Eens! Had me dat ook voorgenomen deze dagen, gewoon kerst vieren, op vakantie gaan en muziek luisteren. Misschien dat er snachts een drankje meer in gaat maar toch.quote:Op woensdag 25 december 2019 11:12 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Komt wel.
Ik denk niet dat je er op zit te wachten als ik je vertel dat het Chinese karakter voor crisis hetzelfde betekent als kans...
We gaan muziek luisteren!
Of gewoon met vrienden gaan.quote:Op woensdag 25 december 2019 11:14 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Gewoon niet de te dicht bij de kleine meisjes (of jongens) gaan zitten
Welke idioot staat s'morgens vroeg op en denkt vandaag lekker een stoeptegel naar beneden gooienquote:Op woensdag 25 december 2019 11:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oja, die idiote stoeptegelgooiers
Dan ben je niet helemaal wijs nee.quote:Op woensdag 25 december 2019 11:15 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Welke idioot staat s'morgens vroeg op en denkt vandaag lekker een stoeptegel naar beneden gooien![]()
Ik vraag me bij zoveel nieuwsberichten af... hoe bedenk je het....quote:Op woensdag 25 december 2019 11:15 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Welke idioot staat s'morgens vroeg op en denkt vandaag lekker een stoeptegel naar beneden gooien![]()
Achja, komende week krijgen we weer mensen die vuurwerk naar mensen toe gaan gooien, etc.quote:Op woensdag 25 december 2019 11:15 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Stratenmakers?quote:Op woensdag 25 december 2019 11:15 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Elk tijdstip van de dag had ie idioot geweest hoorquote:Op woensdag 25 december 2019 11:15 schreef laxus13 het volgende:
[..]
"Love is All" staat vrij hoog toch?quote:Op woensdag 25 december 2019 11:14 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ronnie James Dio wordt ernstig ondergewaardeerd in Nederland.
Fokkers hebben geen vriendenquote:Op woensdag 25 december 2019 11:15 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Of gewoon met vrienden gaan.
Is hier in de straat ook heel erg, al 2 maanden lang zowat elke dag vuurwerkquote:Op woensdag 25 december 2019 11:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Achja, komende week krijgen we weer mensen die vuurwerk naar mensen toe gaan gooien, etc.
Zijn genoeg idioten op deze wereld helaas.
Misschien had hij een nachtje doorgehaald.quote:Op woensdag 25 december 2019 11:15 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Maar die staat al een paar jaar niet meer in de lijst toch?quote:Op woensdag 25 december 2019 11:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als ik naar I Don't Like Mondays luister is mijn hoop in de gemiddelde mens sowieso alweer verloren.
Dit kan ik beamen vriend!quote:Op woensdag 25 december 2019 11:16 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Fokkers hebben geen vrienden
Denk dat ie veel had gesnuift jaquote:Op woensdag 25 december 2019 11:16 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Misschien had hij een nachtje doorgehaald.
Net als Normaal.quote:Op woensdag 25 december 2019 11:17 schreef Isorden het volgende:
De beste 2000 nummers ooit gemaakt!
Coldplay
Ergens hier zit een goeie grap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |