... Trilei?quote:Op woensdag 25 december 2019 10:36 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ah, de band die vernoemd is naar een sex speeltje
the Buzzcocks?quote:Op woensdag 25 december 2019 10:36 schreef OscarMopperkont het volgende:
Zag hem voorbij komen in de NBA topic idd!quote:Op woensdag 25 december 2019 10:36 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Even off topic: heb je aankondiging van de Bulls/Jordan-docu gezien? Dat wordt smullen.
Een fictionele door stoomaangedreven dildo om precies te zijn.quote:Op woensdag 25 december 2019 10:36 schreef OscarMopperkont het volgende:
Wel een beetje heel erg weinig idd en dan ook nog in de kelder van de lijstquote:
Lijkt er niet echt op. Dan nog eerder Kokomo van de Beach Boysquote:Op woensdag 25 december 2019 10:37 schreef Bugno3 het volgende:
De Black Keys hebben een plaatje met bijna hetzelfde intro. Gold On The Ceiling?
Schuld van de boerenquote:Op woensdag 25 december 2019 10:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh dit is nog de enige van de Dan.Tijden veranderen.
Waar zijn Rikki en Reelin'quote:Op woensdag 25 december 2019 10:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wel een beetje heel erg weinig idd en dan ook nog in de kelder van de lijst
Mm, komt door dat echoende effectje denk ik.quote:Op woensdag 25 december 2019 10:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Lijkt er niet echt op. Dan nog eerder Kokomo van de Beach Boys
IGY van Donald Fagen niet vergetenquote:
Vriendin? Goed bezig Mexi!quote:Op woensdag 25 december 2019 10:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah, mijn vriendin is uit bed.
Ik zet hem effe harder.
Mex mag nu een stuk minder posten vermoed ik.quote:Op woensdag 25 december 2019 10:38 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Vriendin? Goed bezig Mexi!
Ga je nu niet meer heel verdrietig zijn bij Smiths en Jeff Buckley?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |