Ik vind Bad Medicine het bestequote:Op woensdag 25 december 2019 11:28 schreef livelink het volgende:
Ik vind Wanted Dead or Alive toch wel het lekkerste nummer van JBJ
maar dit is BJquote:Op woensdag 25 december 2019 11:28 schreef livelink het volgende:
Ik vind Wanted Dead or Alive toch wel het lekkerste nummer van JBJ
ja hoor.quote:Op woensdag 25 december 2019 11:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zo na het kerstontbijt weer even hier, zo oma maar eens op een bezoekje vergassen en dan op naar de schoonfamilie. Mag deze dag alvast voorbij zijn?
Klopt,in mijn top 25 ook niet.quote:Op woensdag 25 december 2019 11:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja, met een aardig nummer, niet meer dan dat. En ik ben fan...zoveel wat mooier is. Zou niet in mijn Radiohead top 25 staan...
Dankjewelquote:Op woensdag 25 december 2019 11:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in.
Zelfs ik vind dat nietquote:
Wordt omgewisseld met Exit Music.quote:Op woensdag 25 december 2019 11:30 schreef BillDauterive het volgende:
146 plaatsen gezakt. Zou dit lied de lijst volgend jaar wel halen?
Ook weer waarquote:Op woensdag 25 december 2019 11:30 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Klopt,in mijn top 25 ook niet.
Maar he,Radiohead is Radiohead. Alsnog beter dan al de andere nummers de rest van vandaag.
Dan zou Disturbed sowieso wel een eindje zakkenquote:Op woensdag 25 december 2019 11:30 schreef OscarMopperkont het volgende:
Idee voor volgend jaar: naast je 35 nummers stemmen, mag je ook 3 nummers een min stem geven
Dat was ook de inspiratie van dit ideequote:Op woensdag 25 december 2019 11:31 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Dan zo Disturbed sowieso wel een eindje zakken
Zou ik wel een goed idee vinden eigenlijk. Zou wel funest zijn voor Coldplay maar dat ben ik bereid op te offeren als we dan ook die troep van Pokemon en de boeren en in mindere mate Claudia kwijt zijn.quote:Op woensdag 25 december 2019 11:30 schreef OscarMopperkont het volgende:
Idee voor volgend jaar: naast je 35 nummers stemmen, mag je ook 3 nummers een min stem geven
Ik kan het hebben, maar fan zal ik nooit worden.quote:
Is ook totaal niet duidelijk vermeld hier natuurlijkquote:Op woensdag 25 december 2019 11:27 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dit is het NPO Radio 2 Top 2000 topic.
primaquote:Op woensdag 25 december 2019 11:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wordt omgewisseld met Exit Music.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |