Niet eens... daar stemmen genoeg anderen al opquote:
Komt wel.quote:Op woensdag 25 december 2019 11:09 schreef alopio het volgende:
[..]
Niet heel veel zin om er nu uitgebreid over uit te wijden (dat bewaren we wel voor de nachtelijke uurtjes als we lekker melangolisch doen)
Maar wel iets in die richting ja
Goed gezien!quote:Op woensdag 25 december 2019 10:39 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Mex mag nu een stuk minder posten vermoed ik.
Helaas niet, meteen daarna door naar familiequote:
All In The Family...quote:Op woensdag 25 december 2019 11:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Van de week nog een oude VPRO-docu over Loudon Wainwright gekeken met een nog piepjonge Rufus en Martha, grappig. En Kate leefde ook nog..
Nee daar ga ik van de week nog heenquote:
Van Rainbow heeft er nog nooit in gestaan.quote:Op woensdag 25 december 2019 11:02 schreef Bugno3 het volgende:
Wat staat All Night Long achterlijk laag zeg.
Wij hadden er vroeger ook 1.... die vierkante versie nogquote:
Ik wil die film ook nog zien maar zie er tegenop om als volwassen man alleen naar die film te gaan.quote:Op woensdag 25 december 2019 11:13 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Nee daar ga ik van de week nog heen
Terwijl All Night Long nog wel in de Top 100 Allertijden heeft gestaanquote:Op woensdag 25 december 2019 11:13 schreef Piebe het volgende:
[..]
Van Rainbow heeft er nog nooit in gestaan.
Sowieso nog nooit Rainbow.
Wat een verhaalquote:Op woensdag 25 december 2019 11:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oja, die idiote stoeptegelgooiers
Dat is er een voor op een tegeltjequote:Op woensdag 25 december 2019 11:12 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Komt wel.
Ik denk niet dat je er op zit te wachten als ik je vertel dat het Chinese karakter voor crisis hetzelfde betekent als kans...
We gaan muziek luisteren!
Gewoon niet de te dicht bij de kleine meisjes (of jongens) gaan zittenquote:Op woensdag 25 december 2019 11:13 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Ik wil die film ook nog zien maar zie er tegenop om als volwassen man alleen naar die film te gaan.
Ronnie James Dio wordt ernstig ondergewaardeerd in Nederland.quote:Op woensdag 25 december 2019 11:13 schreef Piebe het volgende:
[..]
Van Rainbow heeft er nog nooit in gestaan.
Sowieso nog nooit Rainbow.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |