Goed bezig!quote:Op dinsdag 24 december 2019 18:00 schreef Dr_Flash het volgende:
gevulde reuzenchampignons in de airfryert. Met gehakt en roomkaas en veel knoflook. Gegratineerd met brie. Zal mij benieuwen
Oh nou ja dat is zo der Lauf der Dinge he. Kwart voor 5 laptop dicht, ouwelullenslaapje, half zes maar eens koken want ja wat anders. Inmiddels ook de afwas gedaan, 3 potjes rooie klats gemaakt (helaas zonder wortel want niet in huis) en mijn favorite prisoner weer een mailtje gestuurdquote:
Nee.quote:Op dinsdag 24 december 2019 19:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Haagsie
Had jij wel een feestelijk maal vanavond?
Wellichtquote:Op dinsdag 24 december 2019 20:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Danny heeft je bandbreedte teruggeschroefd naar 1 woord per post?
Als het nog verder word terug geschroeft moet je woorden gaan opslitsen.quote:
Hij zit zeker stiekem te FOK!ken bij zijn schoonoudersquote:Op dinsdag 24 december 2019 20:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als het nog verder word terug geschroeft moet je woorden gaan opslitsen.
Kloptquote:Op dinsdag 24 december 2019 20:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als het nog verder word terug geschroeft moet je woorden gaan opslitsen.
Hahaha nee man.quote:Op dinsdag 24 december 2019 20:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij zit zeker stiekem te FOK!ken bij zijn schoonouders
Prisoner??quote:Op dinsdag 24 december 2019 19:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nou ja dat is zo der Lauf der Dinge he. Kwart voor 5 laptop dicht, ouwelullenslaapje, half zes maar eens koken want ja wat anders. Inmiddels ook de afwas gedaan, 3 potjes rooie klats gemaakt (helaas zonder wortel want niet in huis) en mijn favorite prisoner weer een mailtje gestuurd![]()
Geen darts op TV dus ik denk dat ik maar eens met het boekje voor het PTA TT nieuwjaarsrondje aan de gang ga![]()
/liefdagboek
Ik correspondeer met gevangenen ja. Om hun dagen een beetje op te vrolijkenquote:
Oh met wie? EN wat zei je dan?quote:Ik had het vanmiddag nog over jou, met je treinboekjes en treinclub
Stiekem op het toilet zitten FOK! Ken als een konijn.quote:Op dinsdag 24 december 2019 20:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij zit zeker stiekem te FOK!ken bij zijn schoonouders
Oh, dat lijkt me bijzonder. Niks voor mijquote:Op dinsdag 24 december 2019 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik correspondeer met gevangenen ja. Om hun dagen een beetje op te vrolijken
[..]
Oh met wie? EN wat zei je dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |