Hihi, je zei staaf en kut..... hihiquote:
ik word milder. heb me in jaren niet zo weinig geërgerd aan hem als dit jaar..quote:
Yes, het eckte Top 2000-gevoel kan gaan beginnenquote:
Ooh my badquote:Op woensdag 25 december 2019 11:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Die stond er afgelopen jaren hoog in dus verwacht dat ie er nog wel instaat.
Is deze niet behoorlijk gedaald?
De muziek vind ik ook niks, en dan dat gejank erbij, ik krijg er bultjes vanquote:Op woensdag 25 december 2019 11:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
ach er zijn zat dames en heren die prachtig kunnen zingen, maar kutmuziek maken... dus wat heb je liever?
Je hebt niet naar hem geluisterd ?quote:Op woensdag 25 december 2019 11:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik word milder. heb me in jaren niet zo weinig geërgerd aan hem als dit jaar..
Steely Dan was toch al geweest?quote:Op woensdag 25 december 2019 11:53 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Hihi, je zei staaf en kut..... hihi
Vorig jaar vond ik hem ook wel meevallenquote:Op woensdag 25 december 2019 11:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik word milder. heb me in jaren niet zo weinig geërgerd aan hem als dit jaar..
Z'n mixes zijn irritant, maar liedjes respecteren kan ie welquote:Op woensdag 25 december 2019 11:53 schreef Evertjan het volgende:
mooi hoe Bart Arens deze helemaal laat aflopen
Ik mag toch hopen dat hij niet door Ray Charles heen gaat lullenquote:Op woensdag 25 december 2019 11:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Yes, het eckte Top 2000-gevoel kan gaan beginnen
Mooi, dan duik ik even de douche in...quote:Op woensdag 25 december 2019 11:54 schreef asco het volgende:
Zo, klaar met douchen.
What's on?
Oh, Elvis.
ik vind het prachtigquote:Op woensdag 25 december 2019 11:53 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
De muziek vind ik ook niks, en dan dat gejank erbij, ik krijg er bultjes van
Dat ziet Ray Charles toch nietquote:Op woensdag 25 december 2019 11:54 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat hij niet door Ray Charles heen gaat lullen
Wat was jouw vorige username?quote:Op woensdag 25 december 2019 11:53 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ooh my badDamien & Lisa in de lijst is altijd een plus
Waarom niet, deed Kanye ookquote:Op woensdag 25 december 2019 11:54 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat hij niet door Ray Charles heen gaat lullen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |