Belachelijk dat "links" een scheldwoord is tegenwoordig. Klotetelegraafvolkquote:Op woensdag 25 december 2019 11:43 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik werd onlangs hier ergens voor links uitgescholden. Het moet toch niet gekker worden
Dat laatste zeker niet...quote:Op woensdag 25 december 2019 11:44 schreef MTheBassman het volgende:
Nou, tijd om eens naar de ouders te gaan. Tot ergens vanavond waarschijnlijk
Van Zandvoort?quote:
Ja, slecht gemanipuleerd van Radio 2quote:Op woensdag 25 december 2019 11:44 schreef PzKpfw het volgende:
Deze had laat in de avond of in de nacht moeten zijn.
Rechts is ook een scheldwoord.quote:Op woensdag 25 december 2019 11:44 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Belachelijk dat "links" een scheldwoord is tegenwoordig. Klotetelegraafvolk
Vanuit mijn oogpunt klopt dat welquote:Op woensdag 25 december 2019 11:43 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik werd onlangs hier ergens voor links uitgescholden. Het moet toch niet gekker worden
andersom werkt het helaas net zo.quote:Op woensdag 25 december 2019 11:44 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Belachelijk dat "links" een scheldwoord is tegenwoordig. Klotetelegraafvolk
quote:Op woensdag 25 december 2019 11:44 schreef MTheBassman het volgende:
Nou, tijd om eens naar de ouders te gaan. Tot ergens vanavond waarschijnlijk
ja al zijn dat er niet heel veel.quote:Op woensdag 25 december 2019 11:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah vind de slechtste nummers van Radiohead ook wel echt slecht, die hebben wel echt een ondergrens.
Deze is gewoon 'matig'.
quote:Op woensdag 25 december 2019 11:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit nummer gaat over een DJ die constant dat nummer van Johnny Cash aan wilde zetten, en Anouk had daar op een gegeven moment genoeg van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |