Geen idee.. Je hebt soms van die momentenquote:Op dinsdag 24 december 2019 21:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja ik ben ook een homo![]()
Waarom dan dakschade?
(En nooit geweten dat dat een bootsjungen term is joh)
Zo jammer dat in Hongarije de bzmots niet meer rijden. Dat hadden de treinfappers heel tof gevondenquote:Op dinsdag 24 december 2019 21:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohja dat was hem inderdaad. Ik stelde al 2 jaar Italie voor zonder succes en nu wilde opeens iedereen wel.
Nee, waarom?quote:Op dinsdag 24 december 2019 21:22 schreef Toekito het volgende:
Haagse staat het Binnenhof nou al in de brand?
Ja fantastisch is datquote:Op dinsdag 24 december 2019 21:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik herinner me dat ik met mijn moeder altijd een pinquindans deed. Zijn toch mooie herinneringen die je dan vrij eenvoudig maakt. Dus tof!
Ja maar dakschade loop je toch altijd ergens van opquote:Op dinsdag 24 december 2019 21:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Geen idee.. Je hebt soms van die momenten
Geen idee van de katten in York maar overal bronzen beeldjes van kabouters en dat zou het hoogtepunt van mijn tripje worden.quote:Op dinsdag 24 december 2019 21:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, wat echt iets voor jou is: vanaf Budapest Népliget kun je met kleine busjes naar Oradea in Roemenië reizen.![]()
O, net als de katten in York?
Jammer dat ze hier in de kerk de oude kerk aan het renoveren zijn. Anders had ik morgen misschien nog wel naar de voormiddag mis willen gaan en kerst stal bekijkenquote:Op dinsdag 24 december 2019 21:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja fantastisch is dat
Ik zei net tegen Koos (zo ongelovig als maar kan) dat ik over paar jaar naar de Kerstmis wil (nachtmis) met Miepje, vond hij maar raar.
Maar ik heb daar zulke toffe herinneringen aan
Ohja, maar daar hoef je toch ook niet per se gelovig voor te zijn? Denk dat dat super veel indruk maakt op kleine mensjes, toch een soort van magisch ofzo.quote:Op dinsdag 24 december 2019 21:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja fantastisch is dat
Ik zei net tegen Koos (zo ongelovig als maar kan) dat ik over paar jaar naar de Kerstmis wil (nachtmis) met Miepje, vond hij maar raar.
Maar ik heb daar zulke toffe herinneringen aan
Ik hoorde dat kerststallen niet meer mogen omdat zielig voor de dieren.quote:Op dinsdag 24 december 2019 21:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jammer dat ze hier in de kerk de oude kerk aan het renoveren zijn. Anders had ik morgen misschien nog wel naar de voormiddag mis willen gaan en kerst stal bekijken
Staat er volgend jaar als je met je baby op je arm staat ook nog wel hoorquote:Op dinsdag 24 december 2019 21:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jammer dat ze hier in de kerk de oude kerk aan het renoveren zijn. Anders had ik morgen misschien nog wel naar de voormiddag mis willen gaan en kerst stal bekijken
Oei. Uhm....quote:Op dinsdag 24 december 2019 21:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wij hebben iemand bij ons die echt niet zo goed veel kan lopen ivm een heupprobleem. We komen aan met de trein, welk dorpje zou jij dan aanraden?
Rituelen, ik vind het zo mooiquote:Op dinsdag 24 december 2019 21:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohja, maar daar hoef je toch ook niet per se gelovig voor te zijn? Denk dat dat super veel indruk maakt op kleine mensjes, toch een soort van magisch ofzo.
Ok top, bedankt voor de tip! En zelf heb ik wat meer tijd dus dan doe ik Varnazza misschien wel in mijn uppie.quote:Op dinsdag 24 december 2019 21:32 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Oei. Uhm....
Vernazza is het mooiste vind ik. Maar het station ligt wat hoger, dus je moet met een trap naar beneden.
Vanaf daar gaat het bergaf naar de haven.
Corgnilia sowieso overslaan want dat ligt op een berg en zijn 6000 trappen omhoog vanaf het station.
Ik zou dan denk ik Monterosso doen. Heeft een strand met boulevard en veel terrasjes. En het centrumpje is ook wel leuk. (moet je ook een stukje omhoog en wat trappen af, maar daar kun je ook via een andere weg komen geloof ik)
In Limburg doen we niet aan dat soort progressieve fratsenquote:Op dinsdag 24 december 2019 21:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik hoorde dat kerststallen niet meer mogen omdat zielig voor de dieren.
Ik ben continu in halve jankmodus door al die tranentrekkende kutreclames van al die kutsupermarktenquote:Op dinsdag 24 december 2019 21:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Rituelen, ik vind het zo mooi![]()
Zeker met kerst, ik ben continu in halve jankmodus omdat ik er zo sentimenteel en blij van word![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Da’s een protestantse kerk, toch? Doen ze daar aan kerststallen?quote:Op dinsdag 24 december 2019 21:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Phehehehe, wie weetquote:Op dinsdag 24 december 2019 21:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Staat er volgend jaar als je met je baby op je arm staat ook nog wel hoor
Ehm, heb ik een memo gemist?quote:Op dinsdag 24 december 2019 21:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Staat er volgend jaar als je met je baby op je arm staat ook nog wel hoor
Nee, rooms katholiek. Ben nu bij familie in Limburg.quote:Op dinsdag 24 december 2019 21:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Da’s een protestantse kerk, toch? Doen ze daar aan kerststallen?
Ja ik kijk eigenlijk geen tv meer tegenwoordig, en mis die reclames dus ookquote:Op dinsdag 24 december 2019 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben continu in halve jankmodus door al die tranentrekkende kutreclames van al die kutsupermarkten![]()
pure commerciële zut
#ziedend.
Zeker doen.quote:Op dinsdag 24 december 2019 21:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ok top, bedankt voor de tip! En zelf heb ik wat meer tijd dus dan doe ik Varnazza misschien wel in mijn uppie.
Ik zie het zo maar eens gebeurenquote:Op dinsdag 24 december 2019 21:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ehm, heb ik een memo gemist?
Oooow, okee, dacht in je huidige stad. Sorryquote:Op dinsdag 24 december 2019 21:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, rooms katholiek. Ben nu bij familie in Limburg.
En dan kijk je nog geen eens films, allemaal van die kerst jankfilms. Maar ik snap Molo wel, ik heb een hekel aan het verplichte gezellige met kerst en doe daar dus ook nooit wat mee. Maar al die rituelen en vooral alle lichtjes overal.quote:Op dinsdag 24 december 2019 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben continu in halve jankmodus door al die tranentrekkende kutreclames van al die kutsupermarkten![]()
pure commerciële zut
#ziedend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |