I Want You Back The Jackson 5![]()
1948 Southern Man Neil Young
1947 Don't Think Twice It's All Right Bob Dylan
1946 Dakota Stereophonics![]()
![]()
1945 Terug Naar De Kust Maggie Macneal![]()
1944 See Emily Play Pink Floyd![]()
1943 Mr Rock & Roll Amy Macdonald![]()
1942 Love Yourself Justin Bieber![]()
1941 Riverside Agnes Obel
1940 I Surrender Saybia
Ook itsy bitsy teeny weeny yellow polka dot bikini stond erin ;cquote:Op woensdag 25 december 2019 12:13 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
13x The Cats, 4x BZN, zelfs Margootje van Wim Sonneveld stond erin.
Nou, als je daar van houdt, lekker de Bejaardengreen op Radio 5 luisteren.
Ik denk waar heeft ie het over, me je bedoelt Miffiffipiquote:Op woensdag 25 december 2019 12:14 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
staat Mississippi er nog in ?
Nopequote:Op woensdag 25 december 2019 12:14 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
staat Mississippi er nog in ?
't Is gewoon een saai nummer.quote:Op woensdag 25 december 2019 12:14 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wat is er mis met See Emily Play?
Zero kleine Italiener genotquote:Op woensdag 25 december 2019 12:15 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Ook itsy bitsy teeny weeny yellow polka dot bikini stond erin ;c
Sorry, foutje, dubbelgequote. Zat nog op mobiel.quote:
Je hebt gelijk.quote:Op woensdag 25 december 2019 12:08 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Break On Through stond vorig jaar hoger dan ooit.
Fifty shades of grey?quote:Op woensdag 25 december 2019 12:17 schreef asco het volgende:
Dit zit in een film met een lekker wijf maar ik weet niet meer wie en hoe.
Datquote:Op woensdag 25 december 2019 12:16 schreef Zorro het volgende:
Al is de cover van de Stones stukken beter, deze kan ik best hebben hoor.
When The Music's Over staat er niet eens inquote:Op woensdag 25 december 2019 12:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Sorry, foutje, dubbelgequote. Zat nog op mobiel.
[..]
Je hebt gelijk.
Maar Waiting for the Sun er wel uit dit jaar, en dat gaat gewoon met meer nummers van ze gebeuren de komende jaren.
Te lang voor de lijst.quote:Op woensdag 25 december 2019 12:18 schreef Zorro het volgende:
[..]
When The Music's Over staat er niet eens in
Misschien wel beste nummer van ze.quote:Op woensdag 25 december 2019 12:18 schreef Zorro het volgende:
[..]
When The Music's Over staat er niet eens in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |