Koert is toch een prima gozer.quote:Op maandag 23 december 2019 20:04 schreef fetX het volgende:
Het is wel bizar dat we blij zijn dat Koert er is. Marcel moet zich schamen.
Die nieuwe Kees en Co afleveringen schijnen ook extreem kut te zijn en tegenwoordig kan het soort Flodderhumor niet meer op tv want dan gaat half Nederland schuimbekken op twitter.quote:Op maandag 23 december 2019 20:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Laat Netflix het dan maar maken.
Pardon? Doe eens normaal johquote:Op maandag 23 december 2019 20:04 schreef fetX het volgende:
Het is wel bizar dat we blij zijn dat Koert er is. Marcel moet zich schamen.
Het is jouw keuze.quote:
Ik zou geen andere presentator willenquote:Op maandag 23 december 2019 20:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Koert is toch een prima gozer.
Wel alcoholist, maar toch.
Ik moet altijd erg om hem lachen, maar echt een goede presentator is het ook weer nietquote:Op maandag 23 december 2019 20:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Koert is toch een prima gozer.
Wel alcoholist, maar toch.
Je kan een hoop maken onder de noemer satire.quote:Op maandag 23 december 2019 20:05 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Die nieuwe Kees en Co afleveringen schijnen ook extreem kut te zijn en tegenwoordig kan het soort Flodderhumor niet meer op tv want dan gaat half Nederland schuimbekken op twitter.
Dus Dimi gaat een Wattimenaatje doen?quote:Op maandag 23 december 2019 20:05 schreef Doevelaer het volgende:
Ze praten Dimi alleen maar verder het putje in
twitter:machinegun180 twitterde op donderdag 10-10-2019 om 13:09:43Ik heb scholten nooit wat aan gedaan, en hij vind altijd een punt om negatief te praten over mij!Voor de duidelijkheid ik ga elke wedstrijd in om te winnen! En werd meer emotioneel dat het eens eruit kwam. Emotie zit in elke sport!! @rtl7darts laat scholten aub thuis. reageer retweet
Maar als ik voor Flodder kies gaat Nicki Minaj dan dood?quote:
Zeah zekahquote:Op maandag 23 december 2019 20:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dus Dimi gaat een Wattimenaatje doen?twitter:machinegun180 twitterde op donderdag 10-10-2019 om 13:09:43Ik heb scholten nooit wat aan gedaan, en hij vind altijd een punt om negatief te praten over mij!Voor de duidelijkheid ik ga elke wedstrijd in om te winnen! En werd meer emotioneel dat het eens eruit kwam. Emotie zit in elke sport!!@:rtl7darts laat scholten aub thuis. reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |