SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
/carequote:
Insgelijks!quote:Op woensdag 25 december 2019 11:07 schreef MTheBassman het volgende:
Over een uurtje naar mijn broer toe om te dineren. Ben zelf erg blij dat deze lijst weer terug is
Iedereen een fijne kerstdag toegewenst!
quote:Op woensdag 25 december 2019 11:07 schreef MTheBassman het volgende:
Over een uurtje naar mijn broer toe om te dineren. Ben zelf erg blij dat deze lijst weer terug is
Toepasselijk instapmoment.quote:Op woensdag 25 december 2019 11:08 schreef BillDauterive het volgende:
Goedemorgen allemaal! Fijne kerst![]()
De top 2000 is - voor mij - nu begonnen. John Lennon, het kon erger
Over een uur dineren?quote:Op woensdag 25 december 2019 11:07 schreef MTheBassman het volgende:
quote:Op woensdag 25 december 2019 11:08 schreef BillDauterive het volgende:
Jullie lunchen vanavond?quote:Op woensdag 25 december 2019 11:07 schreef MTheBassman het volgende:
Over een uurtje naar mijn broer toe om te dineren.
Mogguh Bassman!quote:Op woensdag 25 december 2019 11:07 schreef MTheBassman het volgende:
Naja, we gaan in principe om 12 uur naar mn broer toe, dat diner zal wel later plaatsvindenquote:Op woensdag 25 december 2019 11:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Over een uur dineren?
In welke tijdzone woont je broer?
Evengoed een fijne kerst, Bassie!
Niet heel veel zin om er nu uitgebreid over uit te wijden (dat bewaren we wel voor de nachtelijke uurtjes als we lekker melangolisch doenquote:Op woensdag 25 december 2019 11:05 schreef PippenScottie het volgende: [..] Werkdingetje toch? Da’s balen. Baan kwijt?
Mooi bewijs dat liefde niet alleen blind maar ook doof maaktquote:Op woensdag 25 december 2019 11:08 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Yoko had hij toen al wel beter kunnen inruilen voor May Pang
Ook leuk je hier weer te zien! Dat worden weer een hoop geweldige woordgrappen deze weekquote:
Pang is wel een meer toepasselijke naam natuurlijk.quote:Op woensdag 25 december 2019 11:08 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Yoko had hij toen al wel beter kunnen inruilen voor May Pang
Wat een zooitje, alopio.quote:Op woensdag 25 december 2019 11:09 schreef alopio het volgende:
quote][ afbeelding ] Op woensdag 25 december 2019 11:05 schreef PippenScottie het volgende: [..] Werkdingetje toch? Da’s balen. Baan kwijt?
quote:Op woensdag 25 december 2019 11:08 schreef BillDauterive het volgende:
Enjoyquote:Op woensdag 25 december 2019 11:09 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Naja, we gaan in principe om 12 uur naar mn broer toe, dat diner zal wel later plaatsvinden
Woord grappen?quote:Op woensdag 25 december 2019 11:09 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ook leuk je hier weer te zien! Dat worden weer een hoop geweldige woordgrappen deze week
Wat een zooitje, alopio.quote:Op woensdag 25 december 2019 11:09 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Niet heel veel zin om er nu uitgebreid over uit te wijden (dat bewaren we wel voor de nachtelijke uurtjes als we lekker melangolisch doen)
Maar wel iets in die richting ja
Mijn eerste van de stem lijst komt ook in dit uurquote:Op woensdag 25 december 2019 11:10 schreef datismijnmening het volgende:
En gelijk binnenvallen met de eerste van mijn stemlijst
Ik heb denk ik wel een prima decennium gehad, afgezien dan van de gezondheidsproblemen die halverwege dit jaar zijn ontstaan..quote:Op woensdag 25 december 2019 11:05 schreef cafca het volgende:
[..]
Moeilijk te zeggen voor mij. Hoop dalen, maar we hebben het overleefd.
Yoko als muzikant is vrij lachwekkend inderdaad. Dan hoor ik een stuk liever May Pang fluisteren op #9 Dream bijvoorbeeld..quote:Op woensdag 25 december 2019 11:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Mooi bewijs dat liefde niet alleen blind maar ook doof maakt
Coldplay zekerquote:Op woensdag 25 december 2019 11:11 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Mijn eerste van de stem lijst komt ook in dit uur
Bioscoopbroek aan en gaan...quote:Op woensdag 25 december 2019 11:10 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ja, ik ga me even klaarmaken voor de bios
quote:
Frozen 2?quote:Op woensdag 25 december 2019 11:10 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ja, ik ga me even klaarmaken voor de bios
Ik voel me vereerd!quote:Op woensdag 25 december 2019 11:10 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik haal jou en Alopio steeds door elkaar
Niet eens... daar stemmen genoeg anderen al opquote:
Komt wel.quote:Op woensdag 25 december 2019 11:09 schreef alopio het volgende:
[..]
Niet heel veel zin om er nu uitgebreid over uit te wijden (dat bewaren we wel voor de nachtelijke uurtjes als we lekker melangolisch doen)
Maar wel iets in die richting ja
Goed gezien!quote:Op woensdag 25 december 2019 10:39 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Mex mag nu een stuk minder posten vermoed ik.
Helaas niet, meteen daarna door naar familiequote:
All In The Family...quote:Op woensdag 25 december 2019 11:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Van de week nog een oude VPRO-docu over Loudon Wainwright gekeken met een nog piepjonge Rufus en Martha, grappig. En Kate leefde ook nog..
Nee daar ga ik van de week nog heenquote:
Van Rainbow heeft er nog nooit in gestaan.quote:Op woensdag 25 december 2019 11:02 schreef Bugno3 het volgende:
Wat staat All Night Long achterlijk laag zeg.
Wij hadden er vroeger ook 1.... die vierkante versie nogquote:
Ik wil die film ook nog zien maar zie er tegenop om als volwassen man alleen naar die film te gaan.quote:Op woensdag 25 december 2019 11:13 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Nee daar ga ik van de week nog heen
Terwijl All Night Long nog wel in de Top 100 Allertijden heeft gestaanquote:Op woensdag 25 december 2019 11:13 schreef Piebe het volgende:
[..]
Van Rainbow heeft er nog nooit in gestaan.
Sowieso nog nooit Rainbow.
Wat een verhaalquote:Op woensdag 25 december 2019 11:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oja, die idiote stoeptegelgooiers
Dat is er een voor op een tegeltjequote:Op woensdag 25 december 2019 11:12 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Komt wel.
Ik denk niet dat je er op zit te wachten als ik je vertel dat het Chinese karakter voor crisis hetzelfde betekent als kans...
We gaan muziek luisteren!
Gewoon niet de te dicht bij de kleine meisjes (of jongens) gaan zittenquote:Op woensdag 25 december 2019 11:13 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Ik wil die film ook nog zien maar zie er tegenop om als volwassen man alleen naar die film te gaan.
Ronnie James Dio wordt ernstig ondergewaardeerd in Nederland.quote:Op woensdag 25 december 2019 11:13 schreef Piebe het volgende:
[..]
Van Rainbow heeft er nog nooit in gestaan.
Sowieso nog nooit Rainbow.
Eens! Had me dat ook voorgenomen deze dagen, gewoon kerst vieren, op vakantie gaan en muziek luisteren. Misschien dat er snachts een drankje meer in gaat maar toch.quote:Op woensdag 25 december 2019 11:12 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Komt wel.
Ik denk niet dat je er op zit te wachten als ik je vertel dat het Chinese karakter voor crisis hetzelfde betekent als kans...
We gaan muziek luisteren!
Of gewoon met vrienden gaan.quote:Op woensdag 25 december 2019 11:14 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Gewoon niet de te dicht bij de kleine meisjes (of jongens) gaan zitten
Welke idioot staat s'morgens vroeg op en denkt vandaag lekker een stoeptegel naar beneden gooienquote:Op woensdag 25 december 2019 11:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oja, die idiote stoeptegelgooiers
Dan ben je niet helemaal wijs nee.quote:Op woensdag 25 december 2019 11:15 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Welke idioot staat s'morgens vroeg op en denkt vandaag lekker een stoeptegel naar beneden gooien![]()
Ik vraag me bij zoveel nieuwsberichten af... hoe bedenk je het....quote:Op woensdag 25 december 2019 11:15 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Welke idioot staat s'morgens vroeg op en denkt vandaag lekker een stoeptegel naar beneden gooien![]()
Achja, komende week krijgen we weer mensen die vuurwerk naar mensen toe gaan gooien, etc.quote:Op woensdag 25 december 2019 11:15 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Stratenmakers?quote:Op woensdag 25 december 2019 11:15 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Elk tijdstip van de dag had ie idioot geweest hoorquote:Op woensdag 25 december 2019 11:15 schreef laxus13 het volgende:
[..]
"Love is All" staat vrij hoog toch?quote:Op woensdag 25 december 2019 11:14 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ronnie James Dio wordt ernstig ondergewaardeerd in Nederland.
Fokkers hebben geen vriendenquote:Op woensdag 25 december 2019 11:15 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Of gewoon met vrienden gaan.
Is hier in de straat ook heel erg, al 2 maanden lang zowat elke dag vuurwerkquote:Op woensdag 25 december 2019 11:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Achja, komende week krijgen we weer mensen die vuurwerk naar mensen toe gaan gooien, etc.
Zijn genoeg idioten op deze wereld helaas.
Misschien had hij een nachtje doorgehaald.quote:Op woensdag 25 december 2019 11:15 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Maar die staat al een paar jaar niet meer in de lijst toch?quote:Op woensdag 25 december 2019 11:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als ik naar I Don't Like Mondays luister is mijn hoop in de gemiddelde mens sowieso alweer verloren.
Dit kan ik beamen vriend!quote:Op woensdag 25 december 2019 11:16 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Fokkers hebben geen vrienden
Denk dat ie veel had gesnuift jaquote:Op woensdag 25 december 2019 11:16 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Misschien had hij een nachtje doorgehaald.
Net als Normaal.quote:Op woensdag 25 december 2019 11:17 schreef Isorden het volgende:
De beste 2000 nummers ooit gemaakt!
Coldplay
Ergens hier zit een goeie grap
Helaas niet nee. Kwam nog voorbij bij de NPO Radio 2 presenteert van Leo & Ricky (maar daar kwam ook The Wild Places voorbij en die staat er wel in, alleen vorig jaar niet)quote:Op woensdag 25 december 2019 11:17 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Maar die staat al een paar jaar niet meer in de lijst toch?
Martha 🙏💙quote:
Maar verder gaat het wel goed met je?quote:Op woensdag 25 december 2019 11:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is wel een leuke Coldplay.
Dat zeg ik al voor de tweede keer vandaag.
Dat zijn echte Keerls die daarop stemmen.quote:
Dat zeg je steeds vaker merk ik, word je muzieksmaak eindelijk een beetje volwassener?quote:Op woensdag 25 december 2019 11:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is wel een leuke Coldplay.
Dat zeg ik al voor de tweede keer vandaag.
Mijn Coldplaysmaak is onveranderd, ik vind nog altijd dezelfde platen bagger en dezelfde platen prima als 3 jaar terug.quote:Op woensdag 25 december 2019 11:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat zeg je steeds vaker merk ik, word je muzieksmaak eindelijk een beetje volwassener?
Oh oke, sorry.quote:Op woensdag 25 december 2019 11:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mijn Coldplaysmaak is onveranderd, ik vind nog altijd dezelfde platen bagger en dezelfde platen prima als 3 jaar terug.
die laatste moet wel weer leuk zijnquote:Op woensdag 25 december 2019 11:20 schreef alopio het volgende:
Nogmaals, na de eerste plaat is het toch wel heel snel heel erg matig geworden
Ik zie nog steeds posts van jou ja.quote:Op woensdag 25 december 2019 11:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Is dat gejengel nou nog niet klaar?
Ik ben nog steeds dezelfde muziekkleuter als vroeger.quote:
Pa pa pa pa pa pa pa paaaa!quote:Op woensdag 25 december 2019 11:21 schreef Kopiko het volgende:
Hoe weet dochter nou of pa niet een cd heeft liggen?
Ik ook.quote:Op woensdag 25 december 2019 11:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds dezelfde muziekkleuter als vroeger.
Heb een paar nummers gehoord maar blijf het toch weer overgeproduceerde zooi vinden. Te gemaakt weer met alle “meezing” oeehhs en aaaahs.quote:Op woensdag 25 december 2019 11:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
die laatste moet wel weer leuk zijn
Fixedquote:Op woensdag 25 december 2019 11:21 schreef Gretzl het volgende:
Beste refreintekst Robbie uit z’n gehele oeuvre
Hoeveel procent van de stemmers op dat nummer denk je dat heeft gehoord van His Royal Darkness, God of Metal, Ronnie James Dio?quote:Op woensdag 25 december 2019 11:16 schreef Kopiko het volgende:
[..]
"Love is All" staat vrij hoog toch?
Weet nooit zo goed wat ik z'n beste vind, op die plaat met Feel had hij echt een hele goede single meen ik me te herinneren.quote:
nou ja dat laatste mag je niet mee laten wegen natuurlijk.quote:Op woensdag 25 december 2019 11:22 schreef alopio het volgende:
[..]
Heb een paar nummers gehoord maar blijf het toch weer overgeproduceerde zooi vinden. Te gemaakt weer met alle “meezing” oeehhs en aaaahs.
En dan dat schijnheilige “we geven geen concerten meer voor het klimaat” goede
Supreme is zijn mooistequote:Op woensdag 25 december 2019 11:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Weet nooit zo goed wat ik z'n beste vind, op die plaat met Feel had hij echt een hele goede single meen ik me te herinneren.
Maar sowieso geen fan.
Let Me Entertain You is denk ik wel mijn favoriet, Angels vind ik ook best mooiquote:Op woensdag 25 december 2019 11:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Weet nooit zo goed wat ik z'n beste vind, op die plaat met Feel had hij echt een hele goede single meen ik me te herinneren.
Maar sowieso geen fan.
No Regrets, geen andere opties mogelijk.quote:Op woensdag 25 december 2019 11:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar sowieso geen fan.
Wacht..... WAT?quote:Op woensdag 25 december 2019 11:22 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Best een fijne van RobbieBlijft natuurlijk wel schandalig dat zijn versie van Mr. Bojangles zo'n 1000 plekken hoger staat dan de versie van Sammie Davis Jr, maar dat is voor later..
pompompompom, briljante tekst inderdaad.quote:
quote:
Door de schuld van Roger Glover, weet de gemiddelde Top2000-luisteraar, niet eens dat de stem van de Kikker, RJD is.quote:Op woensdag 25 december 2019 11:16 schreef Kopiko het volgende:
[..]
"Love is All" staat vrij hoog toch?
Robbie ten Brink?quote:Op woensdag 25 december 2019 11:23 schreef Doedezemaar het volgende:
Heeft iemand gisteren die kerstshow van Robbie gekeken?
Is ook zo, maar begin langzaam een “Bono effect” te krijgen bij Chris Martin. Heeft niks met de muziek te maken, maar je neemt het toch meequote:Op woensdag 25 december 2019 11:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
nou ja dat laatste mag je niet mee laten wegen natuurlijk.
Ja weinig soeps. Qua bekende nummers.quote:Op woensdag 25 december 2019 11:23 schreef Doedezemaar het volgende:
Heeft iemand gisteren die kerstshow van Robbie gekeken?
ja idd wacht... dat is wat gale zegt... laterquote:
All the best women are married, all the handsome men are gay.quote:
POM POM POM POM POM POM!!!!quote:
Op die laatste plaat leek hij zichzelf inderdaad als een halfgod te zien.quote:Op woensdag 25 december 2019 11:24 schreef alopio het volgende:
[..]
Is ook zo, maar begin langzaam een “Bono effect” te krijgen bij Chris Martin. Heeft niks met de muziek te maken, maar je neemt het toch mee
Hij heeft wel meer draken gemaakt, maar deze is wel lekker.quote:Op woensdag 25 december 2019 11:25 schreef peaceman het volgende:
Dat deze vent dat tenenkrommende Always ook gemaakt heeft.... dit is gewoon een prima liedje.
Een beetje wel ja.quote:Op woensdag 25 december 2019 11:24 schreef alopio het volgende:
[..]
Is ook zo, maar begin langzaam een “Bono effect” te krijgen bij Chris Martin. Heeft niks met de muziek te maken, maar je neemt het toch mee
Hoezo?quote:Op woensdag 25 december 2019 11:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij heeft wel meer draken gemaakt, maar deze is wel lekker.
Wel ook weer zo iemand die zichzelf als een halfgod ziet, extreem nare man die JBJ.
want er zijn opnames van?quote:Op woensdag 25 december 2019 11:26 schreef ok01 het volgende:
Wel enigszins spijt dat ik dit een keer karaoke gezongen heb
Its My Life is zijn beste maar die liedje is dan ook gemaakt door een legende en niet Sjon zelluf.quote:Op woensdag 25 december 2019 11:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij heeft wel meer draken gemaakt, maar deze is wel lekker.
Wel ook weer zo iemand die zichzelf als een halfgod ziet, extreem nare man die JBJ.
Ik vind dat hij altijd ontzettend uit de hoogte doet en zichzelf nogal op een voetstuk plaatst. Is misschien imago, maar ik krijg er een heel naar gevoel bij.quote:
Verrijkt.quote:Op woensdag 25 december 2019 11:25 schreef peaceman het volgende:
Dat deze vent dat ULTRA tenenkrommende Always ook gemaakt heeft
Dit is het NPO Radio 2 Top 2000 topic.quote:Op woensdag 25 december 2019 11:26 schreef alopio het volgende:
Een van de wildere en hardere nummers voor Sky Radio dit
ja, met een aardig nummer, niet meer dan dat. En ik ben fan...zoveel wat mooier is. Zou niet in mijn Radiohead top 25 staan...quote:
Ik zie dit jaar minder op tegen de schoonfamilie dan tegen de familie.quote:Op woensdag 25 december 2019 11:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zo na het kerstontbijt weer even hier, zo oma maar eens op een bezoekje vergassen en dan op naar de schoonfamilie. Mag deze dag alvast voorbij zijn?
Mmm, de dingen die ik van hem voorbij zie komen op het interwebz zijn juist het tegenovergestelde ...quote:Op woensdag 25 december 2019 11:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dat hij altijd ontzettend uit de hoogte doet en zichzelf nogal op een voetstuk plaatst. Is misschien imago, maar ik krijg er een heel naar gevoel bij.
quote:Op woensdag 25 december 2019 11:28 schreef livelink het volgende:
Ik vind Wanted Dead or Alive toch wel het lekkerste nummer van JBJ
Het is ook een arrogante naarling. Richie is dan wel weer een lieverd, en die heeft ook nog eens een mooiere zangstemquote:Op woensdag 25 december 2019 11:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dat hij altijd ontzettend uit de hoogte doet en zichzelf nogal op een voetstuk plaatst. Is misschien imago, maar ik krijg er een heel naar gevoel bij.
Waarom staat Exit Music er niet in en dit wel, of How to Disappear of Reckoner of of of of of. En waarom staat Creep zo hoog? Wat een kutliedje is me dat.quote:Op woensdag 25 december 2019 11:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja, met een aardig nummer, niet meer dan dat. En ik ben fan...zoveel wat mooier is. Zou niet in mijn Radiohead top 25 staan...
Ik vind Bad Medicine het bestequote:Op woensdag 25 december 2019 11:28 schreef livelink het volgende:
maar dit is BJquote:Op woensdag 25 december 2019 11:28 schreef livelink het volgende:
ja hoor.quote:Op woensdag 25 december 2019 11:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zo na het kerstontbijt weer even hier, zo oma maar eens op een bezoekje vergassen en dan op naar de schoonfamilie. Mag deze dag alvast voorbij zijn?
Klopt,in mijn top 25 ook niet.quote:Op woensdag 25 december 2019 11:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja, met een aardig nummer, niet meer dan dat. En ik ben fan...zoveel wat mooier is. Zou niet in mijn Radiohead top 25 staan...
Dankjewelquote:Op woensdag 25 december 2019 11:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in.
Zelfs ik vind dat nietquote:
Wordt omgewisseld met Exit Music.quote:Op woensdag 25 december 2019 11:30 schreef BillDauterive het volgende:
146 plaatsen gezakt. Zou dit lied de lijst volgend jaar wel halen?
Ook weer waarquote:Op woensdag 25 december 2019 11:30 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Klopt,in mijn top 25 ook niet.
Maar he,Radiohead is Radiohead. Alsnog beter dan al de andere nummers de rest van vandaag.
Dan zou Disturbed sowieso wel een eindje zakkenquote:Op woensdag 25 december 2019 11:30 schreef OscarMopperkont het volgende:
Idee voor volgend jaar: naast je 35 nummers stemmen, mag je ook 3 nummers een min stem geven
Dat was ook de inspiratie van dit ideequote:Op woensdag 25 december 2019 11:31 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Dan zo Disturbed sowieso wel een eindje zakken
Zou ik wel een goed idee vinden eigenlijk. Zou wel funest zijn voor Coldplay maar dat ben ik bereid op te offeren als we dan ook die troep van Pokemon en de boeren en in mindere mate Claudia kwijt zijn.quote:Op woensdag 25 december 2019 11:30 schreef OscarMopperkont het volgende:
Idee voor volgend jaar: naast je 35 nummers stemmen, mag je ook 3 nummers een min stem geven
Ik kan het hebben, maar fan zal ik nooit worden.quote:
Is ook totaal niet duidelijk vermeld hier natuurlijkquote:Op woensdag 25 december 2019 11:27 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dit is het NPO Radio 2 Top 2000 topic.
primaquote:Op woensdag 25 december 2019 11:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wordt omgewisseld met Exit Music.
Pokémonquote:Op woensdag 25 december 2019 11:31 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Zou ik wel een goed idee vinden eigenlijk. Zou wel funest zijn voor Coldplay maar dat ben ik bereid op te offeren als we dan ook die troep van Pokemon en de boeren en in mindere mate Claudia kwijt zijn.
Karma Police vind ik denk ik hun beste nummer. Lekker mainstream, I know.quote:Op woensdag 25 december 2019 11:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik kan het hebben, maar fan zal ik nooit worden.
Hoewel ik Creep echt een fantastisch nummer vind.
Precies mijn gedachtenquote:Op woensdag 25 december 2019 11:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik kan het hebben, maar fan zal ik nooit worden.
Hoewel ik Creep echt een fantastisch nummer vind.
Mwah vind de slechtste nummers van Radiohead ook wel echt slecht, die hebben wel echt een ondergrens.quote:
Ik vind zowel Karma Police als High and Dry als Creep matig.quote:Op woensdag 25 december 2019 11:33 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Karma Police vind ik denk ik hun beste nummer. Lekker mainstream, I know.
Nou dit dusquote:Op woensdag 25 december 2019 11:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
Deze, hij kan er in, hij kan er ook niet in
Hou je bek Mexiquote:Op woensdag 25 december 2019 11:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah vind de slechtste nummers van Radiohead ook wel echt slecht, die hebben wel echt een ondergrens.
Deze is gewoon 'matig'.
quote:Op woensdag 25 december 2019 11:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit zei mijn ex ook altijdquote:Op woensdag 25 december 2019 11:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
Die moet me een ritme gevoel hebben dan...quote:Op woensdag 25 december 2019 11:34 schreef PippenScottie het volgende:
Dit was het liedje van de bruiloft van mijn zusje.
Het enige liedje waar mijn zwager ooit op gedanst heeft.
quote:Op woensdag 25 december 2019 11:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dit zei mijn ex ook altijd
Idioteque.quote:Op woensdag 25 december 2019 11:34 schreef Mani89 het volgende:
Karma Police is objectief gezien het allerbeste liedje van Radiohead, daar valt niet echt over te discussieren.
Niet gelijk gaan schelden nuquote:
In de tijd dat ik in een sekte zat gingen we bij mij thuis altijd bidden met gospelmuziek op de achtergrond. Op een gegeven moment had ik een gospelnummer opstaan, maar was ik vergeten om de shuffle uit te zetten. Kwam erna ineens Karma Police van Radiohead. De leider had het niet eens in de gaten.quote:Op woensdag 25 december 2019 11:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind zowel Karma Police als High and Dry als Creep matig.
En No Surprises echt af-schu-we-lijk.
Verder fantastische band.
https://www.spotify.com/nl/quote:Op woensdag 25 december 2019 11:34 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Ik heb wel een beetje heimwee naar het jaar dat we konden genieten van Pulp en Echo & The Bunnymen in de top op eerste kerstdag
Ja die is gaaf, maar iets teveel raaaarrrr voor mij, ik ben toch een meer saaie mainstream jongen.quote:
quote:Op woensdag 25 december 2019 11:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dit zei mijn ex ook altijd
oh kut, ik ben opeens verliefd, wat doe ik nuquote:
quote:Op woensdag 25 december 2019 11:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit nummer vertoont gelijkenissen met Seven Nation Army.
Allebei nummers die gedraaid worden bij de opkomst van een groen monster met een scheef gezicht.
Bløf luisterenquote:Op woensdag 25 december 2019 11:36 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
oh kut, ik ben opeens verliefd, wat doe ik nu
Dat zal me idd wel van de verliefdheid afhouden.quote:
dit jaar een goede kerstplaat uitgebrachtquote:Op woensdag 25 december 2019 11:24 schreef BillDauterive het volgende:
Leuke nieuwkomer van Robbie.
Maakt hij eigenlijk nog wel nieuwe muziek?
Daarom, werkt primaquote:Op woensdag 25 december 2019 11:37 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dat zal me idd wel van de verliefdheid afhouden.
Godsamme.quote:Op woensdag 25 december 2019 11:37 schreef Isorden het volgende:
[..]
Nee, dat is die andere van Sting.
Fragile
quote:Op woensdag 25 december 2019 11:37 schreef Isorden het volgende:
[..]
Fragile
[..]
Fragile
WHAT ABOUT APPELMOES?quote:Op woensdag 25 december 2019 11:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Als artiesten zich met regenwouden gaan bemoeien, gaat t vaak mis
[..]
Fragile
Maar ook nietquote:Op woensdag 25 december 2019 11:38 schreef MTheBassman het volgende:
Ik word hier niet bepaald warm of koud van. Mag erin, maar ook niet.
Climbing Up The Walls klimt omhoog in mijn lijstjes en lijkt mijn #3 te gaan worden na Idioteque en Street Spirit.quote:
Mijn onderbuik begint te rammelen van deze muziek.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |