nee idd.quote:Op maandag 23 december 2019 17:50 schreef Slobeend het volgende:
Niemand zit te wachten op een beslissende set.
Een van de minste potten dit WK. Daarvoor één van de leukste tot nu toe.quote:Op maandag 23 december 2019 17:54 schreef Tagliano het volgende:
Wat is dit voor nerveuze pot dan joh
Hm, dat had ik van tevoren niet van Lewis-Webster hadden gezegdquote:Op maandag 23 december 2019 17:56 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Een van de minste potten dit WK. Daarvoor één van de leukste tot nu toe.
ik wil het eigenlijk niet eens horen.quote:Op maandag 23 december 2019 17:58 schreef BB-King het volgende:
Luke Woodhouse is vast ziek van deze nederlaag.
inb4 lulverhaal van Dimitri trouwens.
Thanks, amigo.quote:
Bronquote:Hoe kunnen een bierbuik en topsport samengaan?
Ze krijgen pijlen in de kleinste vakjes, rekenen pijlsnel en blijven ondanks de spanning goed bij de les. Darters bedrijven topsport, al valt bij velen ook de bierbuik op. Hoe kan dat samengaan? Vier WK-deelnemers spreken zich uit.
Van Barneveld: ‘Ik had eerder gezond moeten leven’
Het eten op reis - meestal in Engeland, waar veel toernooien zijn - is ook één van de redenen waarom veel darters zwaar zijn. ,,Ik kon eten en doen wat ik wilde, in de McDonald’s pakte ik die tweede milkshake en derde Big Mac’', zegt Raymond van Barneveld (52) bijvoorbeeld over zijn glorietijd.
De laatste jaren ondergaat de vijfvoudige wereldkampioen een gedaanteverwisseling. Met ander haar, een nieuw gebit en een ranker lijf. Alleen vallen de pijlen niet beter nu hij 35 kilo lichter is geworden. Sterker: ruim boven de 100 kilo staat hij stabieler met gooien, merkt hij.
,,Een harde les’', vindt Barney. ,,Ik had eerder gezond moeten leven. Er komen steeds meer types door die dat wel doen en veel in de sportschool staan. Dan kun je je beter concentreren.’’
Neem Gerwyn Price, een voormalige rugbyer die zijn lichaam niet verwaarloost. De gespierde uitdager van Michael van Gerwen barst daardoor van het zelfvertrouwen en houdt het in partijen ook vaak lang vol.
Van de Pas: ‘Drie keer per week fitness bij RKC’
Hij moet afvallen, van zichzelf. Benito van de Pas dart al zes dagen per week, maar fitnesst er nu ook bij. ,,Drie keer per week bij RKC in Waalwijk’', zegt de 26-jarige Tilburger, die de laatste twee jaar een vrije val op de wereldranglijst doormaakt. Om die te stuiten, laat Big Ben zich door een personal trainer afbeulen bij de voetbalclub. ,,In darts is het mentale belangrijk, maar daarvoor moet het fysieke ook goed zijn.’'
Nu bevindt Van de Pas zich voor het uitoefenen van zijn sport niet in de meest sportieve omgeving. Zie op het WK de pas 22-jarige, maar kolossale Harry Ward. Of Adrian Lewis, de zwaarlijvige oud-wereldkampioen. Stephen Bunting, ook al zo’n morsige Engelsman van wie er in het publiek velen staan. Liters bier gaan naar binnen in Ally Pally, ook om de fish and chips, hamburgers en pizza’s weg te spoelen.
Op het podium staat alleen een kan water, de meeste spelers nemen er af en toe een glaasje van. Wat achter de schermen gebeurt wordt nooit getoond, maar het is een publiek geheim dat er bij het ingooien nog altijd meer dan alleen water naar binnen gaat. Het helpt tegen de spanning, maar is voor de fitheid uiteraard niet bevorderlijk.
Van der Voort: ‘Je hoeft geen marathon te rennen’
Vincent van der Voort (44) rekende zichzelf de uitschakeling door Dave Chisnall aan. Fysiek niet in orde, was verlies onvermijdelijk. ,,Fit zijn is superbelangrijk’', zegt The Dutch Destroyer. ,,Je hoeft geen marathon te rennen, maar hebt wel energie nodig. Dan kun je alles makkelijker opbrengen, vooral concentratie.’'
Van der Voort gaat eraan werken, zo heeft hij zich voorgenomen. ,,Maar denk niet dat ik opeens elke dag in de sportschool zit.’’ Laat dat maar aan Gerwyn Price over. De fitste van allemaal, al komt ook hij weleens als een uitgewrongen washandje van het podium. Bezweet en met klamme handjes, vooral van de spanning. Want meer dan fysiek, is darts vooral een mentale beproeving.
Meulenkamp: ‘Ik stop er uren in en leef er nu ook naar’
Dat uithoudingsvermogen met darts nodig is, bewijst Ron Meulenkamp (31). In de tweede ronde staat hij al snel met 2-0 achter, maar The Bomb geeft niet op. Die bijnaam laat weinig aan de verbeelding over, maar leg toch eens twee foto’s van Meulenkamp naast elkaar. Eentje van nu en eentje van een paar jaar geleden. Er zit een verschil van vijftig kilo tussen.
Meulenkamp kan nu tot 2-2 terugkomen en dat heeft volgens hem ook met fitheid te maken. ,,Om dit te bereiken, heb ik dat nodig’', vertelt hij, na de met 3-2 verloren partij tegen Chris Dobey. ,,Ik vind: je moet bewust bezig zijn met wat je doet. Dat ben ik met darten. Ik stop er uren in en leef er nu ook naar.’’
Waar baseer jij dit opquote:Op maandag 23 december 2019 18:10 schreef PSVCL het volgende:
Chisnall vs Zwaan. 4-2
Anderson vs Searle 4-0
Wright vs Asada 4-1
Je maakt je totaal geen zorgen? Het is toch enigszins eigenaardig allemaal hoe hij zichzelf presenteert.quote:
Geloof je dit zelf?quote:
Mag Loek niet een heel klein beetje balen van zijn ziekte?quote:Op maandag 23 december 2019 17:32 schreef El-Stinho het volgende:
Dat moeilijke hoofd van Woodhouse is echt misselijkmakend. Een paar wedstrijdjes leuk gegooid op TV en nu doen alsof alleen hem het kan overkomen dat hij nu geen flikker raakt met z'n moeilijke hoofd. Accepteer gewoon dat je een vloergod en middelmaat bent.
Ik wist niet dat hij ziek was. Waar heeft hij dit verteld?quote:Op maandag 23 december 2019 18:15 schreef wimderon het volgende:
[..]
Mag Loek niet een heel klein beetje balen van zijn ziekte?
Season finale was gister, oktober volgend jaar weer een nieuw seizoen.quote:
Nu al zin in nieuwe afleveringen. Wellicht Kees underdcover in hoerenhuis of een aflevering in het teken van de hond.quote:Op maandag 23 december 2019 18:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Season finale was gister, oktober volgend jaar weer een nieuw seizoen.
Ik zou een reboot van Flodder echt heel leuk vinden.quote:Op maandag 23 december 2019 18:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Diepgravend onderzoek van Arjan.quote:Op maandag 23 december 2019 18:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik wist niet dat hij ziek was. Waar heeft hij dit verteld?
Dan rectificeer ik mijn post bij dezen.quote:Op maandag 23 december 2019 19:01 schreef wimderon het volgende:
[..]
Diepgravend onderzoek van Arjan.
quote:Badr Hari heeft gescheurde enkelband
Kickbokser Badr Hari heeft een gescheurde enkelband opgelopen tijdens zijn krachtmeting met Rico Verhoeven. Het ministerie van Justitie en Veiligheid bevestigt dat er sinds zaterdagavond geen digitale activiteit meer is waargenomen.
De verdachte kan zeer agressief zijn. Mocht u hem zien in het openbaar, benader hem dan niet zelf maar bel de politie.
quote:Op maandag 23 december 2019 18:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Is het verstandig om Deef een bijl toe te vertrouwen?twitter:WilliamHill twitterde op donderdag 19-12-2019 om 13:00:00🎯 @NathanAspi and @ChizzyChisnall swap darts for axes👀 Who comes out on top?#WHDarts https://t.co/CiK47OaBsf reageer retweet
Dan krijg je Chantal Janzen als Keesquote:Op maandag 23 december 2019 19:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou een reboot van Flodder echt heel leuk vinden.
quote:Op maandag 23 december 2019 19:04 schreef Szura het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)t-onderzoek-uit.html
[..]
twitter:endantwit twitterde op zondag 22-12-2019 om 09:56:02Binnenkort:Erik ten Hag (@AjaxHeadCoach)versusRico Verhoeven (@RicoVerhoeven)De shit is aaaaaaan! https://t.co/aln2NNY2Ua reageer retweet
quote:Op maandag 23 december 2019 19:05 schreef wimderon het volgende:
[..]Is het verstandig om Deef een bijl toe te vertrouwen?twitter:WilliamHill twitterde op donderdag 19-12-2019 om 13:00:00🎯 @:NathanAspi and @:ChizzyChisnall swap darts for axes👀 Who comes out on top?#WHDarts https://t.co/CiK47OaBsf reageer retweet
Kut RTL.quote:Op maandag 23 december 2019 17:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Verdomme weer darts. Waar is FlodderGod?
@:zipportal
Normaal luister ik dit onder werktijd. Nog even geduld dus.quote:Op maandag 23 december 2019 10:27 schreef Slobeend het volgende:
De Krokante Leesmap kerstspecial is er jongens! @:grifte @:wereldgozer @:de_kraam
Gewoon Elise Schaap allenquote:Op maandag 23 december 2019 19:07 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Dan krijg je Chantal Janzen als Kees![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Godin.quote:Op maandag 23 december 2019 19:35 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Gewoon Elise Schaap allen
@:zipportal
Goed dat we hier de oude Adrian Lewis zienquote:Op maandag 23 december 2019 19:29 schreef El-Stinho het volgende:
De genotsset van vanmiddag is geüpload.
Grappig is dat het qua niveau geen betere wedstrijd was dan Woodhouse tegen Dimitri. Vooral qua lichaamstaal was het verschil enorm.quote:Op maandag 23 december 2019 19:29 schreef El-Stinho het volgende:
De genotsset van vanmiddag is geüpload.
Wat zou je kiezen als je moest kiezen tussen Flodder, The Lion King of Nicki Minaj?quote:Op maandag 23 december 2019 19:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met Johnny en z'n drie ontiegelijk lekkere dochters (quote:Op maandag 23 december 2019 19:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach, voor dit soort potjes boeien gemiddeldes niet. Schaamteloos genieten.quote:Op maandag 23 december 2019 19:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Grappig is dat het qua niveau geen betere wedstrijd was dan Woodhouse tegen Dimitri. Vooral qua lichaamstaal was het verschil enorm.
quote:Op maandag 23 december 2019 19:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou kijken.quote:Op maandag 23 december 2019 19:45 schreef Nober het volgende:
[..]
Met Johnny en z'n drie ontiegelijk lekkere dochters (![]()
) die weer bij Ma gaan wonen (blijft toch je zoon hč) kunnen we weer 5 seizoenen vooruit.
Uit welke video komt deze gif?quote:
Daarna vast nog veel 180'ers bij Anderson v Searle, met een beetje mazzel wordt Wright v Asada ook lachen. Prima avondje.quote:Op maandag 23 december 2019 19:48 schreef Coco. het volgende:
@:El-Stinho en ik zitten klaar (broekie uit) voor de TOPSHOW van Zwaan en Chisnall.
Ik wil laatste VI ook kijken...quote:Op maandag 23 december 2019 19:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Daarna vast nog veel 180'ers bij Anderson v Searle, met een beetje mazzel wordt Wright v Asada ook lachen. Prima avondje.
Is ook meer om de wedstrijd van Dimitri in perspectief te zetten. Aan de ene kant praten mensen over de ‘oude’ Lewis, aan de andere kant was vdBergh ‘geen schim’ van zijn eerste partij, terwijl het in vergelijking allemaal wel meevalt.quote:Op maandag 23 december 2019 19:46 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ach, voor dit soort potjes boeien gemiddeldes niet. Schaamteloos genieten.
Sensi.quote:Op maandag 23 december 2019 19:07 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Dan krijg je Chantal Janzen als Kees![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat als ik voor één kies?quote:Op maandag 23 december 2019 19:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat zou je kiezen als je moest kiezen tussen Flodder, The Lion King of Nicki Minaj?
Bij Lewis moet het steeds van ver komen. We gaan niet in 'wat als' praten, maar Webster heeft gewoon een 2-0 in sets, 2-1 in legs voorsprong weggegeven. Lewis zal vast weer wat veranderen aan zijn pijlen, geen idee. De punten waren in ieder geval anders dan eergisteren.quote:Op maandag 23 december 2019 19:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is ook meer om de wedstrijd van Dimitri in perspectief te zetten. Aan de ene kant praten mensen over de ‘oude’ Lewis, aan de andere kant was vdBergh ‘geen schim’ van zijn eerste partij, terwijl het in vergelijking allemaal wel meevalt.
Dimitri zal na de kerst wel een betere houding op het podium moeten gaan aannemen. Als hij meer zelfverzekerdheid had uitgestraald was Woodhouse vermoedelijk nooit in de buurt gekomen.
Nee gewoon weer een nieuw begin maar dan in de moderne tijdquote:Op maandag 23 december 2019 19:45 schreef Nober het volgende:
[..]
Met Johnny en z'n drie ontiegelijk lekkere dochters (![]()
) die weer bij Ma gaan wonen (blijft toch je zoon hč) kunnen we weer 5 seizoenen vooruit.
Laat lekker gaan joh.quote:Op maandag 23 december 2019 19:50 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik wil laatste VI ook kijken...
Maar de rol van dochter Kees is het makkelijkst te casten, gewoon een lekker wijf met dikke tieten.quote:Op maandag 23 december 2019 19:56 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Die is te dom om Kees te spelen.
Maar Tatjana was wel echt speciaal. Geen standaard lekker wijf.quote:Op maandag 23 december 2019 19:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar de rol van dochter Kees is het makkelijkst te casten, gewoon een lekker wijf met dikke tieten.
Een nieuwe Sjonnie, Kees en zeker Ma wordt een stuk lastiger.
Stagiaire wil ook een keer op tv.quote:Op maandag 23 december 2019 20:01 schreef RensAjacied het volgende:
Dat je hier als medewerker aan meedoet
Pijnlijk debuutquote:Op maandag 23 december 2019 20:01 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Stagiaire wil ook een keer op tv.
Heel bizar dat een jongen van 25 moeite heeft met de druk als hij zeer precies pijltjes moet gooien terwijl er 10.000 pond en een hoop prestige op het spel staat, echt een vreemde snuiter ben je dan.quote:Op maandag 23 december 2019 19:58 schreef Perrin het volgende:
Van den Bergh komt op mij vrij labiel over. Echt een vreemde snuiter.
7 ontmoetingen met Deefquote:Op maandag 23 december 2019 20:01 schreef de_boswachter het volgende:
Stelling: De Zwaan laat het weer eens afweten
Kees, Chantal Janzenquote:Op maandag 23 december 2019 19:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar de rol van dochter Kees is het makkelijkst te casten, gewoon een lekker wijf met dikke tieten.
Een nieuwe Sjonnie, Kees en zeker Ma wordt een stuk lastiger.
Laat Netflix het dan maar maken.quote:Op maandag 23 december 2019 20:02 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Kees, Chantal Janzen
Sjonnie, Ruben Nicolai
Kees, Tijl Beckand
Ma, Linda de Mol
Opa, Frank Lammers
#werkenbijrtl
Stond een soort koor te zingen bij de introquote:Op maandag 23 december 2019 20:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat gebeurde er? Ik was koffie pakken.
Gifje?quote:Op maandag 23 december 2019 20:03 schreef fetX het volgende:
[..]
Stond een soort koor te zingen bij de intro![]()
Moet je hem zien zitten de pedofielquote:Op maandag 23 december 2019 20:03 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Altijd ouwe reus
Volgens @Poepz0r is dit niet waar.quote:Op maandag 23 december 2019 20:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Moet je hem zien zitten de pedofiel
Sow danquote:Op maandag 23 december 2019 20:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Moet je hem zien zitten de pedofiel
Ja maar het meisje dat mentaal niet in orde is begonquote:Op maandag 23 december 2019 20:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens @:Poepz0r is dit niet waar.
Haten op Koertquote:Op maandag 23 december 2019 20:04 schreef fetX het volgende:
Het is wel bizar dat we blij zijn dat Koert er is. Marcel moet zich schamen.
Koert is toch een prima gozer.quote:Op maandag 23 december 2019 20:04 schreef fetX het volgende:
Die nieuwe Kees en Co afleveringen schijnen ook extreem kut te zijn en tegenwoordig kan het soort Flodderhumor niet meer op tv want dan gaat half Nederland schuimbekken op twitter.quote:Op maandag 23 december 2019 20:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Laat Netflix het dan maar maken.
Pardon? Doe eens normaal johquote:Op maandag 23 december 2019 20:04 schreef fetX het volgende:
Het is jouw keuze.quote:
Ik zou geen andere presentator willenquote:Op maandag 23 december 2019 20:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Koert is toch een prima gozer.
Wel alcoholist, maar toch.
Ik moet altijd erg om hem lachen, maar echt een goede presentator is het ook weer nietquote:Op maandag 23 december 2019 20:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Koert is toch een prima gozer.
Wel alcoholist, maar toch.
Je kan een hoop maken onder de noemer satire.quote:Op maandag 23 december 2019 20:05 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Die nieuwe Kees en Co afleveringen schijnen ook extreem kut te zijn en tegenwoordig kan het soort Flodderhumor niet meer op tv want dan gaat half Nederland schuimbekken op twitter.
Dus Dimi gaat een Wattimenaatje doen?quote:Op maandag 23 december 2019 20:05 schreef Doevelaer het volgende:
Ze praten Dimi alleen maar verder het putje in
twitter:machinegun180 twitterde op donderdag 10-10-2019 om 13:09:43Ik heb scholten nooit wat aan gedaan, en hij vind altijd een punt om negatief te praten over mij!Voor de duidelijkheid ik ga elke wedstrijd in om te winnen! En werd meer emotioneel dat het eens eruit kwam. Emotie zit in elke sport!! @rtl7darts laat scholten aub thuis. reageer retweet
Maar als ik voor Flodder kies gaat Nicki Minaj dan dood?quote:
Zeah zekahquote:Op maandag 23 december 2019 20:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dus Dimi gaat een Wattimenaatje doen?twitter:machinegun180 twitterde op donderdag 10-10-2019 om 13:09:43Ik heb scholten nooit wat aan gedaan, en hij vind altijd een punt om negatief te praten over mij!Voor de duidelijkheid ik ga elke wedstrijd in om te winnen! En werd meer emotioneel dat het eens eruit kwam. Emotie zit in elke sport!!@:rtl7darts laat scholten aub thuis. reageer retweet
Ik vind Scholten ook een zure zak hoorquote:Op maandag 23 december 2019 20:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dus Dimi gaat een Wattimenaatje doen?twitter:machinegun180 twitterde op donderdag 10-10-2019 om 13:09:43Ik heb scholten nooit wat aan gedaan, en hij vind altijd een punt om negatief te praten over mij!Voor de duidelijkheid ik ga elke wedstrijd in om te winnen! En werd meer emotioneel dat het eens eruit kwam. Emotie zit in elke sport!!@:rtl7darts laat scholten aub thuis. reageer retweet
Ach hij hoeft ook geen eigen talkshow te hebben, hij moet alleen Koos en Zeah Zekah wat vraagjes te stellen.quote:Op maandag 23 december 2019 20:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik moet altijd erg om hem lachen, maar echt een goede presentator is het ook weer niet
Neejoh, Scholtengodquote:Op maandag 23 december 2019 20:07 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik vind Scholten ook een zure zak hoor
Hij vind zichzelf heel wat. Eest dacht ik dat hij wel wat zelfspot had maar het is best een arrogante lulquote:
Neejoh die heeft best zelfspot tochquote:Op maandag 23 december 2019 20:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hij vind zichzelf heel wat. Eest dacht ik dat hij wel wat zelfspot had maar het is best een arrogante lul
Kwam er altijd wel uit maar ik vind hem dit jaar zeer negatiefquote:Op maandag 23 december 2019 20:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Neejoh die heeft best zelfspot toch
Ik wens jou een dinsdag toe.quote:Op maandag 23 december 2019 20:10 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ik wens je kerst toe
Nee, dat slaat nergens op inderdaad
Slobeend komt nu met een:quote:Op maandag 23 december 2019 20:09 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Want ik ben Willy
en @:slobeend René
Sow.quote:Op maandag 23 december 2019 20:10 schreef Doevelaer het volgende:
Keukenkankerrent wenst Jeffrey de Zwaan veel succes
Krijg kerst, vuile tyfuslijeeeeerquote:Op maandag 23 december 2019 20:10 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ik wens je kerst toe
Nee, dat slaat nergens op inderdaad
Als je eenzaam genoeg bent is dat best belangrijkquote:Op maandag 23 december 2019 20:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
Alsof je meer van je aardappelkroketjes geniet omdat een random gozer je een fijne kerst wenst.
Keukenconcurrent wenst Doevelaer een fijn reclameblok.quote:Op maandag 23 december 2019 20:10 schreef Doevelaer het volgende:
Zooooooo.twitter:frwilly12 twitterde op maandag 23-12-2019 om 20:08:32#rtl7darts haal die pedo van de buis af! Die gek! reageer retweet
Dat wordt vast een lange reclame danquote:Op maandag 23 december 2019 20:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Keukenconcurrent wenst Doevelaer een fijn reclameblok.
Willy was toch voor PSV?quote:Op maandag 23 december 2019 20:11 schreef Zipportal het volgende:
Zooooooo.twitter:frwilly12 twitterde op maandag 23-12-2019 om 20:08:32#rtl7darts haal die pedo van de buis af! Die gek! reageer retweet
Poepz0r moet even met Willy in gesprekquote:Op maandag 23 december 2019 20:11 schreef Zipportal het volgende:
Dat kan en dat mag.quote:Op maandag 23 december 2019 20:10 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Slobeend komt nu met een:reactie.
Ja dat zal dan vast helpen als je met je diepvriespizza op schoot zit te gamen op Eerste Kerstdag!quote:Op maandag 23 december 2019 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je eenzaam genoeg bent is dat best belangrijk
Diep in Hunkemoller.quote:Op maandag 23 december 2019 20:11 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dat wordt vast een lange reclame dan
Uitvaartverzekering.nl wenst Doevelaer een fijne uitvaart.quote:Op maandag 23 december 2019 20:10 schreef Doevelaer het volgende:
Dat het maar lekker mag brandenquote:Op maandag 23 december 2019 20:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Uitvaartverzekering.nl wenst Doevelaer een fijne uitvaart.
Met Doutzen Kroes?quote:Op maandag 23 december 2019 20:13 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ik heb ooit seks gehad in de Hunkemoller
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
quote:
Jij bent Zwaanfanboy toch?quote:Op maandag 23 december 2019 20:13 schreef El-Stinho het volgende:
Dit wordt genot. Als Jeff van iemand verliest, mag het Deef zijn.
Zeer zeker. Elke wedstrijd voor de camera wordt nauwgezet gevolgd.quote:
quote:Op maandag 23 december 2019 20:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met Doutzen Kroes?Nee met de moeder van DoutzenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 december 2019 20:13 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Zijthont heeft de ogen ook ver uit elkaar staan.
Stoeptegel voorhoofd.quote:Op maandag 23 december 2019 20:13 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Hypertelorisme genotquote:Op maandag 23 december 2019 20:13 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 december 2019 20:14 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Nee met de moeder van DoutzenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SowOh.
eerst even kratje pils afronden. Nog 2. Geen idee wat ik daarna pak. Er is nogal wat te kiezenquote:
quote:Op maandag 23 december 2019 20:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
In Friesland zijn ze het mooist maat
Ok, bedankt Hans.quote:Op maandag 23 december 2019 20:15 schreef RensAjacied het volgende:
Ik heb niet meegedaan aan voorspellingscompetitie.
Maar ik denk 4-2 voor de Zwaan
quote:Op maandag 23 december 2019 20:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
In Friesland zijn ze het mooist maat
Dagjesvolkquote:Op maandag 23 december 2019 20:17 schreef fetX het volgende:
Weer even wennen aan dit relatief trage tempo
avondsessie onwaardigquote:Op maandag 23 december 2019 20:17 schreef fetX het volgende:
Zwaan gooit in een prima tempoquote:Op maandag 23 december 2019 20:17 schreef fetX het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |