Waar het hart vol van is......quote:
Nou ja, niet dat je een ogenblik denkt dat iemand een angorahamster heeft als de onderbroek uitgaat. Zo traditioneel hoeft ook weer niet.quote:
Ben je nu iemand die in de bibel belt woont of nietquote:Op dinsdag 24 december 2019 10:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, niet dat je een ogenblik denkt dat iemand een angorahamster heeft als de onderbroek uitgaat. Zo traditioneel hoeft ook weer niet.
Importquote:Op dinsdag 24 december 2019 10:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ben je nu iemand die in de bibel belt woont of niet![]()
Thanks, nu kan ik me weer inhouden met kerst met deze MIquote:Op dinsdag 24 december 2019 10:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Importzag in het zwembad laatst wel een refodame met een baal shag onder haar armen
"Wie zijn wij om te veranderen hoe God ons geschapen heeft"quote:Op dinsdag 24 december 2019 10:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Importzag in het zwembad laatst wel een refodame met een baal shag onder haar armen
Graag gedaanquote:Op dinsdag 24 december 2019 10:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Thanks, nu kan ik me weer inhouden met kerst met deze MI
Tja, maar ze hebben wel ALLEMAAL een bril door die inteeltpraktijken.quote:Op dinsdag 24 december 2019 10:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Wie zijn wij om te veranderen hoe God ons geschapen heeft"
Als je geen televisie mag kijken kun je nog altijd op je zusje kruipen.quote:Op dinsdag 24 december 2019 10:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tja, maar ze hebben wel ALLEMAAL een bril door die inteeltpraktijken.
Je zus mag niet, je nichtje aan de andere kant is over te onderhandelen.quote:Op dinsdag 24 december 2019 10:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je geen televisie mag kijken kun je nog altijd op je zusje kruipen.
Samen douchen, goed tegen de waterverspilling.quote:Op dinsdag 24 december 2019 11:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je zus mag niet, je nichtje aan de andere kant is over te onderhandelen.
Oh wow.quote:Op dinsdag 24 december 2019 11:07 schreef Budapestenaar het volgende:
Kan me wel wat rechtszaken herinneren waar dat aan de orde was ja.
Klinkt als een ideale dagquote:Op dinsdag 24 december 2019 11:15 schreef UitStraling het volgende:
Kaasbroodje uit de oven, volle mok koffie, de hele dag weinig op de agenda, wat wil een mens nog meer?
Staat genoteerd in de excel lijst!quote:Op dinsdag 24 december 2019 11:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
Op naar de supermarkt. Als ik over 2 uur nog niet terug ben graag de politie bellen.
Dacht dat alleen MCH die had.quote:Op dinsdag 24 december 2019 11:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Staat genoteerd in de excel lijst!
Iedereen heeft een excel bestandje van MCHquote:Op dinsdag 24 december 2019 11:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dacht dat alleen MCH die had.
Ik heb een gaaf kunstwerk gekocht, 20 prints totaal van gemaakt, waarvan de opbrengsten ten goede komen aan de Koala opvang in de Australische bosbrandenquote:
was maar een geintje, 1 euro voor de voedselbankquote:Op dinsdag 24 december 2019 13:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik heb een gaaf kunstwerk gekocht, 20 prints totaal van gemaakt, waarvan de opbrengsten ten goede komen aan de Koala opvang in de Australische bosbranden
daar ging de rest van mn maandsalaris
Ik nietquote:Op dinsdag 24 december 2019 13:24 schreef Karzai het volgende:
[..]
was maar een geintje, 1 euro voor de voedselbank
heb je een plaatje van het kunstwerk?quote:Op dinsdag 24 december 2019 13:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik heb een gaaf kunstwerk gekocht, 20 prints totaal van gemaakt, waarvan de opbrengsten ten goede komen aan de Koala opvang in de Australische bosbranden
Pics?quote:Op dinsdag 24 december 2019 13:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
was aan het draaien zodat ik morgen in schone kleren aan het kerstdiner kan verschijnenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |