Iedereen heeft een excel bestandje van MCHquote:Op dinsdag 24 december 2019 11:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dacht dat alleen MCH die had.
Ik heb een gaaf kunstwerk gekocht, 20 prints totaal van gemaakt, waarvan de opbrengsten ten goede komen aan de Koala opvang in de Australische bosbrandenquote:
was maar een geintje, 1 euro voor de voedselbankquote:Op dinsdag 24 december 2019 13:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik heb een gaaf kunstwerk gekocht, 20 prints totaal van gemaakt, waarvan de opbrengsten ten goede komen aan de Koala opvang in de Australische bosbranden
daar ging de rest van mn maandsalaris
Ik nietquote:Op dinsdag 24 december 2019 13:24 schreef Karzai het volgende:
[..]
was maar een geintje, 1 euro voor de voedselbank
heb je een plaatje van het kunstwerk?quote:Op dinsdag 24 december 2019 13:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik heb een gaaf kunstwerk gekocht, 20 prints totaal van gemaakt, waarvan de opbrengsten ten goede komen aan de Koala opvang in de Australische bosbranden
Pics?quote:Op dinsdag 24 december 2019 13:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
was aan het draaien zodat ik morgen in schone kleren aan het kerstdiner kan verschijnenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |