Maar die staat al een paar jaar niet meer in de lijst toch?quote:Op woensdag 25 december 2019 11:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als ik naar I Don't Like Mondays luister is mijn hoop in de gemiddelde mens sowieso alweer verloren.
Dit kan ik beamen vriend!quote:Op woensdag 25 december 2019 11:16 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Fokkers hebben geen vrienden
Denk dat ie veel had gesnuift jaquote:Op woensdag 25 december 2019 11:16 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Misschien had hij een nachtje doorgehaald.
Net als Normaal.quote:Op woensdag 25 december 2019 11:17 schreef Isorden het volgende:
De beste 2000 nummers ooit gemaakt!
Coldplay
Ergens hier zit een goeie grap
Helaas niet nee. Kwam nog voorbij bij de NPO Radio 2 presenteert van Leo & Ricky (maar daar kwam ook The Wild Places voorbij en die staat er wel in, alleen vorig jaar niet)quote:Op woensdag 25 december 2019 11:17 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Maar die staat al een paar jaar niet meer in de lijst toch?
Martha 🙏💙quote:
Maar verder gaat het wel goed met je?quote:Op woensdag 25 december 2019 11:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is wel een leuke Coldplay.
Dat zeg ik al voor de tweede keer vandaag.
Dat zijn echte Keerls die daarop stemmen.quote:
Dat zeg je steeds vaker merk ik, word je muzieksmaak eindelijk een beetje volwassener?quote:Op woensdag 25 december 2019 11:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is wel een leuke Coldplay.
Dat zeg ik al voor de tweede keer vandaag.
Mijn Coldplaysmaak is onveranderd, ik vind nog altijd dezelfde platen bagger en dezelfde platen prima als 3 jaar terug.quote:Op woensdag 25 december 2019 11:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat zeg je steeds vaker merk ik, word je muzieksmaak eindelijk een beetje volwassener?
Oh oke, sorry.quote:Op woensdag 25 december 2019 11:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mijn Coldplaysmaak is onveranderd, ik vind nog altijd dezelfde platen bagger en dezelfde platen prima als 3 jaar terug.
die laatste moet wel weer leuk zijnquote:Op woensdag 25 december 2019 11:20 schreef alopio het volgende:
Nogmaals, na de eerste plaat is het toch wel heel snel heel erg matig geworden
Ik zie nog steeds posts van jou ja.quote:Op woensdag 25 december 2019 11:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Is dat gejengel nou nog niet klaar?
Ik ben nog steeds dezelfde muziekkleuter als vroeger.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |