Waar het hart vol van is......quote:
Nou ja, niet dat je een ogenblik denkt dat iemand een angorahamster heeft als de onderbroek uitgaat. Zo traditioneel hoeft ook weer niet.quote:
Ben je nu iemand die in de bibel belt woont of nietquote:Op dinsdag 24 december 2019 10:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, niet dat je een ogenblik denkt dat iemand een angorahamster heeft als de onderbroek uitgaat. Zo traditioneel hoeft ook weer niet.
Importquote:Op dinsdag 24 december 2019 10:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ben je nu iemand die in de bibel belt woont of niet![]()
Thanks, nu kan ik me weer inhouden met kerst met deze MIquote:Op dinsdag 24 december 2019 10:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Importzag in het zwembad laatst wel een refodame met een baal shag onder haar armen
"Wie zijn wij om te veranderen hoe God ons geschapen heeft"quote:Op dinsdag 24 december 2019 10:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Importzag in het zwembad laatst wel een refodame met een baal shag onder haar armen
Graag gedaanquote:Op dinsdag 24 december 2019 10:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Thanks, nu kan ik me weer inhouden met kerst met deze MI
Tja, maar ze hebben wel ALLEMAAL een bril door die inteeltpraktijken.quote:Op dinsdag 24 december 2019 10:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Wie zijn wij om te veranderen hoe God ons geschapen heeft"
Als je geen televisie mag kijken kun je nog altijd op je zusje kruipen.quote:Op dinsdag 24 december 2019 10:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tja, maar ze hebben wel ALLEMAAL een bril door die inteeltpraktijken.
Je zus mag niet, je nichtje aan de andere kant is over te onderhandelen.quote:Op dinsdag 24 december 2019 10:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je geen televisie mag kijken kun je nog altijd op je zusje kruipen.
Samen douchen, goed tegen de waterverspilling.quote:Op dinsdag 24 december 2019 11:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je zus mag niet, je nichtje aan de andere kant is over te onderhandelen.
Oh wow.quote:Op dinsdag 24 december 2019 11:07 schreef Budapestenaar het volgende:
Kan me wel wat rechtszaken herinneren waar dat aan de orde was ja.
Klinkt als een ideale dagquote:Op dinsdag 24 december 2019 11:15 schreef UitStraling het volgende:
Kaasbroodje uit de oven, volle mok koffie, de hele dag weinig op de agenda, wat wil een mens nog meer?
Staat genoteerd in de excel lijst!quote:Op dinsdag 24 december 2019 11:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
Op naar de supermarkt. Als ik over 2 uur nog niet terug ben graag de politie bellen.
Dacht dat alleen MCH die had.quote:Op dinsdag 24 december 2019 11:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Staat genoteerd in de excel lijst!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |