Waar het hart vol van is......quote:
Nou ja, niet dat je een ogenblik denkt dat iemand een angorahamster heeft als de onderbroek uitgaat. Zo traditioneel hoeft ook weer niet.quote:
Ben je nu iemand die in de bibel belt woont of nietquote:Op dinsdag 24 december 2019 10:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, niet dat je een ogenblik denkt dat iemand een angorahamster heeft als de onderbroek uitgaat. Zo traditioneel hoeft ook weer niet.
Importquote:Op dinsdag 24 december 2019 10:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ben je nu iemand die in de bibel belt woont of niet![]()
Thanks, nu kan ik me weer inhouden met kerst met deze MIquote:Op dinsdag 24 december 2019 10:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Importzag in het zwembad laatst wel een refodame met een baal shag onder haar armen
"Wie zijn wij om te veranderen hoe God ons geschapen heeft"quote:Op dinsdag 24 december 2019 10:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Importzag in het zwembad laatst wel een refodame met een baal shag onder haar armen
Graag gedaanquote:Op dinsdag 24 december 2019 10:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Thanks, nu kan ik me weer inhouden met kerst met deze MI
Tja, maar ze hebben wel ALLEMAAL een bril door die inteeltpraktijken.quote:Op dinsdag 24 december 2019 10:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Wie zijn wij om te veranderen hoe God ons geschapen heeft"
Als je geen televisie mag kijken kun je nog altijd op je zusje kruipen.quote:Op dinsdag 24 december 2019 10:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tja, maar ze hebben wel ALLEMAAL een bril door die inteeltpraktijken.
Je zus mag niet, je nichtje aan de andere kant is over te onderhandelen.quote:Op dinsdag 24 december 2019 10:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je geen televisie mag kijken kun je nog altijd op je zusje kruipen.
Samen douchen, goed tegen de waterverspilling.quote:Op dinsdag 24 december 2019 11:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je zus mag niet, je nichtje aan de andere kant is over te onderhandelen.
Oh wow.quote:Op dinsdag 24 december 2019 11:07 schreef Budapestenaar het volgende:
Kan me wel wat rechtszaken herinneren waar dat aan de orde was ja.
Klinkt als een ideale dagquote:Op dinsdag 24 december 2019 11:15 schreef UitStraling het volgende:
Kaasbroodje uit de oven, volle mok koffie, de hele dag weinig op de agenda, wat wil een mens nog meer?
Staat genoteerd in de excel lijst!quote:Op dinsdag 24 december 2019 11:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
Op naar de supermarkt. Als ik over 2 uur nog niet terug ben graag de politie bellen.
Dacht dat alleen MCH die had.quote:Op dinsdag 24 december 2019 11:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Staat genoteerd in de excel lijst!
Iedereen heeft een excel bestandje van MCHquote:Op dinsdag 24 december 2019 11:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dacht dat alleen MCH die had.
Ik heb een gaaf kunstwerk gekocht, 20 prints totaal van gemaakt, waarvan de opbrengsten ten goede komen aan de Koala opvang in de Australische bosbrandenquote:
was maar een geintje, 1 euro voor de voedselbankquote:Op dinsdag 24 december 2019 13:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik heb een gaaf kunstwerk gekocht, 20 prints totaal van gemaakt, waarvan de opbrengsten ten goede komen aan de Koala opvang in de Australische bosbranden
daar ging de rest van mn maandsalaris
Ik nietquote:Op dinsdag 24 december 2019 13:24 schreef Karzai het volgende:
[..]
was maar een geintje, 1 euro voor de voedselbank
heb je een plaatje van het kunstwerk?quote:Op dinsdag 24 december 2019 13:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik heb een gaaf kunstwerk gekocht, 20 prints totaal van gemaakt, waarvan de opbrengsten ten goede komen aan de Koala opvang in de Australische bosbranden
Pics?quote:Op dinsdag 24 december 2019 13:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
was aan het draaien zodat ik morgen in schone kleren aan het kerstdiner kan verschijnenquote:
Arme buurtbewonerquote:Na de explosie gingen beide zwaargewonde mannen op de tast naar een huis in de buurt. De bewoner die de deur opendeed, heeft slachtofferhulp gekregen.
quote:Op dinsdag 24 december 2019 14:25 schreef Dr_Flash het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)t-en-botbreuken.html
[..]
Arme buurtbewoner
Ik ook...quote:Op dinsdag 24 december 2019 13:55 schreef Karzai het volgende:
[..]
was aan het draaien zodat ik morgen in schone kleren aan het kerstdiner kan verschijnen
Voor de rest rustagh
Klinkt ingewikkeldquote:Op dinsdag 24 december 2019 14:51 schreef Karzai het volgende:
morgen vandaag ben ik alllllllllllleeeeeeeeeeeeeeeeen
Ik ben al op weg.quote:Op dinsdag 24 december 2019 15:13 schreef Dr_Flash het volgende:
nog anderhalf uur, dan klap ik hem dicht
quote:Op dinsdag 24 december 2019 15:38 schreef Karzai het volgende:
ik heb een hele kip gehaald, die schuif ik zo in de oven , haal ik er patat bij
eerst wat nootjes en een biertje
quote:Op dinsdag 24 december 2019 14:25 schreef Dr_Flash het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)t-en-botbreuken.html
[..]
Arme buurtbewoner
Het zullen je buren maar zijnquote:Op dinsdag 24 december 2019 15:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
![]()
Kan ik me indenken inderdaad. Stel idioten ook met vuurwerk.
quote:Op dinsdag 24 december 2019 15:55 schreef Karzai het volgende:
Haags ga naar huis joh, straks is er geen plek meer in de herberg!
Gelijk heb je!quote:Op dinsdag 24 december 2019 16:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik kap er rond half vijf wel mee hoor
Dat juichen wij allen toe.quote:Op dinsdag 24 december 2019 16:23 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ver weg zonder internet op een onbewoond eiland zonder water
quote:Op dinsdag 24 december 2019 14:25 schreef Karzai het volgende:
Portret van haags @:bitterbal
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 december 2019 15:38 schreef Karzai het volgende:
ik heb een hele kip gehaald, die schuif ik zo in de oven , haal ik er patat bij
eerst wat nootjes en een biertje
Gooi jij je koffer even achterover.quote:Op dinsdag 24 december 2019 16:25 schreef bitterbal het volgende:
Ik gooi ff koffer achterover en dan verder.
Zijn ze nazi?quote:Op dinsdag 24 december 2019 16:26 schreef MCH het volgende:
[..]
Schoonfam en je hoerenmoeder ontvluchten
Hm koffiequote:Op dinsdag 24 december 2019 16:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gooi jij je koffer even achterover.
Best indrukwekkende gebouwen en omgeving maar ik ben op doorreis, we rollen weer.quote:Op dinsdag 24 december 2019 16:26 schreef Karzai het volgende:
[..]
voor je kerst toespraak op het hitler monument?
Nou toedeleteringquote:Op dinsdag 24 december 2019 16:28 schreef MCH het volgende:
[..]
Best indrukwekkende gebouwen en omgeving maar ik ben op doorreis, we rollen weer.
Lekker man. En dan?quote:Op dinsdag 24 december 2019 16:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik zet zo de grasmaaier aan.
quote:Op dinsdag 24 december 2019 16:31 schreef Dr_Flash het volgende:
oh okee. Ik ga zo de gordijnen dicht doen.
Ik heb wel gordijnen.
Trustequote:Op dinsdag 24 december 2019 16:44 schreef Dr_Flash het volgende:
VERKAANSIE![]()
Eerst uurtje op de bank liggen
een uurtje maar! gewoon twee dagen en af en toe je hand uitsteken voor hapjes en bier!quote:Op dinsdag 24 december 2019 16:44 schreef Dr_Flash het volgende:
VERKAANSIE![]()
Eerst uurtje op de bank liggen
Zeker welquote:Op dinsdag 24 december 2019 16:54 schreef Karzai het volgende:
[..]
ook mooi als je maar gelukkig bent
De relaxte vrije uurtjes voor kerst samen met vrienden op een verwarmd terrasje, iedereen uitgelaten want vakantie, extra dure flessen wijn, kwatsverhalen, hapjes, live muziekquote:
Oooh nicequote:Op dinsdag 24 december 2019 17:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De relaxte vrije uurtjes voor kerst samen met vrienden op een verwarmd terrasje, iedereen uitgelaten want vakantie, extra dure flessen wijn, kwatsverhalen, hapjes, live muziek
quote:Op dinsdag 24 december 2019 17:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De relaxte vrije uurtjes voor kerst samen met vrienden op een verwarmd terrasje, iedereen uitgelaten want vakantie, extra dure flessen wijn, kwatsverhalen, hapjes, live muziek
Niet zoveel. Ze vliegen er toch wel uitquote:Op dinsdag 24 december 2019 18:52 schreef Bos81 het volgende:
HAAGSIE. Wat vind je van de nieuwe ADO trainer??
Goed bezig!quote:Op dinsdag 24 december 2019 18:00 schreef Dr_Flash het volgende:
gevulde reuzenchampignons in de airfryert. Met gehakt en roomkaas en veel knoflook. Gegratineerd met brie. Zal mij benieuwen
Oh nou ja dat is zo der Lauf der Dinge he. Kwart voor 5 laptop dicht, ouwelullenslaapje, half zes maar eens koken want ja wat anders. Inmiddels ook de afwas gedaan, 3 potjes rooie klats gemaakt (helaas zonder wortel want niet in huis) en mijn favorite prisoner weer een mailtje gestuurdquote:
Nee.quote:Op dinsdag 24 december 2019 19:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Haagsie
Had jij wel een feestelijk maal vanavond?
Wellichtquote:Op dinsdag 24 december 2019 20:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Danny heeft je bandbreedte teruggeschroefd naar 1 woord per post?
Als het nog verder word terug geschroeft moet je woorden gaan opslitsen.quote:
Hij zit zeker stiekem te FOK!ken bij zijn schoonoudersquote:Op dinsdag 24 december 2019 20:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als het nog verder word terug geschroeft moet je woorden gaan opslitsen.
Kloptquote:Op dinsdag 24 december 2019 20:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als het nog verder word terug geschroeft moet je woorden gaan opslitsen.
Hahaha nee man.quote:Op dinsdag 24 december 2019 20:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij zit zeker stiekem te FOK!ken bij zijn schoonouders
Prisoner??quote:Op dinsdag 24 december 2019 19:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nou ja dat is zo der Lauf der Dinge he. Kwart voor 5 laptop dicht, ouwelullenslaapje, half zes maar eens koken want ja wat anders. Inmiddels ook de afwas gedaan, 3 potjes rooie klats gemaakt (helaas zonder wortel want niet in huis) en mijn favorite prisoner weer een mailtje gestuurd![]()
Geen darts op TV dus ik denk dat ik maar eens met het boekje voor het PTA TT nieuwjaarsrondje aan de gang ga![]()
/liefdagboek
Ik correspondeer met gevangenen ja. Om hun dagen een beetje op te vrolijkenquote:
Oh met wie? EN wat zei je dan?quote:Ik had het vanmiddag nog over jou, met je treinboekjes en treinclub
Stiekem op het toilet zitten FOK! Ken als een konijn.quote:Op dinsdag 24 december 2019 20:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij zit zeker stiekem te FOK!ken bij zijn schoonouders
Oh, dat lijkt me bijzonder. Niks voor mijquote:Op dinsdag 24 december 2019 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik correspondeer met gevangenen ja. Om hun dagen een beetje op te vrolijken
[..]
Oh met wie? EN wat zei je dan?
Vaak zat gedaanquote:Op dinsdag 24 december 2019 20:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Stiekem op het toilet zitten FOK! Ken als een konijn.
Ik FOK! alleen als ik poepquote:Op dinsdag 24 december 2019 20:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Vaak zat gedaan![]()
Standaard tijdens het poepen
quote:Op dinsdag 24 december 2019 20:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je bandbreedte voor smileys is ook ingetrokken.
Heerlijk tijdens het kakken schijt topics in KLB volbaggerenquote:Op dinsdag 24 december 2019 20:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Vaak zat gedaan![]()
Standaard tijdens het poepen
Schijtenquote:Op dinsdag 24 december 2019 20:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, aangezien ik best vaak FOK! zou dat betekenen dat ik nogal wat tijd op de wc doorbreng
De leef!quote:Op dinsdag 24 december 2019 20:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heerlijk tijdens het kakken schijt topics in KLB volbaggeren
Oh nee hoor, niks bijzonders. Alles wordt gemonitord dus we hebben het alleen over koetjes en kalfjes. Is een vrouw in Amerika die twee keer 40 en een keer 10 jaar gekregen heeft voor kindermishandeling, poging tot moord en gewelddadig verzet bij aanhouding. Kun je daar allemaal gewoon op internet vinden. Amerika geeft geen ene neuk om privacyquote:Op dinsdag 24 december 2019 20:36 schreef Molo het volgende:
Oh, dat lijkt me bijzonder. Niks voor mij
Is dat in Nederland of elders?
Nou de lol is er wel een beetje af sinds ik in 2014 alleen aan woon-werk meer dan 50.000 km met de trein gereden heb hoorquote:Goeie vriend van me. Die begon over iemand die treinspotter was en vertelde dat ik ook iemand kende (jaaaaa groot woord) die graag alles met treinen deed en ervan wist. Je stationnaambordjes enzo.
Dat treinrondje ziet er altijd zéér tof uit op foto’squote:Op dinsdag 24 december 2019 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nee hoor, niks bijzonders. Alles wordt gemonitord dus we hebben het alleen over koetjes en kalfjes. Is een vrouw in Amerika die twee keer 40 en een keer 10 jaar gekregen heeft voor kindermishandeling, poging tot moord en gewelddadig verzet bij aanhouding. Kun je daar allemaal gewoon op internet vinden. Amerika geeft geen ene neuk om privacy![]()
Het was voor haar wel lastig om een mailmaatje te vinden. Veel mensen willen op zich wel met gevangenen schrijven, "maar niet als ze dit of dat misdaan hebben". Ik vind dat hypocriet. Voor wat iemand misdaan heeft is hij of zij al veroordeeld, dat hoef jij als aspirant-mailmaatje niet nogeens te doen. Ik schrijf met een persoon, en niet met zijn daden. We hebben het er ook nooit over. Ik denk dat ze weet dat ik weet waar zij voor zit. En anders maar niet. Het maakt gewoon niet uit. Ik vertel dan over dat ik in EIndhoven werk en dat Eindhoven de lichtstad genoemd wordt en Frits Philips heel populair was en dan stuur ik wat foto's mee van GLOW en dan vindt ze dat helemaal fantastischEn daar word ik dan weer blij van
Simple life
[..]
Nou de lol is er wel een beetje af sinds ik in 2014 alleen aan woon-werk meer dan 50.000 km met de trein gereden heb hoorAlleen als ik ver weg ben wil ik nog weleens wat bordjes mee pikken. Hobbyrondjes doe ik eigenlijk nooit meer. Alleen de jaarlijkse Nieuwjaarsronde met het clubje uit PTA, dat loopt behoorlijk uit de hand
In 2011 begonnen als een zaterdagnamiddaglijks rondje door midden-Nederland. In 2012 gingen we de grens over naar Duitsland, in 2015 gingen we ter gelegenheid van ons eerste lustrum twee dagen (hotelletje in Luxemburg) en het wordt steeds gekker eigenlijk. Komend voorjaar gaan we 4 dagen naar de Italiaanse rivièra
Wat tof, sinds wanneer doe je dat dan? Heb je er echt nog nooit over gehoord.quote:Op dinsdag 24 december 2019 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nee hoor, niks bijzonders. Alles wordt gemonitord dus we hebben het alleen over koetjes en kalfjes. Is een vrouw in Amerika die twee keer 40 en een keer 10 jaar gekregen heeft voor kindermishandeling, poging tot moord en gewelddadig verzet bij aanhouding. Kun je daar allemaal gewoon op internet vinden. Amerika geeft geen ene neuk om privacy![]()
Het was voor haar wel lastig om een mailmaatje te vinden. Veel mensen willen op zich wel met gevangenen schrijven, "maar niet als ze dit of dat misdaan hebben". Ik vind dat hypocriet. Voor wat iemand misdaan heeft is hij of zij al veroordeeld, dat hoef jij als aspirant-mailmaatje niet nogeens te doen. Ik schrijf met een persoon, en niet met zijn daden. We hebben het er ook nooit over. Ik denk dat ze weet dat ik weet waar zij voor zit. En anders maar niet. Het maakt gewoon niet uit. Ik vertel dan over dat ik in EIndhoven werk en dat Eindhoven de lichtstad genoemd wordt en Frits Philips heel populair was en dan stuur ik wat foto's mee van GLOW en dan vindt ze dat helemaal fantastischEn daar word ik dan weer blij van
Simple life
[..]
Nou de lol is er wel een beetje af sinds ik in 2014 alleen aan woon-werk meer dan 50.000 km met de trein gereden heb hoorAlleen als ik ver weg ben wil ik nog weleens wat bordjes mee pikken. Hobbyrondjes doe ik eigenlijk nooit meer. Alleen de jaarlijkse Nieuwjaarsronde met het clubje uit PTA, dat loopt behoorlijk uit de hand
In 2011 begonnen als een zaterdagnamiddaglijks rondje door midden-Nederland. In 2012 gingen we de grens over naar Duitsland, in 2015 gingen we ter gelegenheid van ons eerste lustrum twee dagen (hotelletje in Luxemburg) en het wordt steeds gekker eigenlijk. Komend voorjaar gaan we 4 dagen naar de Italiaanse rivièra
Is het ookquote:Op dinsdag 24 december 2019 20:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat treinrondje ziet er altijd zéér tof uit op foto’s
Yep je laat iedereen de hele boel uitzoeken en jij maakt er vervolgens een boekje bij.quote:Op dinsdag 24 december 2019 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is het ookWe zijn vaak al maanden van tevoren aan het voorpretten
Dan is het weer stressen met de dienstregeling, of met goedkope tickets, dan is het weer hotels uitzoeken of andere dingen die we willen zien
En daar maak ik dus een klein gidsje bij. Niet alleen omdat iedereen dat leuk vindt maar ook omdat ik zelf graag alles van haver tot gort voorbereid heb
Paar maanden nuquote:Op dinsdag 24 december 2019 20:56 schreef liesje1979 het volgende:
Wat tof, sinds wanneer doe je dat dan? Heb je er echt nog nooit over gehoord.(Dat schrijven met gevangen)
Iedereen mag er van vinden wat ie wil hoorquote:En het treinrondje is deze keer ook officieel gewoon weer drie dagen he? Waarbij sommigen met de trein naar het vertrekpunt reizen.![]()
Gaat goed hequote:Op dinsdag 24 december 2019 20:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep je laat iedereen de hele boel uitzoeken en jij maakt er vervolgens een boekje bij.
Hoe lang heb je nu vrij?quote:Op dinsdag 24 december 2019 20:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Schijten![]()
Toen ik thuis kwam uit werk meteen gedaan, heerlijk
Nou ja die Amerikanen lezen geen Nederlands, maar verder is het overal ouwehoeren troef jaquote:Op dinsdag 24 december 2019 20:59 schreef Toekito het volgende:
Of je nou met TBSers praat op FOK! of je schrijft met een Amerikaanse gevangene, er is geen verschil!
Ah dacht al dat ik wat gemist had, maar super cool dat je dat doet.quote:Op dinsdag 24 december 2019 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Paar maanden nu
[..]
Iedereen mag er van vinden wat ie wil hoorEr is geen officieel
quote:Op dinsdag 24 december 2019 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja die Amerikanen lezen geen Nederlands, maar verder is het overal ouwehoeren troef ja
Yep Dennis vooral maar James die houdt Dennis op de achtergrond altijd heel goed in de gaten volgens mij. Ach zo hebben we allemaal onze rol, Iedereen behalve ik.quote:Op dinsdag 24 december 2019 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gaat goed heDennis is er ook vreselijk druk mee inderdaad met al dat uitzoeken
Mooi dat hij dat doet want dat is volgens mij minstens zo veel werk als dat boekje van mij
Ga gewoon eens mee, is echt leuk, ook voor niet treinfapperts.quote:Op dinsdag 24 december 2019 20:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat treinrondje ziet er altijd zéér tof uit op foto’s
Niet waar jij bent gewoon chef kaasblokjesquote:Op dinsdag 24 december 2019 21:01 schreef liesje1979 het volgende:
Yep Dennis vooral maar James die houdt Dennis op de achtergrond altijd heel goed in de gaten volgens mij. Ach zo hebben we allemaal onze rol, Iedereen behalve ik.
Chef uit het raam kijken en janken om het mooie uitzicht.quote:Op dinsdag 24 december 2019 21:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet waar jij bent gewoon chef kaasblokjesEn we gaan niet vliegen dus je kunt gewoon in Pisa vast wat lekkers voor ons regelen
Ik ben notabene een treinfappertquote:Op dinsdag 24 december 2019 21:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ga gewoon eens mee, is echt leuk, ook voor niet treinfapperts.
Je beroemde boekjeboekjequote:Op dinsdag 24 december 2019 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan is het weer stressen met de dienstregeling, of met goedkope tickets, dan is het weer hotels uitzoeken of andere dingen die we willen zien
En daar maak ik dus een klein gidsje bij. Niet alleen omdat iedereen dat leuk vindt maar ook omdat ik zelf graag alles van haver tot gort voorbereid heb
Helemaal nietquote:Op dinsdag 24 december 2019 21:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben notabene een treinfappert
Mag dat zomaar, dacht dat dat voorbehouden was aan een select clubje incrowd?
Lol nee joh, dan had ik nooooooit mee gemogen.quote:Op dinsdag 24 december 2019 21:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben notabene een treinfappert
Mag dat zomaar, dacht dat dat voorbehouden was aan een select clubje incrowd?
Het gaat ergens over, in de KSC. Issie niet gewendquote:
Dan houd ik het voor volgend jaar zeker in het achterhoofdquote:Op dinsdag 24 december 2019 21:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Helemaal nieter gaan vrijwel ELK jaar mensen mee die nog niet eerder meegeweest zijn. Al kan het zijn dat het voor dit jaar wel een beetje kort dag wordt, de groepstickets zijn al geregeld. Dus dan wordt het waarschijnlijk een stuk duurder plus dat je misschien wel drie wagons verderop zit in je uppie
Dit is niet waar.quote:Op dinsdag 24 december 2019 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het gaat ergens over, in de KSC. Issie niet gewend
Waardevol voor die mensenquote:Op dinsdag 24 december 2019 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Simple life
[..]
Daar waren we afgelopn jaar heen. "DIT" jaar dus. Dus eigenlijk zit je wel goedquote:Op dinsdag 24 december 2019 21:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan houd ik het voor volgend jaar zeker in het achterhoofd![]()
![]()
Waarom dacht ik nou dat jullie naar Engeland zouden gaan dit jaar?
Dit word jouw derde rondje, toch?quote:Op dinsdag 24 december 2019 21:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol nee joh, dan had ik nooooooit mee gemogen.Want ik heb dus helemaal niets met treinen. Of naja misschien heb ik me gewoon opgedrongen, dat kan ook. Maar volgens mij mag iedereen mee.
Dat was vorig jaar.quote:Op dinsdag 24 december 2019 21:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan houd ik het voor volgend jaar zeker in het achterhoofd![]()
![]()
Waarom dacht ik nou dat jullie naar Engeland zouden gaan dit jaar?
Heerlijk, en supertofquote:Op dinsdag 24 december 2019 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toch nog hard gewerkt vandaag?quote:Op dinsdag 24 december 2019 21:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik lig voor pampus op de bank. Dit wordt geen latertje.
Truequote:Op dinsdag 24 december 2019 20:59 schreef Toekito het volgende:
Of je nou met TBSers praat op FOK! of je schrijft met een Amerikaanse gevangene, er is geen verschil!
O, dan heb ik ergens iets gemistquote:Op dinsdag 24 december 2019 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar waren we afgelopn jaar heen. "DIT" jaar dus. Dus eigenlijk zit je wel goed
Valt mee hoor.quote:Op dinsdag 24 december 2019 21:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Toch nog hard gewerkt vandaag?
Volgende week donderdag weer werken. Heerlijk even vrijquote:Op dinsdag 24 december 2019 20:59 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Hoe lang heb je nu vrij?
En kak jij niet op je werk? Durf je niet?
Yep, eigenlijk 4e maar 1x was ik ziek. En dat vond ik toen ze erg dat ik snachts met mijn koorsthoofd nog bijna een blablacar had geregeld van Eindhoven naar Polen om alsnog aan te sluiten. Want je kon kabouters zoeken in Warschau. Maar die auto was net volgeboekt. Achteraf was dat misschien ook maar beter.quote:Op dinsdag 24 december 2019 21:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit word jouw derde rondje, toch?
Italië is superleuk!quote:Op dinsdag 24 december 2019 21:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat was vorig jaar.Dit jaar gaan we eindelijk naar Italië.
Een blablacar?quote:Op dinsdag 24 december 2019 21:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep, eigenlijk 4e maar 1x was ik ziek. En dat vond ik toen ze erg dat ik snachts met mijn koorsthoofd nog bijna een blablacar had geregeld van Eindhoven naar Polen om alsnog aan te sluiten. Want je kon kabouters zoeken in Warschau. Maar die auto was net volgeboekt. Achteraf was dat misschien ook maar beter.
Fantastisch tochquote:Op dinsdag 24 december 2019 21:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Chef uit het raam kijken en janken om het mooie uitzicht.
Ik denk het, het was Wroclawquote:Op dinsdag 24 december 2019 21:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een blablacar?
Kabouters in Warschau? Was dat een koortsdroom?
Ja ik vlieg op Pisa want we hebben geloof ik een uur of twee in Chinqe terre en dat vond ik toch net wat te kort.quote:Op dinsdag 24 december 2019 21:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Italië is superleuk!Is de bestemming voor 2021 al bekend? Tsjechië lijkt me een tof treinland, maar misschien is dat al gedaan.
Wil ik ook meer over weten!quote:Op dinsdag 24 december 2019 21:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een blablacar?
Lol fles heeft gelijk, was wroclaw. En daar had je van die kabouters die je kon zoeken. Blablacar is iets waarbij je met iemand mee kan rijden en dan deelt in de kosten.quote:Op dinsdag 24 december 2019 21:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een blablacar?
TRV / Fles' Travelsnacks #4quote:Op dinsdag 24 december 2019 21:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, dan heb ik ergens iets gemist
Er komt idd weinig zinnigs meer uit vanavondquote:Op dinsdag 24 december 2019 21:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan gewoon lekker overgeven aan de lamlendige feestdagengevoelens
Laatst gehad dat er ineens een vreemde bij ons in de taxi staptequote:Op dinsdag 24 december 2019 21:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol fles heeft gelijk, was wroclaw. En daar had je van die kabouters die je kon zoeken. Blablacar is iets waarbij je met iemand mee kan rijden en dan deelt in de kosten.
Welke? Hier gaat de appie om 10 uur open, dus wel open maar aangepaste openingstijden.quote:Op dinsdag 24 december 2019 21:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat fijn dat ik morgen om 8 uur terecht kan bij de super voor een goed ontbijt
O, daar is @TaMieke eerder dit jaar ook geweest. Misschien heeft ze nog tipsquote:Op dinsdag 24 december 2019 21:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja ik vlieg op Pisa want we hebben geloof ik een uur of twee in Chinqe terre en dat vond ik toch net wat te kort.
Lol hier zou ik daar ook heel raar van opkijken, Maar in veel landen waar het OV net een beetje anders is is het heel normaal dat een taxi af en toe onderweg iemand langs de weg oppikt en een stuk verder weer dropt. Ook wel gezellig ergens.quote:Op dinsdag 24 december 2019 21:17 schreef Molo het volgende:
[..]
Laatst gehad dat er ineens een vreemde bij ons in de taxi stapte![]()
Wij echt WTF-en![]()
Die dacht even gratis, of voor weinig, mee te mogen
Opbokken, mijn taxi
Hoogvliet. Alleen volgens mij is het een foutje, de mail zegt 8 uur, site 10.00.quote:Op dinsdag 24 december 2019 21:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Welke? Hier gaat de appie om 10 uur open, dus wel open maar aangepaste openingstijden.
Homoquote:Op dinsdag 24 december 2019 21:16 schreef FranticDJ het volgende:
Laatste deel Twilight kijken
En een monsterlijke partij dakschade :/
quote:Op dinsdag 24 december 2019 21:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, daar is @:TaMieke eerder dit jaar ook geweest. Misschien heeft ze nog tips
Best een uitgebreid rondjeWelke plaatsen doen jullie nog meer aan?
Toen ze paar maanden was gestart met training middels Sean Paul hard aan zetten en een discolamp, werpt nu zijn vruchten afquote:Op dinsdag 24 december 2019 21:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep! En wat leuk dat jij danst met je kleine op kerstmuziek.
O, wat echt iets voor jou is: vanaf Budapest Népliget kun je met kleine busjes naar Oradea in Roemenië reizen.quote:Op dinsdag 24 december 2019 21:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol fles heeft gelijk, was wroclaw. En daar had je van die kabouters die je kon zoeken. Blablacar is iets waarbij je met iemand mee kan rijden en dan deelt in de kosten.
Ik hou niet van mensenquote:Op dinsdag 24 december 2019 21:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol hier zou ik daar ook heel raar van opkijken, Maar in veel landen waar het OV net een beetje anders is is het heel normaal dat een taxi af en toe onderweg iemand langs de weg oppikt en een stuk verder weer dropt. Ook wel gezellig ergens.
Hoeft ook nietquote:Op dinsdag 24 december 2019 21:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Er komt idd weinig zinnigs meer uit vanavond
nee we hebben als het goed is de hele middag en avond daar.quote:Op dinsdag 24 december 2019 21:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja ik vlieg op Pisa want we hebben geloof ik een uur of twee in Chinqe terre en dat vond ik toch net wat te kort.
Zei de gene die t goeie films vondquote:
Niks.. zwak gestel he dus drink amper alcohol.quote:Wat heb je gezopen?
Nee man. Profi Popeye he.quote:(Dakschade heb je van mij toch? Ik ken verder niemand die dat woord bezigt)
We starten in Milaan, of naja ik bijna in Milaan, dan via CT naar la Spezia, Dan de volgende dag met een hier afgekeurde trein naar Milaan terug geloof ik en dan naar Luzren en de volgende dag weer naar huis.quote:Op dinsdag 24 december 2019 21:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, daar is @:TaMieke eerder dit jaar ook geweest. Misschien heeft ze nog tips
Best een uitgebreid rondjeWelke plaatsen doen jullie nog meer aan?
Je had wel een tof hotel.quote:Op dinsdag 24 december 2019 21:20 schreef TaMieke het volgende:
[..]ik ben niet zo'n TRV expert hoor
Nee, daar beginnen we pas aan als iedereen klaar is met de napret van deze keerquote:Op dinsdag 24 december 2019 21:13 schreef Budapestenaar het volgende:
Is de bestemming voor 2021 al bekend? Tsjechië lijkt me een tof treinland, maar misschien is dat al gedaan.
quote:Op dinsdag 24 december 2019 21:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Toen ze paar maanden was gestart met training middels Sean Paul hard aan zetten en een discolamp, werpt nu zijn vruchten af
quote:Op dinsdag 24 december 2019 21:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
We starten in Milaan, of naja ik bijna in Milaan, dan via CT naar la Spezia, Dan de volgende dag met een hier afgekeurde trein naar Milaan terug geloof ik en dan naar Luzren en de volgende dag weer naar huis.
Oh dat kan ook. Ik weet alleen dat er in het allereerste plan, we er alleen langs zouden rijden zonder in ook maar 1 van de dorpjes uit te stappen.quote:Op dinsdag 24 december 2019 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee we hebben als het goed is de hele middag en avond daar.
Gewoon in een topic in PTA?quote:Op dinsdag 24 december 2019 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, daar beginnen we pas aan als iedereen klaar is met de napret van deze keer
Dat is wel de bedoeling ja. Daar hebben we ook treinfappers voor die allemaal strak in de gaten houden wanneer die waar ingezet wordenquote:Op dinsdag 24 december 2019 21:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]jullie gaan reizen met de Fyra?
![]()
Wij hebben iemand bij ons die echt niet zo goed veel kan lopen ivm een heupprobleem. We komen aan met de trein, welk dorpje zou jij dan aanraden?quote:Op dinsdag 24 december 2019 21:23 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dat wel. Zeker als je van trap lopen houdt
Maar dat moet je sowieso wel in CT
Ja. Wel een apart topic buiten het treinentopic trouwensquote:Op dinsdag 24 december 2019 21:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon in een topic in PTA?
Ohja dat was hem inderdaad. Ik stelde al 2 jaar Italie voor zonder succes en nu wilde opeens iedereen wel.quote:Op dinsdag 24 december 2019 21:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]jullie gaan reizen met de Fyra?
![]()
Ik ben met de Freccia Rossa van Rome naar Napels geflitst. Zóóó heerlijk.
en we hebben nog wel meer tamme teckels die vreselijk veel traplopen niet zo gaaf vindenquote:Op dinsdag 24 december 2019 21:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wij hebben iemand bij ons die echt niet zo goed veel kan lopen ivm een heupprobleem. We komen aan met de trein, welk dorpje zou jij dan aanraden?
Zie je wel. Ik kijk ook maar gewoon een beetje rond als ik ergens ben hoorquote:Op dinsdag 24 december 2019 21:23 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dat wel. Zeker als je van trap lopen houdt
Maar dat moet je sowieso wel in CT
Er moet gewoon 1 kutdag in een jaar zitten anders is het ook maar zo saai.quote:Op dinsdag 24 december 2019 21:24 schreef Bos81 het volgende:
Douwe Egberts mag hun reclame wel aanpassen. Ze wensen ons 365 prettige burendagen.
2020 heeft 366 dagen
Ja ik ben ook een homoquote:Op dinsdag 24 december 2019 21:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zei de gene die t goeie films vond
[..]
Niks.. zwak gestel he dus drink amper alcohol.
[..]
Nee man. Profi Popeye he.
Fap fapquote:Op dinsdag 24 december 2019 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is wel de bedoeling ja. Daar hebben we ook treinfappers voor die allemaal strak in de gaten houden wanneer die waar ingezet worden
even een dagje GEEN BUREN OKEEquote:Op dinsdag 24 december 2019 21:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Er moet gewoon 1 kutdag in een jaar zitten anders is het ook maar zo saai.
Het is ook niet minder zinnig dan andersquote:
Geen idee.. Je hebt soms van die momentenquote:Op dinsdag 24 december 2019 21:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja ik ben ook een homo![]()
Waarom dan dakschade?
(En nooit geweten dat dat een bootsjungen term is joh)
Zo jammer dat in Hongarije de bzmots niet meer rijden. Dat hadden de treinfappers heel tof gevondenquote:Op dinsdag 24 december 2019 21:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohja dat was hem inderdaad. Ik stelde al 2 jaar Italie voor zonder succes en nu wilde opeens iedereen wel.
Nee, waarom?quote:Op dinsdag 24 december 2019 21:22 schreef Toekito het volgende:
Haagse staat het Binnenhof nou al in de brand?
Ja fantastisch is datquote:Op dinsdag 24 december 2019 21:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik herinner me dat ik met mijn moeder altijd een pinquindans deed. Zijn toch mooie herinneringen die je dan vrij eenvoudig maakt. Dus tof!
Ja maar dakschade loop je toch altijd ergens van opquote:Op dinsdag 24 december 2019 21:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Geen idee.. Je hebt soms van die momenten
Geen idee van de katten in York maar overal bronzen beeldjes van kabouters en dat zou het hoogtepunt van mijn tripje worden.quote:Op dinsdag 24 december 2019 21:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, wat echt iets voor jou is: vanaf Budapest Népliget kun je met kleine busjes naar Oradea in Roemenië reizen.![]()
O, net als de katten in York?
Jammer dat ze hier in de kerk de oude kerk aan het renoveren zijn. Anders had ik morgen misschien nog wel naar de voormiddag mis willen gaan en kerst stal bekijkenquote:Op dinsdag 24 december 2019 21:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja fantastisch is dat
Ik zei net tegen Koos (zo ongelovig als maar kan) dat ik over paar jaar naar de Kerstmis wil (nachtmis) met Miepje, vond hij maar raar.
Maar ik heb daar zulke toffe herinneringen aan
Ohja, maar daar hoef je toch ook niet per se gelovig voor te zijn? Denk dat dat super veel indruk maakt op kleine mensjes, toch een soort van magisch ofzo.quote:Op dinsdag 24 december 2019 21:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja fantastisch is dat
Ik zei net tegen Koos (zo ongelovig als maar kan) dat ik over paar jaar naar de Kerstmis wil (nachtmis) met Miepje, vond hij maar raar.
Maar ik heb daar zulke toffe herinneringen aan
Ik hoorde dat kerststallen niet meer mogen omdat zielig voor de dieren.quote:Op dinsdag 24 december 2019 21:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jammer dat ze hier in de kerk de oude kerk aan het renoveren zijn. Anders had ik morgen misschien nog wel naar de voormiddag mis willen gaan en kerst stal bekijken
Staat er volgend jaar als je met je baby op je arm staat ook nog wel hoorquote:Op dinsdag 24 december 2019 21:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jammer dat ze hier in de kerk de oude kerk aan het renoveren zijn. Anders had ik morgen misschien nog wel naar de voormiddag mis willen gaan en kerst stal bekijken
Oei. Uhm....quote:Op dinsdag 24 december 2019 21:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wij hebben iemand bij ons die echt niet zo goed veel kan lopen ivm een heupprobleem. We komen aan met de trein, welk dorpje zou jij dan aanraden?
Rituelen, ik vind het zo mooiquote:Op dinsdag 24 december 2019 21:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohja, maar daar hoef je toch ook niet per se gelovig voor te zijn? Denk dat dat super veel indruk maakt op kleine mensjes, toch een soort van magisch ofzo.
Ok top, bedankt voor de tip! En zelf heb ik wat meer tijd dus dan doe ik Varnazza misschien wel in mijn uppie.quote:Op dinsdag 24 december 2019 21:32 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Oei. Uhm....
Vernazza is het mooiste vind ik. Maar het station ligt wat hoger, dus je moet met een trap naar beneden.
Vanaf daar gaat het bergaf naar de haven.
Corgnilia sowieso overslaan want dat ligt op een berg en zijn 6000 trappen omhoog vanaf het station.
Ik zou dan denk ik Monterosso doen. Heeft een strand met boulevard en veel terrasjes. En het centrumpje is ook wel leuk. (moet je ook een stukje omhoog en wat trappen af, maar daar kun je ook via een andere weg komen geloof ik)
In Limburg doen we niet aan dat soort progressieve fratsenquote:Op dinsdag 24 december 2019 21:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik hoorde dat kerststallen niet meer mogen omdat zielig voor de dieren.
Ik ben continu in halve jankmodus door al die tranentrekkende kutreclames van al die kutsupermarktenquote:Op dinsdag 24 december 2019 21:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Rituelen, ik vind het zo mooi![]()
Zeker met kerst, ik ben continu in halve jankmodus omdat ik er zo sentimenteel en blij van word![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Da’s een protestantse kerk, toch? Doen ze daar aan kerststallen?quote:Op dinsdag 24 december 2019 21:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Phehehehe, wie weetquote:Op dinsdag 24 december 2019 21:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Staat er volgend jaar als je met je baby op je arm staat ook nog wel hoor
Ehm, heb ik een memo gemist?quote:Op dinsdag 24 december 2019 21:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Staat er volgend jaar als je met je baby op je arm staat ook nog wel hoor
Nee, rooms katholiek. Ben nu bij familie in Limburg.quote:Op dinsdag 24 december 2019 21:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Da’s een protestantse kerk, toch? Doen ze daar aan kerststallen?
Ja ik kijk eigenlijk geen tv meer tegenwoordig, en mis die reclames dus ookquote:Op dinsdag 24 december 2019 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben continu in halve jankmodus door al die tranentrekkende kutreclames van al die kutsupermarkten![]()
pure commerciële zut
#ziedend.
Zeker doen.quote:Op dinsdag 24 december 2019 21:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ok top, bedankt voor de tip! En zelf heb ik wat meer tijd dus dan doe ik Varnazza misschien wel in mijn uppie.
Ik zie het zo maar eens gebeurenquote:Op dinsdag 24 december 2019 21:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ehm, heb ik een memo gemist?
Oooow, okee, dacht in je huidige stad. Sorryquote:Op dinsdag 24 december 2019 21:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, rooms katholiek. Ben nu bij familie in Limburg.
En dan kijk je nog geen eens films, allemaal van die kerst jankfilms. Maar ik snap Molo wel, ik heb een hekel aan het verplichte gezellige met kerst en doe daar dus ook nooit wat mee. Maar al die rituelen en vooral alle lichtjes overal.quote:Op dinsdag 24 december 2019 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben continu in halve jankmodus door al die tranentrekkende kutreclames van al die kutsupermarkten![]()
pure commerciële zut
#ziedend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |