quote:Op woensdag 25 december 2019 11:49 schreef DecoAoreste het volgende:
De sociale verplichting roept hier ook. Hopelijk tot gauw!

bye bye man bye bye!quote:Op woensdag 25 december 2019 11:49 schreef DecoAoreste het volgende:
De sociale verplichting roept hier ook. Hopelijk tot gauw!

9 Crimes had er ook best in gemogen trouwens
 9 Crimes had er ook best in gemogen trouwens

Staat iets hogerquote:Op woensdag 25 december 2019 11:50 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Schitterend hoor Damien Rice9 Crimes had er ook best in gemogen trouwens

Staat die er niet in?!quote:Op woensdag 25 december 2019 11:50 schreef Gale_Boetticher het volgende:

Met Lisaquote:Op woensdag 25 december 2019 11:50 schreef Gale_Boetticher het volgende:

Die stond er afgelopen jaren hoog in dus verwacht dat ie er nog wel instaat.quote:Op woensdag 25 december 2019 11:50 schreef Gale_Boetticher het volgende:

En dan nog een f-jequote:

Ach, zolang Disturbed hoog in de lijst staat.......quote:Op woensdag 25 december 2019 11:51 schreef Doedezemaar het volgende:
Die man kan toch helemaal niet zingen?

ach er zijn zat dames en heren die prachtig kunnen zingen, maar kutmuziek maken... dus wat heb je liever?quote:Op woensdag 25 december 2019 11:51 schreef Doedezemaar het volgende:
Die man kan toch helemaal niet zingen?

Hihi, je zei staaf en kut..... hihiquote:

ik word milder. heb me in jaren niet zo weinig geërgerd aan hem als dit jaar..quote:

Yes, het eckte Top 2000-gevoel kan gaan beginnenquote:

Ooh my badquote:Op woensdag 25 december 2019 11:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Die stond er afgelopen jaren hoog in dus verwacht dat ie er nog wel instaat.
Is deze niet behoorlijk gedaald?
 Damien & Lisa in de lijst is altijd een plus
  Damien & Lisa in de lijst is altijd een plus 

De muziek vind ik ook niks, en dan dat gejank erbij, ik krijg er bultjes vanquote:Op woensdag 25 december 2019 11:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
ach er zijn zat dames en heren die prachtig kunnen zingen, maar kutmuziek maken... dus wat heb je liever?

Je hebt niet naar hem geluisterd ?quote:Op woensdag 25 december 2019 11:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik word milder. heb me in jaren niet zo weinig geërgerd aan hem als dit jaar..

Steely Dan was toch al geweest?quote:Op woensdag 25 december 2019 11:53 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Hihi, je zei staaf en kut..... hihi

Vorig jaar vond ik hem ook wel meevallenquote:Op woensdag 25 december 2019 11:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik word milder. heb me in jaren niet zo weinig geërgerd aan hem als dit jaar..

Z'n mixes zijn irritant, maar liedjes respecteren kan ie welquote:Op woensdag 25 december 2019 11:53 schreef Evertjan het volgende:
mooi hoe Bart Arens deze helemaal laat aflopen

Ik mag toch hopen dat hij niet door Ray Charles heen gaat lullenquote:Op woensdag 25 december 2019 11:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Yes, het eckte Top 2000-gevoel kan gaan beginnen

Mooi, dan duik ik even de douche in...quote:Op woensdag 25 december 2019 11:54 schreef asco het volgende:
Zo, klaar met douchen.
What's on?
Oh, Elvis.

ik vind het prachtigquote:Op woensdag 25 december 2019 11:53 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
De muziek vind ik ook niks, en dan dat gejank erbij, ik krijg er bultjes van

Dat ziet Ray Charles toch nietquote:Op woensdag 25 december 2019 11:54 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat hij niet door Ray Charles heen gaat lullen

Wat was jouw vorige username?quote:Op woensdag 25 december 2019 11:53 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ooh my badDamien & Lisa in de lijst is altijd een plus

Waarom niet, deed Kanye ookquote:Op woensdag 25 december 2019 11:54 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat hij niet door Ray Charles heen gaat lullen

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |